Mbmjaddiction Skrevet 30. april 2016 #1 Del Skrevet 30. april 2016 Har noen av dere Instagram og snokt på "signeisabelhm"? Ja hun virker ordentlig og søt, men hva er poenget med den Instagrammen? Og nå vil hun starte blogg OG YouTube fordi hun sier det er den eneste måten å "tjene penger" fra firmaene hun reklamerer for? Og synes også det er spesielt å være en offentlig person når du ikke tåler noe dritt :| enkelte mennesker altså....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 30. april 2016 #2 Del Skrevet 30. april 2016 2 minutter siden, Mbmjaddiction skrev: Har noen av dere Instagram og snokt på "signeisabelhm"? Ja hun virker ordentlig og søt, men hva er poenget med den Instagrammen? Og nå vil hun starte blogg OG YouTube fordi hun sier det er den eneste måten å "tjene penger" fra firmaene hun reklamerer for? Og synes også det er spesielt å være en offentlig person når du ikke tåler noe dritt :| enkelte mennesker altså....... Aldri hørt om. Er vel ikke noe stort poeng med NOENS imstagrammer. Hva så om hun vil prøve å tjene penger på blogg og youtube? Er mange som vil det men som ikke tør å prøve eller vet hvordan Hvorfor henge seg opp i hva andre ønsker å få til? Hvorfor slenge dritt til andre selvom de velger å være offentlige eller aktive på sosiale medier? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mbmjaddiction Skrevet 30. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 30. april 2016 1 minutt siden, avida30 skrev: Aldri hørt om. Er vel ikke noe stort poeng med NOENS imstagrammer. Hva så om hun vil prøve å tjene penger på blogg og youtube? Er mange som vil det men som ikke tør å prøve eller vet hvordan Hvorfor henge seg opp i hva andre ønsker å få til? Hvorfor slenge dritt til andre selvom de velger å være offentlige eller aktive på sosiale medier? Helt rett det du sier der. Men seriøst? "Jeg må åpne blogg FORDI det er der pengene ligger, ikke i Instagram. Her mottar jeg masse produkter ja, men tjener ingenting på flere timer med arbeid." Jeg skjønner ikke hvor disse "timene" liksom er? 😩😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 30. april 2016 #4 Del Skrevet 30. april 2016 Et øyeblikk siden, Mbmjaddiction skrev: Helt rett det du sier der. Men seriøst? "Jeg må åpne blogg FORDI det er der pengene ligger, ikke i Instagram. Her mottar jeg masse produkter ja, men tjener ingenting på flere timer med arbeid." Jeg skjønner ikke hvor disse "timene" liksom er? 😩😩 Hvis hun promoterer mye har hun jo helt rett i at det er mer penger å tjene via blogging enn instagram. En blogg eller webside eller produkttester eller moteinteressert eller politisk aktivist eller hva det måtte være bruker jo mange timer bak kulissene for å levere en dekkende rapport eller artikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 30. april 2016 #5 Del Skrevet 30. april 2016 Skjønner ikke hva som er en så stor sak? Det er noen portrettbilder, litt sminke og noe annet? Prøv å rapporter profilen - kanskje hun på bildene ikke vet det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mbmjaddiction Skrevet 30. april 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 30. april 2016 19 minutter siden, michaeline__07 skrev: Skjønner ikke hva som er en så stor sak? Det er noen portrettbilder, litt sminke og noe annet? Prøv å rapporter profilen - kanskje hun på bildene ikke vet det selv? Hva hjelper det å rapportere brukeren? Er ikke det vist det er falsk bruker? Den er jo ekte, hun virker bare sykt dum når hun tror hun kan tjene ekte penger på en BLOGG... Noen andre går faktisk på skole og får seg en ordentlig jobb. Det der virker bare svada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #7 Del Skrevet 30. april 2016 En vanlig ungdom? Hva er problemet? Anonymkode: cbc55...53c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 30. april 2016 #8 Del Skrevet 30. april 2016 7 minutter siden, Mbmjaddiction skrev: Hva hjelper det å rapportere brukeren? Er ikke det vist det er falsk bruker? Den er jo ekte, hun virker bare sykt dum når hun tror hun kan tjene ekte penger på en BLOGG... Noen andre går faktisk på skole og får seg en ordentlig jobb. Det der virker bare svada Men hvorfor er hun dum og helt tragisk pga det? De fleste har jo en IG profil. Skriv til henne der inne i stedet for å hyle det ut her i stedet. Det ser bare dumt ut. Og som nevnt, hvis hun er så plagsom så burde du rapportere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 30. april 2016 #9 Del Skrevet 30. april 2016 Søt jente. Jeg tror du bare er misunnelig jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. mai 2016 #10 Del Skrevet 1. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 1. mai 2016 #11 Del Skrevet 1. mai 2016 Merkelig at du driver å reklamerer for noen du syns er "sykt dum" da TS. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 1. mai 2016 #12 Del Skrevet 1. mai 2016 17 timer siden, Mbmjaddiction skrev: Hva hjelper det å rapportere brukeren? Er ikke det vist det er falsk bruker? Den er jo ekte, hun virker bare sykt dum når hun tror hun kan tjene ekte penger på en BLOGG... Noen andre går faktisk på skole og får seg en ordentlig jobb. Det der virker bare svada Det ER mange som tjener penger på blogging. Og hva hun velger å bruke tiden sin på er hennes eget valg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. mai 2016 #13 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Enig med de andre. Virka som en søt og vanlig jente. Ser ikke problemet med å starte en blogg for å tjene mer. Eneste jeg vil kommentere på, og det er virkelig ikke vondt ment. Men skal man være beauty-blogger/instagrammer, så må man lære seg å ta på falske vipper skikkelig. Det irriterte meg veldig. Ellers en veldig søt jente! Endret 1. mai 2016 av SophiaLoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2016 #14 Del Skrevet 1. mai 2016 Ryddet for hets. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. mai 2016 #15 Del Skrevet 1. mai 2016 Hvordan i all verden kan en så kjedelig og lite egenartet IG-konto ha så mange følgere? Nå er ikke jeg interessert i rosapiss uansett, så det er kanskje derfor jeg ikke skjønner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 1. mai 2016 #16 Del Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, jabx skrev: Hvordan i all verden kan en så kjedelig og lite egenartet IG-konto ha så mange følgere? Nå er ikke jeg interessert i rosapiss uansett, så det er kanskje derfor jeg ikke skjønner det... Har ikke så mange likes på bildene da, kanskje hun har kjøpt følgere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg