stjernefrukt Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #21 Skrevet 1. mai 2016 Absolutt favoritt er Bianca del rio! Men ja, så følger jo nesten alle de andre tett i tett! Elsker Nina Flowers (snakk om makeupskills, ja!), Raven (😍), Manila Luzon (så utrolig gjennomført), Sharon Needles, Latrice Royale (get those nuts away from my face 😂), phi phi o'hara (som er forferdelig i serien, men 365 days of drag på instagram er så imponerende), Alaska, Detox (i've had it!), jinkx monsoon (fantastisk live), Ivyyy Winterrrrrs, alyssa Edwards, Milk 😍, Katya, Max, Pearl, new York-jentene denne sesongen... Puh! Det er jo en del. 😆 Spoiler Hvis ChiChi vinner denne sesongen blir jeg nesten like skuffa som da Tyra Sanchez vant sin sesong... 🙄
Sofia123 Skrevet 1. mai 2016 #22 Skrevet 1. mai 2016 Noen av mine favoritter er Raven, Jujubee, Manila Luzon, Raja, Latriiiiice Royale, Alyssa Edwards, Bianca del Rio, Adore og Willam. En av favoritt quotesene mine fra serien var når Manila kommenterte Latrice under en utfordring de hadde sammen! Manila: And you look fabulous from up here, darling! Latrice: Good from afar, far from good! 1
stjernefrukt Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #23 Skrevet 1. mai 2016 Chunky yet funky, large and in charge, Latriiice Royale! Hun er fantastisk ja, og full av gullkorn. 1
Sofia123 Skrevet 1. mai 2016 #24 Skrevet 1. mai 2016 Latrice: Jiggly Caliente. BMW. Body. Made. Wrong. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå