stjernefrukt Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Jeg forsøkte å søke etter andre tråder om denne serien, men uten resultat. Er det andre her inne som følger med? Selv begynte jeg å se serien ved en tilfeldighet, men det gikk raskt fra å være en guilty pleasure til å bli en favoritt hos meg. Da RuPaul BOTS var i Oslo i mars var det stinn brakke, så noen av fansene finnes kanskje her inne? :-)
Pissmaur Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Var desverre ikke i oslo når de var der, men har sett mye av det. Er på slutten av sesong fem, og jeg elsker det! 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 5 minutter siden, stjernefrukt skrev: Jeg forsøkte å søke etter andre tråder om denne serien, men uten resultat. Er det andre her inne som følger med? Selv begynte jeg å se serien ved en tilfeldighet, men det gikk raskt fra å være en guilty pleasure til å bli en favoritt hos meg. Da RuPaul BOTS var i Oslo i mars var det stinn brakke, så noen av fansene finnes kanskje her inne? :-) Er på årets sesong. En guilty pleasure her og! Visste ikke at de var i Oslo Anonymkode: 0a637...049
stjernefrukt Skrevet 30. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er på årets sesong. En guilty pleasure her og! Visste ikke at de var i Oslo Anonymkode: 0a637...049 Jeg er også på årets sesong. Og de har allerede begynt å ta i mot søknader til sesong 9. Jippi! Det var kjekt i Oslo, veldig artig å se så mange av dem live. Synd du gikk glipp av det! Det var ikke annonsert så godt synes jeg, men ble utsolgt ganske fort likevel. De la ut ekstra billetter til og med.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 19 minutter siden, stjernefrukt skrev: Jeg er også på årets sesong. Og de har allerede begynt å ta i mot søknader til sesong 9. Jippi! Det var kjekt i Oslo, veldig artig å se så mange av dem live. Synd du gikk glipp av det! Det var ikke annonsert så godt synes jeg, men ble utsolgt ganske fort likevel. De la ut ekstra billetter til og med. Hadde snappet opp billetter hadde jeg visst om det Hvem var det som var der? Noen fra årets sesong? Gleder meg sånn til All Stars! Husk å stemme;) Anonymkode: 0a637...049 1
satan Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Jeg ser på, har sett alt opp til sesong 7. Bianca Del Rio er fantastisk! 1
Sofia123 Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 3 minutter siden, satan skrev: Jeg ser på, har sett alt opp til sesong 7. Bianca Del Rio er fantastisk! Hysterisk morsom. 1
Snadder Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Yaaaas mama. Har sett alle episodene. Det er så fantastisk. Snatch game er en stor favoritt! 1
Sofia123 Skrevet 1. mai 2016 #9 Skrevet 1. mai 2016 25 minutter siden, Snadder skrev: Yaaaas mama. Har sett alle episodene. Det er så fantastisk. Snatch game er en stor favoritt! OG reading is fundamental 2
stjernefrukt Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde snappet opp billetter hadde jeg visst om det Hvem var det som var der? Noen fra årets sesong? Gleder meg sånn til All Stars! Husk å stemme;) Anonymkode: 0a637...049 Michelle visage, pandora boxx, jinkx monsoon, violet chachi, Courtney Act, Adore delano, Katya zamo og sharon needles. Willam skulle egentlig komme, men det ble Adore i stedet for! :-)
stjernefrukt Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2016 3 timer siden, satan skrev: Jeg ser på, har sett alt opp til sesong 7. Bianca Del Rio er fantastisk! Ja! Bianca del rio er min favoritt! Hun er helt fantastisk! Og hun kommer til Bergen i juni og jeg får ikke sett henne 😫
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #12 Skrevet 1. mai 2016 Eeeeeelsker RPDR! :D Hver sesong er litt sånn "oi, de var rare, hun/han var det ikke noe spes med" osv, men etter hvert så blir man glad i nesten alle på sin måte. Fantastisk program! :D Ser på sesong 8 nå, og det var en super opptur fra sesong 7. Anonymkode: 0a9d1...519
Sofia123 Skrevet 1. mai 2016 #13 Skrevet 1. mai 2016 7 minutter siden, stjernefrukt skrev: Ja! Bianca del rio er min favoritt! Hun er helt fantastisk! Og hun kommer til Bergen i juni og jeg får ikke sett henne 😫 Åh, det var bra du sa. Skal se om jeg får gått. Ser det fortsatt er billetter igjen! 1
stjernefrukt Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #14 Skrevet 1. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eeeeeelsker RPDR! :D Hver sesong er litt sånn "oi, de var rare, hun/han var det ikke noe spes med" osv, men etter hvert så blir man glad i nesten alle på sin måte. Fantastisk program! :D Ser på sesong 8 nå, og det var en super opptur fra sesong 7. Anonymkode: 0a9d1...519 Ja helt enig! Jeg tenker alltid at jeg umulig kan få noen nye favoritter, men jommen dukker det ikke opp noen hver sesong. Sesong 8 er veldig gøy! Bra casting. (Men ikke alltid enig i hvem som går ut... Uten å spoile 😁)
LeilaS Skrevet 1. mai 2016 #15 Skrevet 1. mai 2016 Har ikke sett på dette, men noen som vil forklare hva det handler om og er det verdt å se?
