Gjest Ninakanin Skrevet 10. november 2004 #41 Del Skrevet 10. november 2004 Ja gatulerer med vel overstått! Jeg har ikke vært særlig flink jeg heller, vekten min står mer eller mindre stille på 71,4 om dagen. MEn jeg har jo ikke trent, og ikke vært særlig flink med maten heller, så jeg burde vel egentlig holde kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 10. november 2004 #42 Del Skrevet 10. november 2004 Gratulerer med vel overstått, er lov å kose seg litt ekstra da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 11. november 2004 #43 Del Skrevet 11. november 2004 Skjerpings, eller? Hehe, noterer meg at det er mer tilståelser av utskeielser enn det er oppdatering på hvor flinke man har vært..? Selv har jeg vært gørrflink de siste tre dagene, eple og gulrot til frokost, grønnsaker + litt nudler + fisk til lunsj, og middag har vært salat med enten kylling eller filet av svin. Ca 5 Kavli grove knekkebrød sånn innimellom når jeg følte for det. I tillegg har jeg trent hver dag (løpt/syklet 20-30 min bare, da). *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 11. november 2004 #44 Del Skrevet 11. november 2004 Tusen takk for gratulasjonene,koselig :-) Laban mener det er mere utskeielser på flere av oss her,og det gjelder i allefall meg! Men alikevell,føler jeg at jeg har minsket snopet og drefor er det jo bedre enn før!!! Tenker på det,vi er jo forskjellige alle og har levd forskjellig!! vi lever på en sunnere måte nå? ikke sant? Og ikke minst vi er ærlie og tilstår og vet hva som er grunnen til at vekten står stille. Lykke til,jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 11. november 2004 #45 Del Skrevet 11. november 2004 Ærligheten overfor seg selv er den viktigste ja, og vi har ulikt utgangspunkt - så enig så enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 14. november 2004 #46 Del Skrevet 14. november 2004 Hei igjen! Syns vi er litt sløve her inne til å støtte hverandre. Jeg har ikke vært flink de siste dagene, vært en del middagsselskaper, og skal i en til i dag. Veiedag på onsdag, ser for meg at vekta står på det samme som forrige uke. Jeg blir fordnøyd med det, bare den ikke har økt. Hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 15. november 2004 #47 Del Skrevet 15. november 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 15. november 2004 #48 Del Skrevet 15. november 2004 Nå er helgen over og en ny uke ligger forran oss. Mandag er nå engang starten på en ny ubrukt uke, og ikke avslutningen på helgen Bruk alle de mulighetene dette gir, til noe positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 15. november 2004 #49 Del Skrevet 15. november 2004 uff.. jeg har gått opp igjen den ene kiloen jeg gikk ned forrige uke... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. november 2004 #50 Del Skrevet 15. november 2004 haha det har jeg også gjort! og så begynnte jeg dagen skikkelig bra med rugbrød og cottage cheese. Men så gikk jeg til ei venninne og spiste snooooop og bruuuus og lasagneeeee... Vel. Sånn kan det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 16. november 2004 #51 Del Skrevet 16. november 2004 :cry: Ja dette går ikke,fest og fyll i helgen,god mat og godt drikke!! Men det er såååå vanskelig å ta seg inn igjen..... Fortsetter jeg med snop og rester av potetgull!! HJELP :evil: DETTE er ikke lett.... Orker ikke veie meg i dag :cry: ,merker det på hele meg at jeg er full i magen. Men jeg skal på trening i dag! Noen ganger så hjelper det meg til å komme i gang igjen,føler meg bedre da! Ser at det er flere som sliter med det samme som meg her.....litt opp og litt ned :oops: Håper å se ned gang når jeg nå veier meg om 1 uke!! Er det greit at jeg hopper over eller? LYKKE TIL,det er snart jul :-) skal vi heler kose oss da jenter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. november 2004 #52 Del Skrevet 16. november 2004 Ja bare hopp over du, så du ikke mister hele motivasjonen!! Man må jo få lov til å juske litt.. Jeg orket ikke cottage cheese og rugbrød i dag, så det ble to vanlige skiver med ost og skinke til frokost, naaaam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 17. november 2004 Forfatter #53 Del Skrevet 17. november 2004 For at jeg skal klare å holde motivasjonen min oppe så må jeg trene litt jeg.Merker hvis jeg hopper over en dag med øvelser så er det mye lettere å skli ut med godis og brus.Hvis dere sliter med godtesug så start med krom,det funker veldig bra. Men jeg tenkte kansje vi kunne snu tema litt her,at vi skriver når vi har vert flinke i steden for å skrive om utskeielsene? Det er kansje lettere at flere sklir ut når andre gjør det?I steden for å motivere hverandre? Eller hva synes dere andre jenter.(bare ett forslag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 17. november 2004 #54 Del Skrevet 17. november 2004 Hurra Du har vært jkempe flink Vimse dokka!! Stå på,det går nedover for deg..... Enig vi skriver når vi har vært flinke!!! Er kanskje ikke så mange av oss det? :oops: (inkludert meg....) Krom hjalp meg oxo da jeg tok det synes jeg,må vel kanskje begynne igjen.... Må vel ta det en stund før det hjelper? synes jeg da. Trening er tingen,vekten ned og kroppen strammes opp oxo... Sender dere en slankende lykke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 17. november 2004 #55 Del Skrevet 17. november 2004 Gikk ned 0,7 sist uke Har gått ned totalt 7 kg, på denne mnd jeg har holdt på. Det merkes på buksene ja. Ønsker meg gavekort på klær til jul Jeg følger ikke noe spess diett enda, men trener litt og ellers har jeg sluttet helt med "snop" og brus. Har og begynt på diabetes medisin, skal ikke se bort i fra at det og virker inn.... Stå på jenter - sammen er vi gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 17. november 2004 #56 Del Skrevet 17. november 2004 Tenkte jeg skulle slenge meg på her jeg, hvis det er greit for dere da Er flink til å spise stundt og sånt i ca 2 uker, å så faller jeg tilbake i mitt gamle mønster igjen. :-x Nå har det snart gått 2 uker siden jeg starta å spise stund igjen. Å har virkelig lyst til å klare å holde det gående denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. november 2004 #57 Del Skrevet 17. november 2004 velkommen! vi varierer i flinkhetsgrad kan man si, så at du ryker etter to uker er et velkjent fenomen!! Jeg jobber i kiosk. å ha spist rugbrød hele dagen virker ikke like kuult når du tar nystekt pizza ut av ovnen for syvende gangen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 18. november 2004 #58 Del Skrevet 18. november 2004 velkommen! vi varierer i flinkhetsgrad kan man si' date=' så at du ryker etter to uker er et velkjent fenomen!![/quote'] takk Kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 18. november 2004 #59 Del Skrevet 18. november 2004 Hei. Jeg også vil være med! Har ikke vekt, men tror jeg er ca 70. Vil ned ca 8 kg og mest mulig før jul. Har begynt å gå ca 30-40min hver dag. Må nesten kjøpe meg en vekt ja. Har også slutta å spise snop og drikke brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #60 Del Skrevet 18. november 2004 hei mamma1!!! Hvis du finner ei gammel bukse du vil inn i, så kan du bruke den som mål siden du ikke har vekt, liksom! Jippi, vi begynner å bli en del! HVordan går det med dere alle sammen? Jeg skal ikke bare prøve å ta litt av i vekt fremover, jeg holder på å snu hele livet mitt til det bedre, bruke mindre tid på tv og internet og tull, og prøve å få livet på beina igjen. Så selv om jeg ikke har vært så flink med mat og trening i det siste, så har jeg vært veldig flink til de andre tingene jeg har som mål! Var tilogmed på studieteknikk-kurs i dag hvordan går det med dere jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå