QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. april 2016 #21 Skrevet 28. april 2016 Ser ut som vortene jeg fikk som barn. Fikk forskjellige fasonger på de, men ved neglen var de sånn
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #22 Skrevet 29. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du har vært hos lege, kan du da være snill og oppdatere oss på diagnose? (For å lære.) Jeg tror på vorte eller noe annet i huden, fordi neglen ikke ser angrepet ut. Anonymkode: 58a69...4f7 Kan oppdatere etter legebesøk:) Anonymkode: 1e4b6...771
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #23 Skrevet 29. april 2016 12 timer siden, Evilposelos skrev: Ser ut som vortene jeg fikk som barn. Fikk forskjellige fasonger på de, men ved neglen var de sånn Ble ganske sikker på "diagnosen" selv etter litt googling og bildesøk. Er ganske sikker på at dette er vorter. Mn får å være på den sikkre siden så skal vi til lege, for det er jo kunn lege som vet helt sikkert:) Anonymkode: 1e4b6...771
Norbertine Skrevet 29. april 2016 #24 Skrevet 29. april 2016 Tråden er ryddet for personangrep. Alice i Eventyrland, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå