Gå til innhold

Komplikasjoner etter abort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg fikk komplikasjoner pga. rester etter en abort. Det ble gjort et inngrep til, etter blødninger. Men jeg har ikke hatt infeksjoner. Etter det siste inngrepet har ting virket ok. Det er ca 5 uker siden. Aborten er flere mnd siden.Men jeg har ikke menstruasjon? Noen som har opplevd noe lignende her? Er det et tegn på at noe fremdeles er galt? Kan det bety at jeg har blitt steril av aborten?

Anonymkode: d0cde...18a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke har smerter og store blødninger kan du nok ta det med ro. De har jo foretatt utskrapning forstår jeg. Det kan ta tid før mensen er tilbake igjen etter et slikt inngrep. De rensker jo opp inni der. Kroppen trenger og litt tid til og komme seg.  Se det an et par tre uker hvis ikke snakker du med legen. 

Anonymkode: d11d7...1b5

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke har smerter og store blødninger kan du nok ta det med ro. De har jo foretatt utskrapning forstår jeg. Det kan ta tid før mensen er tilbake igjen etter et slikt inngrep. De rensker jo opp inni der. Kroppen trenger og litt tid til og komme seg.  Se det an et par tre uker hvis ikke snakker du med legen. 

Anonymkode: d11d7...1b5

Ok, og tusen takk for svar. Har ikke hatt smerter etter det andre inngrepet. Bare to mindre blødninger to ulike dager uka etter inngrepet. Det siste inngrepet var ikke full utskrapning. De fant ut de ville prøve først med en slags vakumssprøyte, uten narkose. Sykt vondt, men de fikk ut en del sånn så da slapp jeg full utskrapning. Derfor jeg syns det er rart..men de har jo vært inne da.

Anonymkode: d0cde...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...