Gå til innhold

Slankegjengen startet 26 Oktober


vimse dokka

Anbefalte innlegg

Nå er jeg med! Har allerede gått ned fra 72 til 66 i høst, og vil ned til 62. Jeg sier til meg selv og alle andre her inne: you go girl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært mye flink de siste 10 dagene. Vært for mye god mat og snop. Vekten i går viste 200 mer enn forrige gang :( Det gjør at jeg mister motivasjonen litt.

Men nå prøver jeg igjen. Skal prøve å hode meg unna snop og usunn mat i helga. For helga varer jo fra fredag til søndag, og det er 3 av ukens 7 dager.Og jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke har spist sunt nok og gått ned noen gram :( Snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mitt mål er 62, i første omgang!

Vil anbefale alle som ikke er fornøyd med magen å kjøpe det nyeste shape up bladet. Pleier ikke å kjøpe det, men denne gangen hadde de noen fenomenale mage øvelser. Sit ups virker visst ikke, så da må man prøve noe nytt. Mitt vekt-problem sitter mest rundt magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok..I dag krøp jeg til korset å kjøpte en vekt. Jeg er altså 70,3...BLÆÆÆÆ..Men skal vel klare å ta av noen kilo. I dag har jeg gått en lang tur og skal gå en til. I ettermiddag skal jeg ta mageøvelser. Det har jeg tenkt å gjøre hver kveld.

En ting jeg ikke forstår: du får sterkere muskler av å bruke dem mye., sant? Men hva med vi som holder inn magen vår 14timer i døgnet da? Hvor blir de av musklene våre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag synes jeg virkelig at jeg har vært flink! Helt utrolig til meg å være.

Frokost: 2 wetabix med melk og sukker

Lunsj: en kvart melon og en kiwi

Middag: (Orket ikke lage middag i dag så det ble 2 wetabix med melk og sukker igjen..

Kvelds: En kvart melon og en kopp te (med søtingsmiddel, ikke sukker)

Pluss at jeg har gått en lang tur og trent litt magemuskler. Og tatt solarium (det må da ta noen kalorier også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei mamma1!

Det du har spist i dag er ikke akkurat det sunneste du kan spise! Masse karbohydrater, og lite annet næring.

Når du først skal spise wetabix, så spis den med skummetmelk og rosiner dersom du absolutt må ha det søtt.

Annet forslag til frokost er makrell i tomat med rugsprø,og agurk, som er MYE sunnere, og metter mye lenger.

Frukt er sunt, men grønnsaker er enda sunnere. Du har jo ikke fått noe grønt i deg i dag...

Wetabix til middag er ikke bra. Det finnes ferdigoppskårede salater med litt skinke er kjapp og mye sunnere middag enn det du har fått i deg.

Mener ikke å være negativ, prøve bare å få deg inn på andre tanker når det gjelder kostholdet ditt. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk skal du ha. Skal spise frokost nå og det blir igjen wetabix (får strø på noen rosiner) Det er veldig godt.. tar bare halv av vanlig porsjon og tar en brødskive (Lindberg) med leverpostei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som sier at en må trene så og så mange ganger i uken for at det skal ha en effekt. Dette er bare tull, dersom du aldri trener er det klart at om du trener en gang i uken, så vil det ha effekt.

Så moderat trening er bedre enn ingen trening! Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

herregud så sulten jeg er...

Jeg har i dag spist vanlig frokost (weetabix med melk og rosiner igjen....)

Tidlig middag to karbonader på en brødskive med en liten potetlefse ved siden. Pluss en tomat.

1 eple og en kvart melon..

Hvorfor er jeg sulten?? Er ikke dette bra med mat da? Hva skal en spise for å bli skikkelig mett???

Jeg har også drukket masse vann i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
herregud så sulten jeg er...

Jeg har i dag spist vanlig frokost (weetabix med melk og rosiner igjen....)

Tidlig middag to karbonader på en brødskive med en liten potetlefse ved siden. Pluss en tomat.

1 eple og en kvart melon..

Hvorfor er jeg sulten?? Er ikke dette bra med mat da? Hva skal en spise for å bli skikkelig mett???

Jeg har også drukket masse vann i dag..

Du spiser for lite, og altfor mye karbohydrater i forhold til proteiner. Spis magert kjøtt (kylling, svin, kalkun), tunfisk, fisk generelt, egg, magre melkeprodukter, så vil du holde deg mett lenger.

Vannmelon og tomat inneholder 98% vann (ca), og gir nesten ingen energi. Med dette kostholdet kommer du kun til å garantere at kroppen din setter seg på sparebluss, og vekta stagnerer totalt. Og det vil du vel ikke oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok. Tusen takk! Må kjøpe meg en kylling i morgen.. Fikk bare så lyst på karbis i dag med masse chilli og hvitløk... Det var veldig godt (så lenge det varte..)

Hva med tilbehør da? Er det noen forskjell på poteter/ris/pasta?

Er helt grønn på dette området jeg (har lest en del på grete roede så jeg kommer meg vel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg ville bare si at:

Jeg er IKKE flink!!!

Men jeg står opp mye tidligere, så det vil jo si at jeg har en større del av døgnet som krever våken-forbrenning enn før da jeg brukte mesteparten av døgnet til sove-forbrenning. Så jeg bruker nok mer kcal iløpet av et døgn nå enn før uansett :) Men jeg er jo våken lengre og da spiser jeg jo mer..

hm.

jajja, dere da jenter, er dere flinke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...