Gå til innhold

VÆRMODIFISERING FRA FLY - TRENGER DIN HJELP...

slask

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ingen kobling så lenge man ikke kan sannsynliggjøre det. Det er du som lukker øynene for hva vi kan sannsynliggjøre og ikke. Kan du ikke snart forholde deg til virkeligheten?

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen kobling så lenge man ikke kan sannsynliggjøre det. Det er du som lukker øynene for hva vi kan sannsynliggjøre og ikke. Kan du ikke snart forholde deg til virkeligheten?

Forsøker alltid å forholde meg til virkeligheten, selv om enkelte febrilsk forsøker å hevde at virkeligheten ikke inneholder sprayende fly. Linkene på forrige side burde fortelle noe.

Når du fullstendig overser blodprøver, vannprøver, jordprøver osv., tydeligvis helt bevisst, så forteller det meg at du tror alle andre er stokk dumme, uansett hvor seriøst de går til verks og uansett hvor normale og oppegående de høres ut med forklaringer og observasjoner.

Du har et ganske ensidig fokus på å kvele denne tråden, noe som bare gjør meg enda mer nysjerrig på hva som ligger bak fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, slask skrev:

Forsøker alltid å forholde meg til virkeligheten, selv om enkelte febrilsk forsøker å hevde at virkeligheten ikke inneholder sprayende fly. Linkene på forrige side burde fortelle noe.

Når du fullstendig overser blodprøver, vannprøver, jordprøver osv., tydeligvis helt bevisst, så forteller det meg at du tror alle andre er stokk dumme, uansett hvor seriøst de går til verks og uansett hvor normale og oppegående de høres ut med forklaringer og observasjoner.

Du har et ganske ensidig fokus på å kvele denne tråden, noe som bare gjør meg enda mer nysjerrig på hva som ligger bak fra din side.

Du henviser til ikke-kvalitetssikrede prøveresultater der det ikke foreligger noen sannsynlig kobling til spraying fra fly.

Det er mulig du prøver å forholde deg til virkeligheten, men du får det ikke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎13‎.‎06‎.‎2016 at 10.13, slask skrev:

Nei, du må gjerne gi opp "diskusjonen".
Du vil jo lukke øynene for at kloden har store problemer med dette svineriet.
Du har bestemt deg for at det ikke kan være fly, men bryr deg ikke om at nedfall må komme fra et sted. Merkelig at det hele tiden er fly involvert med det som veldig mange oppfatter som høyst unormale striper i forhold til før i tiden.

Du har fått utallige linker om observasjoner, rapporter, mengder av målinger, mange uttalelser fra interesserte og bekymrede, varslere osv. Ikke kom å si at dette er tilbakevist på noe i nærheten av fornuftig vis.

Her en som har planter som ble skadet av nedfall etter "gårsdagens chemtrail". Han følger med og vet hva som kommer ovenfra.
Forsøker å vaske bort svineriet fra plantene så de ikke skal bli for skadet. Problemet er hvor farlig det blir å spise (tomater i dette tilfellet).

Det er kanskje for dumt å bry seg om sånt F4D, eller hva?

Hvorfor bruker de fly? Flyene befinner seg i 8-12km høyde hvor vindhastighetene er gjennomsnittlig orkan styrke og eventuelle væskepartikler vil bevege seg med tilnærmet samme hastighet og lande milevis unna der flyene flyr. Og hvor oppbevares disse flyene og hvem arbeider på dem?

Det er et helt hav av rent praktiske spørsmål som du må kunne besvare fornuftig før i hvert fall jeg skal klare å ta deg noenlunde seriøst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Larsern skrev:

Hvorfor bruker de fly? Flyene befinner seg i 8-12km høyde hvor vindhastighetene er gjennomsnittlig orkan styrke og eventuelle væskepartikler vil bevege seg med tilnærmet samme hastighet og lande milevis unna der flyene flyr. Og hvor oppbevares disse flyene og hvem arbeider på dem?

Det er et helt hav av rent praktiske spørsmål som du må kunne besvare fornuftig før i hvert fall jeg skal klare å ta deg noenlunde seriøst.

Gode spørsmål, men jeg har ikke svarene.
Fint om du gjorde en innsats for å få rette instanser til å faktisk omtale problemet, men da må man først innse problemet - noe det later til at mange helst ikke vil bry seg med. Men å forsøke å kvele tråder som dette, det bruker de gjerne mye tid til.

Patrick Roddie har et fint innlegg om Who, where, what and when (hvis jeg husket riktig).
Kanskje forteller det deg en del.
( i dette innlegget her )

Orkan ja. Men det er vel mange ganger lite bevegelse der også.
I går og i dag var vi mange som så mange lange striper i Oslo-området, så vel som flere steder i landet.
De flyttet seg ikke mye, men ble bredere og bredere. Jeg klarer ikke se for meg at ei eksosstripe med vanndamp kan bli hundrevis av meter bred og fortsatt være synlig. Det er en grense for hvor mye fortynning som er mulig. Det ser ut til at det er noe "avviserne" hopper bukk over.
Når man puster ut i 20 kuldegrader - hvorfor blir den synlige pusten borte nesten med en gang? Skulle man ikke kunne se den i mange minutter av og til? Ei chemtrail-stripe kan jo noen ganger ligge i timesvis, mens den blir bredere og bredere, så bred at man ikke vet at det er ei flystripe om man ikke har observert med jevne mellomrom.

Og alle prøvene som er gjort på blod, vann, jord.
De blir ikke borte selv om man ikke vet hvordan hele sprayingens logistikk foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

6 minutter siden, slask skrev:

Ingen som har forandret mening om chemtrails over hodene våre?
Innbiller "vi oss" fortsatt at alt er vanndamp?

ZOKh9eo.jpg

Er vell ingen som påstår at værmodifisering ikke er mulig? Hvordan kondensasjonskjerner og frysekjerner kan skape skyer eller nedbør har tross alt vært kjent for de fleste mett litt innsikt veldig lenge. At det finnes lover som styrer det er således ikke særlig oppsiktsvekkende. At stripene vi ser fra fly på himmelen i så stor grad er "spraying" for å endre været er mer tvilsomt. 

Sitat

Og denne:
CIA DIRECTOR JOHN BRENNAN ADMITS TO CHEMTRAILS (STRATOSPHERIC AEROSOL INJECTION)
https://www.youtube.com/watch?v=WBG81dXgM0Q

Igjen kan jeg ikke se så mye oppsiktsvekkende, med mindre han sa noe jeg ikke fikk med meg. At aerosoler i atmosfæren kan reflektere innkommende stråling er velkjent og har lenge blir brukt som mulig forklaring på tidligere klimaendringer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Igjen kan jeg ikke se så mye oppsiktsvekkende, med mindre han sa noe jeg ikke fikk med meg. At aerosoler i atmosfæren kan reflektere innkommende stråling er velkjent og har lenge blir brukt som mulig forklaring på tidligere klimaendringer. 

Han snakker om Stratospheric Aerosol Injection, spraying/sprøyting eller annen "injection".
Ikke partikler som tilfeldigvis havner i skylaget. SAI-program.
Han kaller prosessen relativt rimelig og snakker om 10 billion dollar.

Dette anses altså som greit å sette i gang med for å blokkere sola og prisen er visst bedre enn "grei".
Hvor store og mange hint må chemtrails-fornekterne få slått i hodet før man skjønner at dette har pågått lenge?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, slask skrev:

Han snakker om Stratospheric Aerosol Injection, spraying/sprøyting eller annen "injection".
Ikke partikler som tilfeldigvis havner i skylaget. SAI-program.
Han kaller prosessen relativt rimelig og snakker om 10 billion dollar.

Igjen, at aerosoler kan reflektere solinnstråling er veldig grunnleggende kunnskap. 

Sitat

Dette anses altså som greit å sette i gang med for å blokkere sola og prisen er visst bedre enn "grei".
Hvor store og mange hint må chemtrails-fornekterne få slått i hodet før man skjønner at dette har pågått lenge?

