Gå til innhold

Hjelp til å fjerne Yahoo som startside!

Anbefalte innlegg

Gjest M.A.D.D.E
Skrevet

Jeg har Google Chrome som fast startside på pc´en, men av en eller annen grunn har Yahoo tatt over,og som et resultat av dette har pc`en blitt betraktelig tregere, samt at skrift og bilder har blitt uklare. Jeg har kjørt antivirusprogrammer (Malwarebytes og McAfee), men ikke funnet noe uvanlig. Så spørsmålet er; Hvordan får jeg bort Yahoo? 

Skrevet

Instillinger -> Åpne en side ved oppstart ish. (Under ved oppstart) Google kommer inn for meg, og vel.. google åpner google når jeg logger meg på internett. 

Gjest M.A.D.D.E
Skrevet

Niks, funker ikke.. Yahoo kommer opp uansett... Den har fullstendig skjøvet ut Google :( 

Gjest Bergtekjen
Skrevet (endret)
7 minutter siden, M.A.D.D.E skrev:

Jeg har Google Chrome som fast startside på pc´en, men av en eller annen grunn har Yahoo tatt over,og som et resultat av dette har pc`en blitt betraktelig tregere, samt at skrift og bilder har blitt uklare. Jeg har kjørt antivirusprogrammer (Malwarebytes og McAfee), men ikke funnet noe uvanlig. Så spørsmålet er; Hvordan får jeg bort Yahoo? 

Her står det korleis du gjer det :) Her står det også korleis du kan kvitte deg med uynskja ting, som Yahoo.

Endret av Karou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...