Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Kan man vaske sjede, når noe har mensen?

Jeg har hørt at når du har mensen, så du må ikke vaske kjdene/kroppen din nede. Fordi det er ikke bra og når du blir stor da blir magen din loftet blir stor er det sant??

Kan man vaske kjede?

Pliss go meg svar???

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra Norge:fnise:

Anonymkode: f9972...278

• Liker 1
Skrevet

Dt er schedelig med mansen på loftet men vhis du tar dt med til sukkelverksted så smører de kjede, og da krymper magen igjen.

Skrevet

Men kjære TS, du har blingset litt med tittelen på innlegget ditt, for mansen er manneversjonen av mensen.

Og jeg som er en ekspert på mansen, da jeg har synkronisert meg med alle kvinnene på mitt arbeidssted, og trodde jeg faktisk kunne bidra med noe.

Forresten, jeg kan bidra med noe: Om det er snakk om en kjede som er på en sykkel, så kan du gjerne bruke litt olje (eventuelt litt 5-56) for å vedlikeholde den. Anbefaler ikke det samme på en skjede, men noe vann gjør nok susen. Du vil vel ikke ha en illeluktende skjede? Folk flest er ikke så glad i reke lukt. Luft? Ingen kommentar.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

hahah, troll

godt forsøk da

Anonymkode: d4bf9...2de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mensen og vasket nettopp skjeden. Magen min ble ikke større enn normalt, vet ikke helt hva du mener med loftet, men ingenting unormalt skjedde. 

Vask skjeden når du vil, også under mensen. 

Hvis vi snakker om noe annet enn "skjede-vask under mensen", så har jeg ingenting mer å bidra med her ;)

Anonymkode: 02f70...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...