AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Jeg er en 17 år gammel jente som fyller 18 i år. Jeg har hatt ganske små pupper, og trodde jeg var ferdig med puberteten for lenge siden. Den ene puppen har blitt gigantisk i forhold til den andre, og begge puppene er ganske ømme og såre. Vokser de enda? Og kommer den andre puppen til å vokse også?? Blir livredd, skjønner ikke hva som skjer. Har sjekket for graviditet osv, så er iallefall ikke det. Anonymkode: 77d6c...f48
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Helt normalt. Anonymkode: d102c...4bd 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Jeg hadde gått til lege, høres overhodet ikke normalt ut. Anonymkode: ba03e...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gått til lege, høres overhodet ikke normalt ut. Brystene vokser til man er langt over tjue og fortsetter å vokse sakte med alder og vektøkning. Hvorfor i all verden skal man gå til lege med det som er helt naturlig? Anonymkode: d102c...4bd 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brystene vokser til man er langt over tjue og fortsetter å vokse sakte med alder og vektøkning. Hvorfor i all verden skal man gå til lege med det som er helt naturlig? Anonymkode: d102c...4bd Hvis hun har hatt normal utvikling med menstuasjon og det hele så er det rart at brystene endrer seg nå. En i vennekretsen fikk brystkreft som 18 åring, så man har ingen garanti. Er vel bedre å gå en gang for mye itl legen. Anonymkode: ba03e...bf8 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brystene vokser til man er langt over tjue og fortsetter å vokse sakte med alder og vektøkning. Hvorfor i all verden skal man gå til lege med det som er helt naturlig? Anonymkode: d102c...4bd For noe tull. For de færreste vokser brystene etter fylte 20(de fleste er ferdige med puberteten i denne alderen), og det eneste som påvirker brystene etter denne alderen er vektøkning - noe som ikke gir ømme bryster. Anonymkode: 534b0...c49 2
Chizue Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Går du på p-piller eller annen prevensjon med hormoner?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #8 Skrevet 1. mai 2016 Hvis den ene puppen har blitt "gigantisk" i forhold til den andre helt plutselig, så gå til legen. Det er ikke normalt. Anonymkode: 5736f...672 2
Honey Dew Skrevet 1. mai 2016 #9 Skrevet 1. mai 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: For noe tull. For de færreste vokser brystene etter fylte 20(de fleste er ferdige med puberteten i denne alderen), og det eneste som påvirker brystene etter denne alderen er vektøkning - noe som ikke gir ømme bryster. Anonymkode: 534b0...c49 Mine vokste fra a-cup til c-cup fra jeg var 24 til jeg var 35 og ja jeg var like slank som da jeg var 20
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #10 Skrevet 1. mai 2016 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Mine vokste fra a-cup til c-cup fra jeg var 24 til jeg var 35 og ja jeg var like slank som da jeg var 20 Det betyr ikke at det er normalen. Anonymkode: 6f788...482
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #11 Skrevet 1. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: For noe tull. For de færreste vokser brystene etter fylte 20(de fleste er ferdige med puberteten i denne alderen), og det eneste som påvirker brystene etter denne alderen er vektøkning - noe som ikke gir ømme bryster. Slå opp i medisinsk faglitteratur. Det er helt vanlig at brystene fortsetter å vokse til man er uti tjueårene, selv om man er ferdig med puberteten. Anonymkode: d102c...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #12 Skrevet 1. mai 2016 Dette skjer meg fra tid til annen. Fastlegen sa det har noe med lymfene å gjøre, men jeg husker ikke hva. Anonymkode: e3f72...f51
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #13 Skrevet 1. mai 2016 Brystene er ikke ferdig utviklet før i starten av tjueåra (og så skjer det selvsagt en hel del ting etter det, men det er vel mer betinga graviditet og vektoppgang/vektnedgang). Jeg gikk fra c til e uten annen vektøktning. Meg bekjent er det vel heller ikke unormalt med forskjellig størrelse på brystene. Det å sjekke seg selv bør uansett gjøres til en vane, men tror ikke du har noe å bekymre deg for. Anonymkode: 706f7...856
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå