Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad om du ville spådd meg også☺ Har mye i livet akkurat nå, og å visst litt mer hadde vert greit😊

Helt utrolig fint at du bruker så mye tid på dette, for andre💜

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, mor til tre skrev:

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge kort for meg. Det var en lang og utfyllende beskrivelse.

Her er det mye som stemmer. Jeg er i en situasjon med negativ påvirkning av noe. jeg er også i en situasjon hvor jeg må fatte en viktig beslutning.

Du skriver at noe vil bli avslørt, er veldig spent på dette! Og ja, underbevisstheten min jobber på spreng for tiden.

Tror også at avgjørelsen jeg tar i valget fører til et vendepunkt. Er veldig glad for at det kommer opp at resultatet blir til det bedre, og at du ser meg full av livsglede i fremtiden.

Forføreren er jeg veldig spent på, er godt gift med en fantastisk mann.

Du ser økonomisk trygghet, og at jeg skal holde fast på det jeg har. dette gir mening ift. det valget jeg står ved nå.

Tusen takk, snille deg !!!

Du har en veldig sterk energi. og jeg følte sterkt på meg at av alle her så hadde du godt av å få tarot legg! Les det om forføreren igjen, kan være flere alternativer, kjenner på at dette er en person som har forført, og ført flere bak lyset, dette er her ikke snakk om en kjæreste forfører, sterk påtrengende energi, i kortet står det en mann, men kan være en kvinne også dette, noe jeg føler det er, er snakk om en person som er ekstremt manipulerende, begavet forhandler, som bruker dette dessverre for å utføre skitne handlinger, som ikke skyr noe for å oppnå sine ønsker. Får opp et utrykk som beskriver denne personen: "går over lik" for å få sitt. En person som har misbrukt tilliten til mange. Håper at dette er en person som du kan møte på, og derfor væe obs på og evt unngå, at det ikke er noen du allerede har blitt utsatt for.

Så en veldig (over snittet) blid og kjærlig mann med deg i stad, dere hører sammen. (Ved kortlegging får jeg opp syn) Det er mange som mener at de er "ment til å være", men dere to er virkelig det! Noe har rammet dere begge på deres personlige front, som har styrket dere som par enda mer. Tross humper i veien, ser mange på dere som et drømmepar og drømmefamilie. Dere har mye å lære bort til andre. Ønsker deg lykke til med situasjonen, prøv å legge bekymringer litt til side, det blir definitivt bedre, og jeg ser latter og feiring.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

AnonymBruker
Skrevet

SIRAH

Positivitet og ønsker blir realitet. Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Selv om du er sterk, har du tidligere kjent på at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og derfor litt tvilende til deg selv.

Viser tegn på noe materielle problemer. Du står foran dårlige tider økonomisk sett. Kanskje blir det endringer mht jobben, eller et skifte. 

Kompromiss og samarbeid. Blir en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. Bra balanse mellom bra og dårlig.

Du er lidenskapelig, sterk, har mot, indre styrke og selvkontroll. Du må stole på deg selv og ta ansvaret for ditt eget liv. Du går gjennom prøvelser som du må klare. 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en veldig sterk energi. og jeg følte sterkt på meg at av alle her så hadde du godt av å få tarot legg! Les det om forføreren igjen, kan være flere alternativer, kjenner på at dette er en person som har forført, og ført flere bak lyset, dette er her ikke snakk om en kjæreste forfører, sterk påtrengende energi, i kortet står det en mann, men kan være en kvinne også dette, noe jeg føler det er, er snakk om en person som er ekstremt manipulerende, begavet forhandler, som bruker dette dessverre for å utføre skitne handlinger, som ikke skyr noe for å oppnå sine ønsker. Får opp et utrykk som beskriver denne personen: "går over lik" for å få sitt. En person som har misbrukt tilliten til mange. Håper at dette er en person som du kan møte på, og derfor væe obs på og evt unngå, at det ikke er noen du allerede har blitt utsatt for.

Så en veldig (over snittet) blid og kjærlig mann med deg i stad, dere hører sammen. (Ved kortlegging får jeg opp syn) Det er mange som mener at de er "ment til å være", men dere to er virkelig det! Noe har rammet dere begge på deres personlige front, som har styrket dere som par enda mer. Tross humper i veien, ser mange på dere som et drømmepar og drømmefamilie. Dere har mye å lære bort til andre. Ønsker deg lykke til med situasjonen, prøv å legge bekymringer litt til side, det blir definitivt bedre, og jeg ser latter og feiring.

Igjen,tusen takk ! Har hørt før at jeg har en sterk energi.Håper også forføreren ligger i fremtiden, og at jeg avslører han/henne.

Hm.... Jeg og mannen min har en historie som bekrefter at det var meningen det skulle være oss to <3 

Jeg ser frem til bedre tider.Og skal prøve å legge bekymringene til siden på vei dit.

Jobber du med Tarot profesjonellt? Hvis ikke synes jeg du skal starte med det. Du har brukt mye tid på oss her inne nå,og husk at TID er PENGER.

Lykke til med deg og ditt.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

STOREKOMMODE:

Bør begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide. Mulig en start på en utdannelse. 

Kamp, triumf, kontroll og selvdisiplin. Du har ett eneste mål i sikte. Seier og triumf og en følelse av kontroll over situasjonen som du vil mestre.

En fødsel, sjenerøsitet eller kjærlighet. Du er inne i en god periode, du vokser og ekspanderer. Du opplever sann ekte kjærlighet til det motsatte kjønnet eller en venn.

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til dette! :)

Kjente meg spesielt godt igjen i det siste, og skulle ønske den kjærligheten ble gjengjeldt, litt usikker på det. 

Skal muligens begynne med utdannelse til høsten, men aner ikke hva, hehe. Tror ikke jeg har noen hobbyer som kan være innbringende heller, men man vet jo aldri. Det med lovende karriere kjenner jeg meg ikke veldig igjen i, bryr meg ikke noe særlig om slikt :)

Er en veldig vinglete person, så har vel egentlig aldri hatt et spesielt mål i siktet, tror jeg :P Men det hørtes jo veldig bra ut da!

AnonymBruker
Skrevet

Kan du spå meg også? 
Lurer ikke så mye på det med kjærlighet og sånt, men 

mer om økonomi og helse. 

Anonymkode: 36bdd...c8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

CASSIE:

Du er litt apatisk og kjeder deg litt for tiden. Du har en tendens til å være litt pessimistisk og til å bare fokusere på vanskeligheter og hindringer. Du er litt lei det meste og vil være alene.

Festlige anledninger og feiringer kommer. Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet. Kortet kan også indikere flytting, men også framgang.

Økonomisk trygghet. Kortet kan være en advarsel om problemer med kontroll, eiertrang og sjalusi, og stahet. Kan ha litt angst for å gi slipp. 

Du bør begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide. Kortet handler muliggens også om å begynne en utdannelse.

En kort form for krise kan oppstå, og forargelse, motstand, skandale, skuffelse, sammenbrudd, tap og stor feiltakelse kan følge med dette. Det kan også være virkeligheten som raser sammen. Du innser noe og det kjennes befriende. 

Tenk over dine muligheter og ønsker, stadfest det som trengs for å oppnå målene, og følg dette og du vil lykkes! Suksess og glede! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, *Cassie* skrev:

Hadde blitt kjempeglad om du ville spådd meg også☺ Har mye i livet akkurat nå, og å visst litt mer hadde vert greit😊

Helt utrolig fint at du bruker så mye tid på dette, for andre💜

Svarte deg i eget innlegg uten sitering! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vil også kjempegjerne bli spådd, syns sånt er kjempespennende! Er den kjærligheten jeg lurer mest på da, vet du ;) 

-Vestlandsjente 29

Anonymkode: bc829...376

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

MOMO:

Du er generøsitet, har økonomisk kompetanse og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro. I tillegg har du ønske om å glede seg over og skaffe seg vakre, materielle ting.

Mye kan føles håpløst og urimelig urettferdig akkurat nå. Kanskje du føler at ingene ikke kan bli verre. Noe er tydelig forbi. Det kan være et personlig forhold, jobb, livsmåte eller trosform. Denne avslutningen er ofte smertefull og krever stor forståelse og stort mot. Kanskje noen går bak ryggen din. Vær forsiktig med hvem du betror deg til, og tenk deg om to ganger før du undertegner noe.

En avslutning på noe, ofte er det positivt. Iblandt en stor forandring. Kan også indikere misforståelse, skuffelser, ulykkelige adskillelser, tap av venner eller mangel på hjelp. Du står for overbevisning. Stikkord for her er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger, handelskrig, byttehandel og konkurranse.Du kjenner at det er fiender omkring deg men du har en god posisjon.

Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du har lite lyst. Det er svært viktig å være sannferdig. Kommer opp sladder, skandaler, ordglede, nyheter, kontrakter, dokumenter og nye planer.

Du bringer mye glede og er en god talsmann for deg selv og andre. Med et kvikt intellekt og en diplomatisk holdning er du en dyktig debattant og forhandler. Finn gode utkikkspunkt og vær beredt på nye ting. Forhold deg iakttagende og lag planer. Kompromiss og samarbeid. Det blir en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. Bra balanse mellom bra og dårlig.

Hei. Tusen takk for at du la dette for meg. Noe stemmer, noe stemmer ikke, og noe må jeg bare vente å se om skjer.

Det er en del som er forbi i livet mitt om dagen. Ble nylig dumpet av kjæresten, både trist, men og lettet. Da forholdet ikke var bra på slutten. Så har jeg avsluttet studiet mitt, og egentlig gitt slipp på en drøm jeg hadde i flere år. Grunnet sykdom blir nok aldri dette noe av.

Veldig godt å lese at det ender med en lykkelig utgang. Så er jeg veldig spent på hva framtiden bringer. Stemmer og det at jeg er dyktig debattant og forhandler, er kjent for å være flink til å prate for meg. Er og veldig diplomatisk og opptatt av rettferdighet.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

LINNEA27:

Du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Kortet kan indikere gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kortet står også for fortrolighet till seg selv og god smak.

En avslutning på noe, ofte er det positivt. Iblandt en stor forandring. Men iblandt kan kortet indikere misforståelse, skuffelser, ulykkelige adskillelser, tap av venner og mangel på hjelp.

Endringer mht jobb. 

Ta vare på deg selv, prioriter deg selv litt fremfor andre akkurat nå. 

Takk :) Lover aa gi tilbakemelding. Jeg kan allerede si at det er riktig at jeg baade skal flytte langt og endre jobb om en maaned.....

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Vil også kjempegjerne bli spådd, syns sånt er kjempespennende! Er den kjærligheten jeg lurer mest på da, vet du ;) 

-Vestlandsjente 29

Anonymkode: bc829...376

Legger inn svar til deg i innlegg etter denne.

AnonymBruker
Skrevet

VESTLANDSJENTE 29:

Kommer opp forelskelse. En helt spesiell person vil snart dukke opp. Kan møtes i samarbeid.

Undertegning av avtaler, forpliktelser, partnerskap. 

Rikdom og stabilitet fører med dette. Så blir snart endring økonomisk, du vil oppnå penger. Noen ganger vil kortet indikere en stor utgift, men dog en positiv utgift. 

Forandringer. I kjølevannet av forandringene er det gode utsikter både økonomisk og materielt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også? 
Lurer ikke så mye på det med kjærlighet og sånt, men 

mer om økonomi og helse. 

Anonymkode: 36bdd...c8e

Spår deg snart!

Skrevet

Unnskyld for at jeg maser, men jeg må bare spørre deg en gang til om du vær så snill kan spå meg også? Du trenger ikke om du ikke vil, det er jo utrolig mange som har spurt deg om å bli spådd allerede :) Jeg synes bare sånt her er kjempe spennende, og har faktisk kjøpt meg min egen tarotstokk som jeg pusler litt med en gang i blant. Men jeg er ikke akkurat noe særlig god på det akkurat :) 

Gjest O.G.
Skrevet

Ok, så vi har fått oss en ny spåer her...

Skrevet

Og ironisk nok var det O.G. over her som fikk meg til å kjøpe meg min egen tarotstokk:fnise:

Gjest O.G.
Skrevet
4 minutter siden, Othelia skrev:

Og ironisk nok var det O.G. over her som fikk meg til å kjøpe meg min egen tarotstokk:fnise:

Du må lage en tråd og spå oss en gang du også

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

POLLY ESTER:

Fred. En konflikt blir undertrykt. Du orker ikke med alt og du bryr dig ikke om konflikter som kan eksistere. Du aksepterer en vanskelig situasjon uten å forsøke å forandre og påvirke.

Du må holde forpliktelser, reparere det som blir ødelagt, tjene penger, sponse en ny bedrift. Materiell trygghet er viktig for å det . Det lønner seg å være tålmodig og planlegge langsiktig. Den materielle forbedringen vil skje gradvis. En ny jobb indikeres. En eldre mann dukker opp.

Har en sensitiv stil. Er romantisk, fantasifull, følsom, raffinert og selvgranskende. Tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kortet står også for søkende av allianser og følelser av alle sorter.

Jeg vet ikke helt om jeg skjønte. Det blir fred fordi en konflikt blir undertrykt, som i at det kan bli konflikt men at den blir avverget? 

Andre avsnitt sier meg veldig lite. Ja, jeg må holde forpliktelser og tjene penger, det skjønner jeg. Men, reparere hva? Og noe sponsing blir det veldig lite av fra min side. Materiell trygghet er nok viktig for alle vil jeg tro. Jeg håper du har rett i at det dukker opp en ny jobb. 

Og jeg håper du har rett i denne mannen, men det kommer helt an på hva du mener med en eldre mann. Som i gammel (over 60?) eller som i bare eldre enn meg? 

Håper det er greit med disse tilleggsspørsmålene. Du velger jo helt selv selvfølgelig om du gidder å ta deg tid til å svare. :) 

Skrevet
18 minutter siden, O.G. skrev:

Ok, så vi har fått oss en ny spåer her...

Jeg venter på en ny tråd fra deg også jeg. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...