AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Hva gjør man når den nye sjefen får deg til å føle deg som en dritt. Kjefter for alt, aldri noe positivt. Blir det ikke gjort på hennes måte kan det like godt ikke gjøres. Hun skjeller ansatte ut for bagateller. Sitter og stirrer på det mens du gjør en oppgave for og lete etter feil. Har veldig kort lunte og "klikker" for ingen ting. Jeg er kjempe sliten av denne behandlingen. Jeg kan stå gråtkvalt på jobb for hun gir meg følelsen av å være ubrukelig. Ingen ting er godt nok. Jeg tør ikke ta det opp med henne for hun kommer til og "klikke" enda mer. Jeg har hatt den samme jobben i 5 år og vet jeg gjør en god jobb, bare fått ny sjef. Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker. Har prøvd og søke nye jobber, men markedet er tøft med ca 400 søkere pr ledig jobb.. Å gå arbeidsledig har jeg ikke råd til. Hva gjør man? 😕 Anonymkode: d3023...543
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Vært i samme situasjon selv dessverre! Ingen ting var bra nok, jeg hadde ansvar som han totalt overkjørte. Gikk ting bra var det pga han, gikk det grålig var det min skyld.. Husker jeg ble så nedbrutt at jeg ble kvalm bare av tanken på å gå på jobb. Jeg var sykemeldt en stund fordi jeg var utbrent.. Jeg begynte å studere for å komme meg unna. Jobber der enda, bare som deltid så har ikke så mye med sjefen lenger å gjøre. Enten så må du prøve å snakke med henne om hvordan du føler det, hvis hun ikke skjønner da hvordan hun har vært og at hun må forandre seg.. Så må du bare komme deg bort før det går utover psyken din! Anonymkode: 1b514...cc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå