Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #101 Skrevet 25. november 2004 Jeg håper også på å klare en kilo i uken..Men jeg tviler på det egentlig, er alt for glad i mat!! Er kjipt det der, hvordan man ikke klarer å stå imot, bare trykker i trynet... Argh!!
Saga Skrevet 25. november 2004 #102 Skrevet 25. november 2004 Er vanskelig å gå ned en kg i uka uansett hvordan man spiser. Jeg spiser ikke fast-food, kun en porsjon middag, frokost, lunsj og kvelds er ikke særlig kalori-rike, men det er mat jeg liker. Det blir vanskeligere etter en stund. :evil:
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #103 Skrevet 25. november 2004 Ja, det er ikke lett... men nå spiser ikke jeg kveldsmat til vanlig, og de sier at det er det man kan legge på seg av (bla.) jeg spiser middag i fire tiden og et eple e.l. til barnetv..
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #104 Skrevet 25. november 2004 Ja' date=' det er ikke lett... men nå spiser ikke jeg kveldsmat til vanlig, og de sier at det er det man kan legge på seg av (bla.) jeg spiser middag i fire tiden og et eple e.l. til barnetv..[/quote'] hehe det var søtt Et eple til barnetv...
Saga Skrevet 25. november 2004 #105 Skrevet 25. november 2004 Ja' date=' det er ikke lett... men nå spiser ikke jeg kveldsmat til vanlig, og de sier at det er det man kan legge på seg av (bla.) jeg spiser middag i fire tiden og et eple e.l. til barnetv..[/quote'] Tja, om du ikke spiser etter 1800 og legger deg rundt 2200 så går du uten mat altfor lenge og kroppen begynner å produsere fett av seg selv. Det er jo ikke så lurt.
Gjest maki.. Skrevet 26. november 2004 #106 Skrevet 26. november 2004 Har ikke gått ned noen kg men har mista to cm rundt hofta og to rundt livet
maki Skrevet 26. november 2004 #108 Skrevet 26. november 2004 nå har jeg funnet noe jeg synes er namme namme nam Snack -a- Jacks med Sour Cream & Chive Nå skal jeg kunne leve helt uten chips og snop
Gjest mamma1ikkeinnlogget Skrevet 30. november 2004 #109 Skrevet 30. november 2004 Jeg sklei ut big time i helga...Masse øl og sjokolade...Var livredd da jeg veide meg i dag, men nei da, ikke opp ett gram, tror jeg har gått ned litt.. Nå er jeg 68,5kg.
KalloRilla Skrevet 30. november 2004 #110 Skrevet 30. november 2004 Lenge siden jeg har vært innom her nå, så en oppdatering er på sin plass... Har hatt en trenings pause en drøy uke siden jeg har vært forkjølet. Har så inderlig lett for å få bronkitt/lungebetennelse så må være super forsiktig bare jeg blir litt tett i nesa. Har heller ikke vært noe spess flink mht å spise. Har spist det jeg har hatt lyst på, men styrt unna sjokolade, brus og fast food. Var på senteret og gikk i ca 35 minutter på tredemølle og etterpå ca 15 minutter på sånn "sykkelmaskin" (vet ikke hva det heter jeg, men en står og bruker beina tilsvarende en sykler). Var på vekta etter treningen og hadde da gått ned 0,9 kg de siste 10 dagene. Det er jeg godt fornøyd med tatt i betraktning at jeg ikke har "slanket meg" denne perioden. Fortsetter det slik så kommer jeg til å føle at jeg har en "bikinikropp" til sommeren og målet på 70 kg er realistisk. Jeg har ikke vekt hjemme her så det blir kveldsvekten jeg forholder meg til, og ikke morgenvekten som skal være den reele. Det betyr vel ikke så mye heller utfra at veiingen skjer på samme tid av døgnet vær gang. Stå på jenter, sammen er vi gode :-)
miss Skrevet 3. desember 2004 #111 Skrevet 3. desember 2004 Bedre sent enn aldri.... Har vært litt mye på hjemmefronten med tre syke barn,vannkopper,men nå er jeg her igjen!! Derfor har det blitt dårlig med treningen,var i går på body work,det var kjempe deilig!! Kanskje derfor vekta var 62,8 i dag? Phu.... under 63,er magisk. Må bare fortsette? Stille her inne nå,håper å høre fra dere..... :-)
Gjest 68-58 Skrevet 4. desember 2004 #112 Skrevet 4. desember 2004 Jeg henger meg på jeg, selv om jeg starter noen måneder etter dere...!! :-) Er faktisk ganske motivert selv om jeg vet det vil gå saktere i jula enn det ellers ville gjort! Vekta er nå 68 kg, og jeg har 58 som mål til sommerens bryllup (det var det jeg veide før jeg fikk den såkalte "samboerkroppen" :-? ). Med nøye planlagt kosthold var jeg nede på 63 kg i sommer, men måtte gi tapt da jeg reiste på 4 ukers sommerferie... Men det betyr jo at det er mulig å gå ned noen kilo!! Jeg satser først og fremst på å nå målet ved å endre kostholdet (spise mindre og sunnere). Håper å få litt mosjon ved å gå turer, svømme og gjerne jogge litt etter hvert... Gleder meg jeg!!! :-) :-)
miss Skrevet 4. desember 2004 #113 Skrevet 4. desember 2004 :-) Endelig er det noen her....koselig at du blir med!! Jeg var oxo veldig flink i sommer og var nede i 60 kg,da følte jeg meg bra :oops: .Men det gikk sånn som deg!! Ferie og rett til værs igjen med vekta. Det skal ikke mye utskeielser til......Må holde stram linje hele tiden!!! Det er ikke lett. Hittil i helgen har jeg værtt ganske flink,i dag har jeg vært i akebakken med barna og det er trim....... opp og ned,opp og ned Morro er det oxo!! God helg.................
maki Skrevet 6. desember 2004 #114 Skrevet 6. desember 2004 Hvordan går det med dere da? Skal veie meg om litt, tror det vil stå på det samme, har spist så å si "riktig" mye bedre enn før i alle fall. Men har ikke trent no særlig.
Gjest Ninakanin Skrevet 6. desember 2004 #115 Skrevet 6. desember 2004 Med meg så går det helt skeis, legger faktisk på meg!!! :evil:
maki Skrevet 10. desember 2004 #116 Skrevet 10. desember 2004 Har faktisk begynnt å trene før jeg stikker på jobb om morningen nå. Føles helt fantastisk. Har bare gjor det i tre dager da. Men men håper på at jeg skal merke resultater om en stund da. Har ikke vært så flink i dag, ble 1 øl og et glass med vin.
Gjest Ninakanin Skrevet 13. desember 2004 #117 Skrevet 13. desember 2004 Okay, jeg suger i slanking om dagen. Jeg spiser masse tull, klarer ikke å la være. Julen er jo spise-høytid. Men hvis jeg klarer å gå ned et lite kilo eller to til julaften/nyttår (kjole...), så tar jeg resten på nyåret tror jeg Da skal jeg kjøpe nytt kort på treningssenteret og lage meg gode rutiner både med mat og trening Men sånn det er nå har jeg faktisk lagt litt på meg igjen, så nå veier jeg 72/73 på morgenen istedenfor 70,5/71,5. Tullejente.
miss Skrevet 14. desember 2004 #118 Skrevet 14. desember 2004 Prøver igjen jeg,fikk det som hoved innlegg når jeg skulle svare deg,Nina Kanin. Her går det oxo bare i tulle mat og snop!!!! veldig vanskelig å komme ut av den rytmen der,men en liten trøst da vi er to :oops: :oops: Men jeg trener no må jeg jo skryte av,har vært på body work nå,og sitter her og spiser "laban" nam,nam :-? Blir vel ikke veldig slank av det? Vi står på til jul og etter det kommer nyttårsforsettene,for da ser vi frem til sommerern!!!
maki Skrevet 27. desember 2004 #119 Skrevet 27. desember 2004 stolt jeg nå. _________Start_______________Nå vekt:______53________________51 Liv:_______72________________69 Hofter:____87________________82 Lår:______56________________54 Håper det går bra med dere andre også.
miss Skrevet 28. desember 2004 #120 Skrevet 28. desember 2004 :-) God jul... Nå er det vel snart på tide igjen... :-? Og begynne og tenke og spise sunnt!!! No jeg ikke har gjort,og det merker jeg på hele meg."Henger og dingler" alt på hele kroppen! Og har hatt trenings stopp........... Planen er å begynne nå og ikke etter nyttår som alle skal,det er ikke no lettere da,desverre Koslig å høre fra dere igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå