Gå til innhold

Når du har sendt en melding til en du liker . .


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

. . hvor lang tid lar du det gå før du avgjør at han ikke er interessert, dersom du ikke får svar?

Jeg sendte en melding til en mann, ca 38 år gml, for 14 timer siden, da jeg så han var pålogget. Jeg har ikke fått svar. Når kan jeg avgjøre at han ikke er interessert? Hvor lang tid kan man gå ut fra? 

Anonymkode: 6c8ce...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Obs, vi kjenner hverandre noe fra før. Om det har noe å si.

Anonymkode: 6c8ce...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hva du skrev i meldingen... antydet du at du liker han/spurte han ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. . hvor lang tid lar du det gå før du avgjør at han ikke er interessert, dersom du ikke får svar?

Jeg sendte en melding til en mann, ca 38 år gml, for 14 timer siden, da jeg så han var pålogget. Jeg har ikke fått svar. Når kan jeg avgjøre at han ikke er interessert? Hvor lang tid kan man gå ut fra? 

Anonymkode: 6c8ce...5fe

14 timer siden? Altså midnatt?

Hadde det vært meg hadde det vært fordi 1) jeg hadde lest den og glemt det, 2) strever med hva jeg skal skrive fordi jeg er interessert, eller 3) gidder ikke svare fordi du er innpåsliten og jeg orker ikke flere dumme meldinger.

Dersom han har vært pålogget en stund i dag ville jeg tatt det som et dårlig tegn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at han har vært pålogget hittil. 

Anonymkode: 6c8ce...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du roe ned litt. Han har sikkert nettopp greid å få nattens fangst ut av leilligheten sin, så nå kan han sikkert snart logge seg på nettet.

Anonymkode: edf78...6f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs jo om han har sett meldingen da. Ville gitt ham ut dagen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må du roe ned litt. Han har sikkert nettopp greid å få nattens fangst ut av leilligheten sin, så nå kan han sikkert snart logge seg på nettet.

Anonymkode: edf78...6f5

Var det godt å knuse et hjerte? Likte du det?

Dustekommentar!

Anonymkode: 6c8ce...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gjesten skrev:

Det spørs jo om han har sett meldingen da. Ville gitt ham ut dagen i alle fall.

Aner ikke. Han har vært pålogga nå. Har brukt å svare noenlunde kjapt tidligere. Jeg har ikke fått noe svar. Shit.

Anonymkode: 6c8ce...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kontakt har dere hatt tidligere? Har dere vært på date, eller har dere aldri møtt hverandre? Kjenner du denne mannen godt? 

På generelt grunnlag; han er vel opptatt med noe. Jeg kan også glemme å svare hvis det er mye som skjer. Kanskje han har noen tradisjoner på 1.mai som gjør at han er opptatt. Hadde ikke gitt opp før etter et par dager, men jeg prøver å alltid ha litt is i magen i slike situasjoner.

Anonymkode: cffdd...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at han bare var opptatt eller ikke visste hva han skulle svare, ventet en ukes tid og sendt en ny melding,  om han ikke svarte på den heller innen 3-4 dager ville jeg gått ut fra at han ikke var interessert og fått han ut av tankene mine :) 

Anonymkode: 7cfa1...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sendte han melding rundt midnatt lørdag og i dag er det søndag ettermiddag. Ingen har klart hode på søndager til å forholde seg til alle som skriver til en og krever ting fra en, og kanskje han syns det var useriøst at du skrev melding til han så sent. Han svarer deg nok i morgen kveld :) 

Anonymkode: 7cfa1...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...