Gå til innhold

Menn som ikke svarer på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med menn (sikkert kvinner og) som ikke svarer på Tinder egentlig? Hvorfor i all verden sveipe til venstre på en person dersom man ikke skal snakke sammen? 

Anonymkode: 8c18e...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde man sveipet til høyre på dem man likte? Ofte så er jeg på tinder i fylla, når jeg våkner da for å lese min første samtale finner jeg ut at jeg skal holde meg unna både tinder og alkohol en stund. Så ligger jeg på badegulvet og synes synd på meg selv til jeg føler meg bra nok til å ta t-banen til majorstua for å få meg en kebab (på valkyrien, liker egentlig den ved siden av evergreen bedre, men ikke faen om jeg finner evergreen edru).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg trodde man sveipet til høyre på dem man likte? Ofte så er jeg på tinder i fylla, når jeg våkner da for å lese min første samtale finner jeg ut at jeg skal holde meg unna både tinder og alkohol en stund. Så ligger jeg på badegulvet og synes synd på meg selv til jeg føler meg bra nok til å ta t-banen til majorstua for å få meg en kebab (på valkyrien, liker egentlig den ved siden av evergreen bedre, men ikke faen om jeg finner evergreen edru).

Mente høyre :) Håper kebaben smakte.

Anonymkode: 8c18e...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen ganger angret litt på at jeg har sveipet høyre etter match. For det er litt tvilstilfeller noen ganger. Jeg synes det er veldig mange menn der inne (omkring 40 år) som bare er helt uaktuelle, så hvis det kommer noen som ser ikke så verst ut i sammenligning med de andre, så er det lett å sveipe høyre. Men så ser de kanskje ikke bra ut på alle bildene. 

Anonymkode: 3dd22...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen ganger angret litt på at jeg har sveipet høyre etter match. For det er litt tvilstilfeller noen ganger. Jeg synes det er veldig mange menn der inne (omkring 40 år) som bare er helt uaktuelle, så hvis det kommer noen som ser ikke så verst ut i sammenligning med de andre, så er det lett å sveipe høyre. Men så ser de kanskje ikke bra ut på alle bildene. 

Anonymkode: 3dd22...e52

Hvorfor fjerner du ikke matchen da? Og ser ikke du på bildene før du bestemmer om du skal sveipe høyre eller venstre?

Anonymkode: 8c18e...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjerner du ikke matchen da? Og ser ikke du på bildene før du bestemmer om du skal sveipe høyre eller venstre?

Anonymkode: 8c18e...06f

Herregud, som jeg sier er det tvilstilfeller. Jeg vil gjerne ha noen matcher. Skulle jeg vært helt kritisk ville jeg vel hatt omtrent en match. Så jeg velger å gi litt tvil til gode noen ganger. Det kan jo hende man blir positivt overrasket. Men jeg har angret på en nå som jeg ser har dobbelthake på siste bildet. Men jeg svarte når han skrev til meg likevel. Etter en vurdering nå, så skal jeg slette han om et par dager nå etter at samtalen forhåpentligvis er ferdig.

Anonymkode: 3dd22...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bruker tinder bare som tidsfordriv. Andre er ikke online hele tiden og har ikke tid til å få masse nye bekjentskaper.

Anonymkode: 5d330...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er jo også litt sjenerte. Har hendt at jeg har brukt evigheter på å svare. Er ikke alltid så lett å vite hva man skal si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Okapi skrev:

Noen er jo også litt sjenerte. Har hendt at jeg har brukt evigheter på å svare. Er ikke alltid så lett å vite hva man skal si.

Det er litt søtt, men det er jo ikke noe dama skjønner. Når jeg skriver til en mann og han ikke svarer på noen dager, så tar jeg det 100 % for gitt at han ikke er noe interessert, og så føler jeg meg som en idiot.

Anonymkode: 3dd22...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de aller fleste ikke tar Tinder seriøst. Det er meningsløst tidsfordriv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...