Gå til innhold

EventyrFredrik sitt fantastiske liv


EventyrFredrik

Anbefalte innlegg

God aften godtfolk og gratulerer så masse med arbeidernes dag! 

Enkelte må dessverre jobbe selv på en fridag - livet som up-and-coming toppblogger er hardcore som fy. Men jeg holder ut og tar utfordringer på strak arm. Nett-trollene florerer og hater, nissene klager og grynter, men jeg sprer bare love over hele linja. Heldigvis har jeg mine mange tusen fantastiske følgere som har støttende ord og hjelper til å bekjempe alt hat i denne rare verdenen vi lever i.

Det blir kritikk, humor, gråting, glede, filosofering, besøk av alter-egoer, treningsprat (StyrkeløftFredrik), parodier, livsråd, overdreven ros til alle mennesker (jeg digger dere alle), kliss/klass, matlaging, mote, interiør og spørsmål - jeg er dønn ærlig og har ikke noe filter.. spør meg noe og jeg svarer, liker å gi tips enten det gjelder familie, kjærlighet&samliv, dyr, trening osv. Kan også bidra til rettskriving, selv om jeg har en del småfeil selv. Men sålenge man forstår det andre skriver så er vel det poenget med å skrive en tekst da. Jeg ønsker å spre glede og latter, samtidig som jeg gir leksjoner i hvordan å leve sitt liv.

Det blir giveaways i form av trivelige eposter og bilder fra meg, og du skal få være med å hilse på de rare skapningene i huset vårt. Men Iris, samboeren min, ønsker å forbli anonym og vil ikke være med på dette. Hun er på en måte min manager, og holder meg i halsbåndet når det trengs. Grrr, voff-voff.

Jeg har jo nå laget bruker her inne på KG etter å ha vært skapbruker i noen år, jeg har faktisk fått masse tips oppigjennom (liker seksualitets- og samlivsdelen jeg da.. mye interessant å lese der skal jeg si dere!), og vil gjerne gi litt tilbake til brukerne her inne, både kvinner og menn, tvekjønn, nisser og troll. 

 

Velkommen skal De være til det gode selskab, her blir det garantert liv og røre...

XoXo+Klem

<333

Vedlagte bilder inkluderer alter-egoene Crazy-Freddy (utilregnelig og kan ikke holdes ansvarlig for sine avgjørelser), Styrkeløft-Fredrik, DoktorFredrik, KriminelleFredrik og innslag fra mine trofaste bestevenner Kilo the parrot, Molly Polly (fin med Trump-sleik, tihi) og Mina moos (Mina Mus). Ses i neste episode folkens! <3 Make love, not war!

 

StyrkeFredrik3.jpg

DrFredrik-gapopp.jpg

Kilopåstrand-e.JPG

MollyTrump.jpg

Mina-moos.jpg

KriminelleFredrik.jpg

Endret av EventyrFredrik
Ryddet for reklame
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ryddet for reklame (er det reklame når jeg ikke tjener noe på det jeg skriver?), jeg må visst lese forumregler litt mer nøye, beklager så utrolig mye kjære følgere!

Uansett - vil fremdeles få kritikk / forslag. Uten å nevne hvor du skal dra (brøt jeg reglene nå? isåfall fjern skviten kjære moderator, og fortsett den flotte kampen mot det onde).

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut ene eventyrbildet her også jeg (ligger også i "how do people look like on KG"). Jeg har vært på mange eventyr - det her var et ekstra koselig et (sett bortifra at ene tispa hadde nettopp fjerna livmora - men må jo få bli med på tur selvsagt!).

fredrikogdyratihi.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EventyrFredrik skrev:

Legger ut ene eventyrbildet her også jeg (ligger også i "how do people look like on KG"). Jeg har vært på mange eventyr - det her var et ekstra koselig et (sett bortifra at ene tispa hadde nettopp fjerna livmora - men må jo få bli med på tur selvsagt!).

fredrikogdyratihi.jpg

For en gjeng! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anoia skrev:

For en gjeng! :smilorange:

Mamma, er det deg..? Haha, hu pleier å sier akkurat det samme.. :P Men ja, flott gjeng vi liker jeg å tro! Trivelig at du likte bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...