stjernefrukt Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #16 Skrevet 1. mai 2016 Det er en amerikansk realityserie om og med Drag Queens, ledet av selveste RuPaul. Utfordringene de får i episodene er en blanding av serier som Top model, project runway, matchgame osv. Standard oppsett med at de blir bedømt av et kjendispanel og faste dommere, og til slutt blir en av dem sendt hjem (etter å ha mimet for livet). Jeg synes det definitivt er verdt å se, men jeg er blodfan og vet ikke om jeg klarer å svare objektivt akkurat. Man må like over-the-top karakterer, og sette pris på sjargongen de bruker, og hvor mye tid og arbeid kunstformen krever. Jeg ante ingenting om serien da jeg begynte å se sesong 1 på netflix, men jeg har nå "werk!"-et, knipset, og "yaass!"-et meg gjennom (snart) 8 sesonger og et liveshow 😆 Blitt litt mer åpensinnet har jeg og :-)
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 1. mai 2016 #17 Skrevet 1. mai 2016 4 timer siden, stjernefrukt skrev: Ja helt enig! Jeg tenker alltid at jeg umulig kan få noen nye favoritter, men jommen dukker det ikke opp noen hver sesong. Sesong 8 er veldig gøy! Bra casting. (Men ikke alltid enig i hvem som går ut... Uten å spoile 😁) Ja, var ganske skuffet da Spoiler Thorgy Thor gikk ut, hadde håpet hun kom lenger. Iallefall skulle Derrick Barry gått ut før TT! Er så utrolig imponert over Kim Chi, for noen makeup-skills! Så vanskelig å velge en favoritt blant topp 4 i år, alle er gode på sin måte!
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 1. mai 2016 #18 Skrevet 1. mai 2016 Og der glemte jeg visst å være anonym, jaja.
stjernefrukt Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #19 Skrevet 1. mai 2016 2 timer siden, Brienne of Tarth skrev: Ja, var ganske skuffet da Vis skjult innhold Thorgy Thor gikk ut, hadde håpet hun kom lenger. Iallefall skulle Derrick Barry gått ut før TT! Er så utrolig imponert over Kim Chi, for noen makeup-skills! Så vanskelig å velge en favoritt blant topp 4 i år, alle er gode på sin måte! Akkurat det jeg og tenkte! 😄 Håper jeg får til å lage sånn spoiler-fane nå... Spoiler Og Acid Betty! Greit hun var litt hurpete, men så kreativ da...! Jeg synes alltid det trumfer det å bare være pen. Kim chi sin sminke er flawless! Men så er det det å kunne litt av alt da... Tror jeg er team Bob, men Naomi er så vakker og fugleskremselet var jo ALT! Det er vanskelig å velge 😍 Ps. Kult brukernavn, må jo ikke skjule det. Kan fint like GoT OG rpdr! Ingen skam i det 😄
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 1. mai 2016 #20 Skrevet 1. mai 2016 3 timer siden, stjernefrukt skrev: Akkurat det jeg og tenkte! 😄 Håper jeg får til å lage sånn spoiler-fane nå... Skjul innhold Og Acid Betty! Greit hun var litt hurpete, men så kreativ da...! Jeg synes alltid det trumfer det å bare være pen. Kim chi sin sminke er flawless! Men så er det det å kunne litt av alt da... Tror jeg er team Bob, men Naomi er så vakker og fugleskremselet var jo ALT! Det er vanskelig å velge 😍 Ps. Kult brukernavn, må jo ikke skjule det. Kan fint like GoT OG rpdr! Ingen skam i det 😄 Enig! Spoiler Acid var ganske hurpete, men hun kom seg utrolig på de to siste episodene hun var med i, og jeg ble veldig trist da hun gikk ut. Noen ganger vil jeg bare at alle skal være med hele sesongen, haha! :D Nesten umulig å velge i år, ja, jeg svinger mellom KC og Bob, men jeg tror Ru har lagt sin elsk på ChiChi, så dette blir nok et tett race! Naomi slo jo virkelig til med det fugleskremselet, og den diskusjonen hun hadde forrige episode med Derrick var jo ALT! Storkoste meg! Hva er favorittene gjennom årene, da? Er så mange gode, og jeg gleder meg stort til AllStars 2! (Selv om deltakerne allerede er lekket på nettet.) Noen av mine favoritter er Raven, Jujubee, Pandora Boxx, Shangela!, Manila Luzon, Raja, Chad Michaels, Latriiiiice Royale!, Willam (hatet ham da han var med i sesong 4, haha), Alaska, Detox, Alyssa Edwards! (backrolls???), Bianca del Rio, Adore Delano, Courtney Act, BenDeLaCreme, Joslyn Fox (whomp whomp!), Trinity K. Bonet, Pearl, Katya!, Miss Fame (hello, makeupskills!), Mrs. Kasha Davis, nesten alle fra sesong 8, haha! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå