AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Hei. En skulle tro at dette handlet om barnebursdag, der ingen av vennene til barnet kommer i selskapet, men jeg synes egentlig at dette er mer sårende. Vi inviterte familien til bursdagsselskap for min manns jente som blir 7 år. Et selskap der vi ville blitt til sammen 13 stykker hos oss. Ok, noen kan ikke alltid, så kanskje det ikke ville blitt fullt hus. Men vi håpet på at de fleste likevel kunne komme. De vet alle at vi feirer hennes dag hvert år, og ba dem tidlig for å sikre at de hadde mulighet. Siden barnet i tillegg kun er her med delt omsorg, skulle en tro at ønsket om å se sitt oldebarn/barnebarn/niese ville bli større. Vi hentet henne i dag, og hun vet at hun i morgen skulle feiret bursdagen. Men ingen kommer. Vi skal heller finne på noe koselig for å gjøre opp for det, men som forelder og steforelder er dette utrolig vondt! De var innom hennes besteforeldre i dag på veien hit, og det sårer mer at de ikke en gang hadde en gave til henne. Hun får kun gave fra meg og pappaen på fars side av familien. Ingen andre har bedt oss ordne noe for dem eller legge ut noe siden de ikke har mulighet til å komme. Godt å få ut tankene rundt dette, for jeg forstår bare ikke hvordan familie kan gjøre dette mot et barn. Min familie (hennes stefamilie) er bortreist denne helgen, men de har likevel ordnet noe ekstra fint for henne. Så takker min familie for at de gjør dagen mindre vond for henne og håper virkelig at vi klarer å skape en god dag for henne likevel! Anonymkode: bc596...d98
Gjest Fjotteri Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Var det ingen særskilte grunner til at dagen ikke passet? Det høres utrolig kjipt ut....har de brukt å stille ellers?
Zdzisiek Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Uff😞 Trist å lese! Desverre er noen mennesker kalde, de bryr seg kun om seg selv og ikke andre. Vis jenta at dere er glade i henne, gjør det beste ut av dagen og prøv å fokusere på det positive! Sender dere stor klem💖 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Jeg ville faktisk sagt ifra til familien hvor trist dette er for barnet og dere! Anonymkode: ca476...6b5 16
Kvalitet Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Dette er mobbing på høyt nivå. Jeg ville gitt familien en mulighet til å forbedre seg, ellers ville jeg droppet hele familien. Fy søren for en klein familie. 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 57 minutter siden, Fjotteri skrev: Var det ingen særskilte grunner til at dagen ikke passet? Det høres utrolig kjipt ut....har de brukt å stille ellers? Ingen særskilte grunner eller ting som ikke kunne vært flyttet på tidligere... De visste at det var hennes bursdag denne helgen og de ser henne.... vel, omtrent aldri. De vet når hun er her, men har aldri tid. Veldig kjedelig at hun ikke får utviklet relasjon til familien sin. De pleier egentlig ikke å stille opp på ting, men selskapet pleier de å komme i. Og når vi drar noe sted uten henne får vi ALLTID spørsmål om henne og en: "ååå, kunne ikke xxxxx komme, er hun hos mor?" etc. Takk for støtte alle sammen. Vi foreslo lekeland i morgen, og hun gleder seg masse til det. Anonymkode: bc596...d98 2
Gjest Fjotteri Skrevet 29. april 2016 #8 Skrevet 29. april 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen særskilte grunner eller ting som ikke kunne vært flyttet på tidligere... De visste at det var hennes bursdag denne helgen og de ser henne.... vel, omtrent aldri. De vet når hun er her, men har aldri tid. Veldig kjedelig at hun ikke får utviklet relasjon til familien sin. De pleier egentlig ikke å stille opp på ting, men selskapet pleier de å komme i. Og når vi drar noe sted uten henne får vi ALLTID spørsmål om henne og en: "ååå, kunne ikke xxxxx komme, er hun hos mor?" etc. Takk for støtte alle sammen. Vi foreslo lekeland i morgen, og hun gleder seg masse til det. Anonymkode: bc596...d98 Om de i realiteten ikke bryr seg særlig uansett hadde jeg ikke tatt fem flate øre for å gi dem det glatte lag. Greit nok at noen kan bli syke eller invitasjon kommer alt for sent, men det virker jo ikke som om det er noen grunn her.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #9 Skrevet 29. april 2016 12 minutter siden, Fjotteri skrev: Om de i realiteten ikke bryr seg særlig uansett hadde jeg ikke tatt fem flate øre for å gi dem det glatte lag. Greit nok at noen kan bli syke eller invitasjon kommer alt for sent, men det virker jo ikke som om det er noen grunn her. Nei, det er ikke grunnen her for noen av dem... Dessverre. Kommer ikke til å si til barnet noen gang igjen at vi skal feire med familie helgen ved bursdag, for dette var bare skuffende... Blir nok heller å si at vi ikke vet hva vi skal gjøre, så hun ikke blir skuffet. "Gaven" som farmora klarte å "hoste opp" når barnebarnet var innom i dag var en sjokolade som hun hadde liggende i skapet... ts Anonymkode: bc596...d98 1
Gjest ClickB4it Skrevet 29. april 2016 #10 Skrevet 29. april 2016 Jeg skjønner godt at dette er veldig vondt for dere, bare pass på at dere ikke legger deres sorg over på bursdagsbarnet. Fokuser på at dere skal ha en strålende helg sammen, ikke fordi de andre ikke kommer, men fordi hun har bursdag! Gratulerer med dagen til det jeg vedder på er en både smart og sjarmerende syvåring :-)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #11 Skrevet 29. april 2016 Her hadde jeg krevd at far virkelig tok en alvorsprat med farmor! Sånn holder man ikke på! Anonymkode: 55ee5...6fa 5
stan Skrevet 29. april 2016 #12 Skrevet 29. april 2016 Hva med å totalt utelukke dem fra neste års bursdag? Planlegg noe som er hyggelig, med mennesker som faktisk tar seg tid. Bruk heller energien på å lage en barnebursdag og inviter barn fra skolen. 7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #13 Skrevet 29. april 2016 Stakkar Har dere mulighet til å invitere noen venner/naboer sånn i siste liten? Skal hun ha klasseselskap i tillegg slik at hun ihvertfall får ett selskap? Håper dere får en fin dag på Leos! Anonymkode: 796f6...92c
Gjest Dwight Skrevet 29. april 2016 #14 Skrevet 29. april 2016 Hvis du bor i Oslo så skal jeg stikke innom med en gave!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #15 Skrevet 29. april 2016 2 timer siden, Kvalitet skrev: Dette er mobbing på høyt nivå. Jeg ville gitt familien en mulighet til å forbedre seg, ellers ville jeg droppet hele familien. Fy søren for en klein familie. Sier meg helt enig i det Kvalitet skriver, dette er mobbing! Jeg ble skikkelig trist her jeg sitter. Dere foreldre er helt nødt til å gi klar tale til denne familien! Anonymkode: b2026...f72
Apis Skrevet 29. april 2016 #16 Skrevet 29. april 2016 En god grunn for din mann å ta en alvorsprat med sine foreldre og familie 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #17 Skrevet 29. april 2016 39 minutter siden, ClickB4it skrev: Jeg skjønner godt at dette er veldig vondt for dere, bare pass på at dere ikke legger deres sorg over på bursdagsbarnet. Fokuser på at dere skal ha en strålende helg sammen, ikke fordi de andre ikke kommer, men fordi hun har bursdag! Gratulerer med dagen til det jeg vedder på er en både smart og sjarmerende syvåring :-) Foran henne er vi absolutt positive, og skuffelsen over familien kan vi heller ta ut over de når vi snakker med dem igjen. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkar Har dere mulighet til å invitere noen venner/naboer sånn i siste liten? Skal hun ha klasseselskap i tillegg slik at hun ihvertfall får ett selskap? Håper dere får en fin dag på Leos! Anonymkode: 796f6...92c Har fått en venn av meg som hun synes det er veldig stas med til å bli med i morgen til lekeland. Tror absolutt det blir en bra dag for henne. Hun sliter med å sovne fordi hun gleder seg sånn. 21 minutter siden, Dwight skrev: Hvis du bor i Oslo så skal jeg stikke innom med en gave! Takk for omtanke. Bor dessverre et godt stykke unna. <3 ts Anonymkode: bc596...d98
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #18 Skrevet 29. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier meg helt enig i det Kvalitet skriver, dette er mobbing! Jeg ble skikkelig trist her jeg sitter. Dere foreldre er helt nødt til å gi klar tale til denne familien! Anonymkode: b2026...f72 Det skal vi! Velger nok en annen løsning neste år, for det er helt ufattelig for meg at ikke noen kan sette av noen timer for et barn som gleder seg til sin bursdag. ts Anonymkode: bc596...d98 2
GammelKaktus Skrevet 29. april 2016 #19 Skrevet 29. april 2016 Så jævlig dårlig gjort. Håper dere får en flott dag i morgen, og så har dere lært hvem som stiller opp og hvem som gir faen. En smertefull men verdifull lekse.
Jerry Lee Skrevet 29. april 2016 #20 Skrevet 29. april 2016 Dette stakk vondt i meg. Håper jenta får en fin dag, likevel. Gratulerer med dagen. ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå