Gå til innhold

Slankegjengen startet 26 Oktober

vimse dokka

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:hoppe:

Jeg vil også bli med! Var sånn halvveis med i den andre gjengen, men der er det så mye Grethe R. prat, så jeg detter litt ut.. Og så er jeg ikke så flink akkurat!!

Men jeg starter på mine forhatte 72 kilo og vil ned til..klarer jeg 67 før jul? Nei.. Vel, målet er iallefall 65-67 kilo! Eller:

Stramme meg opp!

spise sunnere

spise til mer faste tider

trene 2 ganger i uka (som en begynnelse).

Sånn! Nå har jeg sagt det høyt! Nå må jeg bare gjøre noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen....

Det er bra,vi begynner å bli en fin gjeng :)

Nå går vi helgen i møte snart,da er det fristelser som jeg har problemer med å motstå!!!Flere med meg eller?

Skal vi oppsummere etter helgen hvordan det har gått?

Kanskje jeg blir litt mere motivert :wink:

Hva vi har puttet i oss, som usunnt,eller litt for mye.

Håper det er flere i samme båt som meg,sliter med "gottesuget" Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller for fristelser hver dag:( I form av kaker, sjokolade, potetgul +++. Egentlig så er det et under at jeg ikke veier 50 kg mer enn jeg gjør. Så mitt store utordring blir å kutte ut snop og begynne å spise sunnere.

Da kommer jeg med oppdatering etter helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hei hei slankejenter!

I dag har jeg vært DRITFLINK! Først trodde jeg at treningsplanene mine i dag skulle bli sabotert av ei hurpe som ikke ville la meg fornye treningskortet mitt pga formaliteter! Jeg skulle jo starte et nytt og bedre liv i dag, god damn it, så ikke poenget med å være så vrang..

Men da jeg ble med noen venner av meg for å trene senere et annet sted, så fikk jeg komme inn gratis! Snill mann :) Han mente at jeg ville tape penger på å fornye abonnementet nå så sent i semesteret...så han ville jeg ikke skulle betale siden jeg var i tvil om jeg kom til å tjene det inn igjen! Snill mann.

Slem dame, snill mann. Dagen oppsummert.

Hehe, neida. Vel, jeg syklet en mil, en liten bragd skal jeg si dere! Trente bittelitt på rygg og legger, og dett var dett. Har også gått to små turer med hunden da, men de teller vel egentlig ikke.. Og så gikk jeg til byen!! Det er 20 min. Det er jo ikke dårlig det heller..

Jippi jeg er igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på det da Ninakanin at all bevegelse teller, bortsett fra lene seg til å fra godisskola og sette seg bedre til rette i sofaen.

Turer med hunden er jo glimrende og hvor stort treningsutbytte du har av det kommer jo helt ann på intensiteten ;) Legger vi sammen alt vi gjør i løpet av en dag tror jeg vi blir overrasket hele gjengen her. Mye bevegelse i husarbeide og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink. Spist knekkebrød til frokost på jobben. Lettjoghurt som mellommåltid, og eple til annen mellommåltid. Det blir lasagne til middag etterpå, med masse salat og uten brød for min del. Håper jeg klarer å være like flink i morgen også. Har ikke rørt søtsaker i dag, enda tante rød er på besøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane
Jeg faller for fristelser hver dag:( I form av kaker, sjokolade, potetgul +++. Egentlig så er det et under at jeg ikke veier 50 kg mer enn jeg gjør. Så mitt store utordring blir å kutte ut snop og begynne å spise sunnere.

Da kommer jeg med oppdatering etter helga.

Godt å se at det er flere enn meg som sliter med dette. Kjøper ikke godis, men mannen min kjøper stadig inn kaker og godis for å ha kaffemat i tilfelle noen skulle dukke opp. Det ender alltid med at jeg spiser det før det kommer besøk...

Jeg jobber en del hjemme, og blir rastløs og putter noe i munnen. Må finne noen sunnere alternativer, som frukt, riskaker e.l. Knasket saltpinner forrige uke, det var ikke så fett, så jeg, men noen helsebombe er det vel ikke akkurat.

Så flinke dere er til å trene! Go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gratulere dere jenter,synes dere er utrolig flinke.Jeg for min del måtte avbryte,kan ikke slanke meg med en liten en i magen.Får vente til neste år.

Lykke til videre!Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

det var fornuftig tenkt, nat!

Jeg for min del har ikke vært så veldig flink i dag. Spist middag på peppes, og spiste popcorn og litt snop på kino. Men jeg drakk vann og lettbrus, da, og takket nei til dessert :)

Og jeg gikk til jobben i dag skikkelig fort, og den turen med hunden som har flest bakker. Så jeg har ikke baaare vært dum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er helgen snart over.....

Jeg har hatt jobbe helg,med nattevakter.

Må nok bare tilstå:gotteri og kos hver dag i helgen :evil:

Har har jeg kosa meg med mat, vært moderat.

Kan nok ikke si at jeg har gått ned :cry: Men det er tirsdag 9 nov som er veie dagen,jeg venter til da jeg :oops:

Ny uke med nye muligheter :wink:

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra.Har sprekt litt innimellom men vekten har ikke begynt å gå oppover enda.Har gått ned 4 kilo siden september.Håper å få bort 4 kg til jul men er fornøyd hvis jeg klarer 2,litt mere realistisk :oops: Men man kan jo ikke gjøre noe mer enn å gjøre så godt man kan.Men jeg MÅ begyne å ta krom tabletter igjen for ellers klarer jeg ikke å holde meg unna ALLE fristelsene.

Håper det går bra med dere jenter.

I morgen er det mandag så da er det stramme tøyler igjen.Fram med knekkebrød og lett ost.

Er vi klare til å starte uken med friskt mot jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering av helg: Dette har gått over all forventning! På lørdag var vi hos noen venner, og det var både sjokolade og kjeks og potetgul på bordet, og jeg rørte det ikke engang!

I dag har jeg ikke vært like flink, men flinkere enn ellers. Var på spinning før jobben. På jobben ble det servert bløtkake, og den bare måtte jeg smake på. Men jeg nøyde meg med en bitteliten bit.

Veiedagen min er på onsdag, det blir spennende å se hva vekta viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

bare en ting folkens!!!

hvis dere setter dere mål så ikke sett en dato på det.

det er demotiverende.

hvis dere vil ned eks: 2 kilo, så si at dere vil ned 2 kilo, men ikke ha noe tidspress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte for en uke siden, og ser (et lite) resultat allerede - magen har fått andre folder å legge seg i, det kjennes veldig merkelig ut. Og hoftehenget er mye mindre...

Har ikke vekt, men tar det på øyemål (får kanskje vekt neste uke, da). Regner med det er en fire kg som må vekk før jul.

Planen er (i konsultasjon med min venninne som er personlig trener):

-Fysisk aktivitet hver dag (bedre 20 min hver dag enn en time tre ganger i uken visstnok)

-Ikke sukker

-Ingen poteter/pasta/brød eller ris (eller andre ting som er høye på korbohydrater) etter lunsj. Middag er med frosne grønnsaker isteden - enkelt og raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg hadde egg og bacon til frokost i dag :o

Ehm.. Ikke helt lurt nei. Menmen, jeg kommer meg nok gradvis ned i vekt etterhvert. Har kjøpt sånn mursteinsbrød (sånn dansk rugbrød) og cottage cheese, og friske fine gulrøtter. Så hvis jeg blir sulten så har jeg sunnere alternativ iallefall :)

Men egg og bacon...HVA TENKTE JEG PÅ!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg har ikke spist spesielt sunt i dag - har vært på langtur - men har ikke skeiet ut heller. Men har rukket to raske gåturer på ca 1/2 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt to jule brus på glassflake i dag jeg :oops:

Sambo hadde kjøpt,klarte ikke å motstå fristelsen.Har ikke sykklet i dag heller.Hadde tenkt til å kjøpe hoppe tau i dag,men glemte det. :oops: men jeg skal til byn i morgen,så jeg får prøve å huske det.

Jeg er veldig instilt på å klare målet mitt,men jeg orker ikke å sulte meg eller vere helt avholden på snop og slikt.Det får heller ta litt lengere tid.For jeg har lettere for å gi opp og sprekke fortere hvis jeg har ett alt for strengt opplegg.

Synes dere andre her er veldig flinke.

Det skal jeg vere fremmover,må ta meg selv i nakke skinnet litt inimellom.Men i morgen er det tykkholmen,å da blir jeg inspirert.Lykke til jenter med en ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke vært så flink. Det har blitt noen ekstra kalorier.

Men, men, jeg blir fornøyd med liten resultat denne uken også.

Vimse dokka, jeg syns du er flink jeg! Du har jo gått ned en god del den siste uka. Det er lov å unne seg litt godt innimellom, ellers så kommer vi ikke til å klare dette! Flink du, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi i går sto på samme som sist 63,6....Hm ikke så rart.

Vet veldig godt grunnen selv,helgen og i går var jeg 30 år!! Da ble det middag og kaker,og til helgen skal det festes!!! :hoho:

Trening har jeg vært flink med ellers hadde jeg vel gått opp,tenker jeg.

Likevel merker jeg at magen er mindre.....

Vi prøver igjen....Må ikke gi opp så lett :wink:

Ting tar tid :wink:

Men jeg er sånn at det skal skje raskt,men må nok innse at jeg må bruke ukene frem til jul.

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 30 års dagen miss! Det er klart du måtte feste da, det skulle bare mangle:), og nei, du skal ikke gi opp for lett. Etter festen til helga, tar du deg selv i nakken og står på!

Jeg veide meg i dag. 66,2, dvs -0,8 fra forrige uke:)

Jeg er fornøyd, for bare håpe at det fortsetter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...