Hint? Vi vet at man lenge har diskutert mulighetene for å bruke aerosoler for å øke tilbakestrålingen, og vi har vært klare over at aerosoler kan ha, og har hatt, en slik effekt. At noen snakker om dette er da ikke noe bevis for at stripene fra flyene egentlig er en del av noen kjempekonspirasjon :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, herzeleid skrev:

Igjen, at aerosoler kan reflektere solinnstråling er veldig grunnleggende kunnskap. 

Hint? Vi vet at man lenge har diskutert mulighetene for å bruke aerosoler for å øke tilbakestrålingen, og vi har vært klare over at aerosoler kan ha, og har hatt, en slik effekt. At noen snakker om dette er da ikke noe bevis for at stripene fra flyene egentlig er en del av noen kjempekonspirasjon :P

Du må gjerne vise til hvor det lenge er blitt diskutert.
Og hvordan ser du for deg at de skal injisere dette?
Med spruteflasker fra Galdhøpiggen?

Enten er du mer naiv enn jeg klarer å forestille meg eller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, slask skrev:

Du må gjerne vise til hvor det lenge er blitt diskutert.

https://en.wikipedia.org/wiki/Solar_radiation_management#Background

Sitat

As early as 1974, Russian expert Mikhail Budyko suggested that if global warming became a problem, we could cool down the planet by burning sulfur in the stratosphere, which would create a haze. 

A preliminary study by Edward Teller and others in 1997 presented the pros and cons of various relatively "low-tech" proposals to mitigate global warming through scattering/reflecting sunlight away from the Earth via insertion of various materials in the upper stratosphere, low earth orbit, and L1 locations.[10]

Sitat

Og hvordan ser du for deg at de skal injisere dette?
Med spruteflasker fra Galdhøpiggen?

Der vil fly fort være en gunstig metode, har noen påstått noe annet?

Sitat

Enten er du mer naiv enn jeg klarer å forestille meg eller så...

Jeg tror på at mye fremstår som naivt fra din verden ;)

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Noen husker sikkert Rauni-Leena Luukanen (Kilde).
Chemtrail och elektronisk krigföring. Doktor Rauni-Leena Luukanen ger en intervju.
Du andas in metaller från Chemtrails som gör dig synlig för nya elektroniska övervakningssystem som tex LOIS i södra Sverige som döljs bakom en agenda.
Bakterier och virus kan också blandas i Chemtrailen för medvetet göra dig sjuk.

Om Chemtrails och elektronisk krigföring med Dr Rauni-Leena Luukanen.svensk text
https://www.youtube.com/watch?v=glqhzT72ELA

Hvem var Rauni-Leena?

Dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde dead, probably murdered Update 10.2.
http://whitetv.se/mind-control-mk-ultra/1149.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, slask skrev:

Noen husker sikkert Rauni-Leena Luukanen (Kilde).
Chemtrail och elektronisk krigföring. Doktor Rauni-Leena Luukanen ger en intervju.
Du andas in metaller från Chemtrails som gör dig synlig för nya elektroniska övervakningssystem som tex LOIS i södra Sverige som döljs bakom en agenda.
Bakterier och virus kan också blandas i Chemtrailen för medvetet göra dig sjuk.

Om Chemtrails och elektronisk krigföring med Dr Rauni-Leena Luukanen.svensk text
https://www.youtube.com/watch?v=glqhzT72ELA

Hvem var Rauni-Leena?

Dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde dead, probably murdered Update 10.2.
http://whitetv.se/mind-control-mk-ultra/1149.html

Hvorfor følger du ikke opp i den nyeste tråden om dette? 

Her er det til og med ting du ikke har svart på. Som vanlig legger du det som et underliggende premiss for påstandene dine at det du ser faktisk ER chemtrails (hva nå det egentlig er). Teknologien som kan påvise om det er noe unormalt i kondensstripene du ser, nekter du jo å bruke fordi du mener det er for dyrt (det står jo tross alt bare om ditt liv og menneskehetens eksistens).

Har du ikke tenkt på at utslipp fra fly i stor høyde gir en veldig uforutsigbar spredning, og ineffektiv metning av de måkene man skal inokulere? Du fikk en lang betraktning fra meg om dette ifjor, men det svarte du aldri på.

Hvorfor graver du opp en gammel tråd når en nyere tråd med samme tema venter på svar fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"måkene" skal selvsagt være "målene"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han fikk ikke responsen han ville ha på den 9/11 tråden, så nå forsøker han å hause opp litt her.

Er sånn med folk som dette, de har sine gode perioder og sine dårlige. Tipper han holder på en uke eller to til før det blir stille en stund. 

Anonymkode: 265d3...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor følger du ikke opp i den nyeste tråden om dette? 

Her er det til og med ting du ikke har svart på. Som vanlig legger du det som et underliggende premiss for påstandene dine at det du ser faktisk ER chemtrails (hva nå det egentlig er). Teknologien som kan påvise om det er noe unormalt i kondensstripene du ser, nekter du jo å bruke fordi du mener det er for dyrt (det står jo tross alt bare om ditt liv og menneskehetens eksistens).

Har du ikke tenkt på at utslipp fra fly i stor høyde gir en veldig uforutsigbar spredning, og ineffektiv metning av de måkene man skal inokulere? Du fikk en lang betraktning fra meg om dette ifjor, men det svarte du aldri på.

Hvorfor graver du opp en gammel tråd når en nyere tråd med samme tema venter på svar fra deg?

Jeg er ikke perfekt.
Derfor er det viktigere at folk blir klar over at det foregår.
Jeg har svart deg flere ganger på hvorfor det ikke "bare er" å sette i gang med spektrometer-målinger. Jeg har ikke pengene, folkene eller kunnskapen.  Reparerer du alt på bilen din selv? Det er jo bare å ha alt verktøyet, målestrumentene, pc/software, smøregrav og løftebukk osv. Hvorfor gjør du ikke dette?  (ikke meningen å gjøre dette til en bil-tråd, håper du forstår sammenligningen).

Jeg har større problem med hvorfor du legger så stor innsats i å flytte fokus vekk fra chemtrail-sprayingen. Hvis det er så latterlig og dumt, hvorfor gir du ikke bare opp? Det er jo bare å gi opp, er det ikke?

Du er jo en mester i å late som alle andre bare er tullinger. Selv Marvin Herndon ser du på som verdi null, fordi publikasjonen hans ble presset vekk med hemmelig årsak. Du viser jo hvordan du selv vektlegger en hemmelig/skjult anklage på et arbeid som allerede var gjennom nåløyet. Så klamrer du deg til en påstand uten noen god grunn.

https://secure.avaaz.org/en/petition/A_world_wide_ban_on_illegal_Chemtrail_spraying/?tuPvZlb

Til alle andre - ikke glem å søke opp Dane Wigington eller Patrick Roddie.
Ingen har gjort viktigere innsats for å vekke folk opp til problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk ikke responsen han ville ha på den 9/11 tråden, så nå forsøker han å hause opp litt her.

Er sånn med folk som dette, de har sine gode perioder og sine dårlige. Tipper han holder på en uke eller to til før det blir stille en stund. 

Anonymkode: 265d3...423

Han fikk heller ikke responsen han ville ha i den nye chemtrailtråden, så han er gått tilbake til denne.

1 time siden, slask skrev:

Jeg er ikke perfekt.
Derfor er det viktigere at folk blir klar over at det foregår.
Jeg har svart deg flere ganger på hvorfor det ikke "bare er" å sette i gang med spektrometer-målinger. Jeg har ikke pengene, folkene eller kunnskapen.  Reparerer du alt på bilen din selv? Det er jo bare å ha alt verktøyet, målestrumentene, pc/software, smøregrav og løftebukk osv. Hvorfor gjør du ikke dette?  (ikke meningen å gjøre dette til en bil-tråd, håper du forstår sammenligningen).

Jeg har større problem med hvorfor du legger så stor innsats i å flytte fokus vekk fra chemtrail-sprayingen. Hvis det er så latterlig og dumt, hvorfor gir du ikke bare opp? Det er jo bare å gi opp, er det ikke?

Du er jo en mester i å late som alle andre bare er tullinger. Selv Marvin Herndon ser du på som verdi null, fordi publikasjonen hans ble presset vekk med hemmelig årsak. Du viser jo hvordan du selv vektlegger en hemmelig/skjult anklage på et arbeid som allerede var gjennom nåløyet. Så klamrer du deg til en påstand uten noen god grunn.

https://secure.avaaz.org/en/petition/A_world_wide_ban_on_illegal_Chemtrail_spraying/?tuPvZlb

Til alle andre - ikke glem å søke opp Dane Wigington eller Patrick Roddie.
Ingen har gjort viktigere innsats for å vekke folk opp til problemet.

Jeg gjentar: Hvis du mener at noen prøver å utrydde oss ked giftstoffer, er det litt merkelig at du nekter å gjøre pålitelige undersøkelser fordi det er for dyrt. Du hevder jo alltid at det er så mange fagfolk som er enige med deg, så det burde jo ikke være vanskelig å få noen idealister med fagkunnskapen i orden til å stille med utstyr og måle.  Ettersom du tydeligvis heller vil redde verden med å postetvilsomme kilder og pseudovitenskap på nettet, må jeg konkludere med at du innerst inne vet at dette bare er tull. Eventuelt er du suicidal.

Om min bil fusker, går ikke verden under om jeg ikke reparerer den, eller om jeg setter arbeidet vekk. Derimot blir den ikke reparert om jeg ikke får noen til å gjøre jobben. Jeg betaler for det, fordi det er nødvendig. Sammenligningen er forøvrig latterlig.

Hva angår artikkelen til Hendon, er dette en spekulativ enkeltstudie som aldri er sitert av andre, og ikke har blitt reprodusert. Ingen andre har publisert noe som støtter teorien hans, og den ble trukket fra publikasjon fordi den viste seg å ikke holde nødvendig hverken vitenskapelig eller redaksjonell standard. Selv om den hadde blitt stående, ville den ikke bevist noen ting.

Du nekter å forholde deg til realitetene, og du forstår ikke hvordan vitenskap fungerer. Og du er ikke reddere for at "eliten" skal utrydde deg og menneskeheten enn at du ikke gidder å gjøre de anstrengelsene som ville gitt sikre svar, slik at du kunne stoppe det du mener holder på å skje.

Hvorfor begynte du å poste i denne tråden igjen, i stedet for den nyeste chemtrailtråden, der jeg har stilt deg spørsmål du ikke har besvart? Er ikke det litt påfallende?

Dette er bare tull fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva angår artikkelen til Hendon, er dette en spekulativ enkeltstudie som aldri er sitert av andre, og ikke har blitt reprodusert. Ingen andre har publisert noe som støtter teorien hans, og den ble trukket fra publikasjon fordi den viste seg å ikke holde nødvendig hverken vitenskapelig eller redaksjonell standard. Selv om den hadde blitt stående, ville den ikke bevist noen ting.

Ser du ikke skogen for bare trær?  Er øynene i veien?
Du må komme deg ned på jorda og bruke tida til å forstå hva som foregår over hodene våre, ikke løpe den kriminelle mafiaens ærend med å dysse ned.

Selv om du mener å vite hvordan vitenskapelig arbeid skal foregå, så har du kanskje ikke erfaring med hvordan vitenskap kontrolleres og styres/stoppes av kriminelle krefter.
Jeg sier ikke at jeg er ekspert på noen av delene, men det hindrer meg ikke å interessere meg for det jeg ser er en forbrytelse mot alle levende organismer.

Det blir som å skryte av den norske grunnloven, mens man ser en annen vei hver gang politikerne bryter den.
Er det greit å lukke øynene basert på hva man tror skal være riktig, mens alle impulser skriker ADVARSEL?

De største (heltene) på motstandsarbeid mot Geoengineering er forlengst milevis forbi nivået hvor man lurer på om det foregår. De vet det foregår. "Vi" vet det foregår. Alle planer, patenter og tusentalls observasjoner viser at det foregår for fullt.
Og i motsatt ende har vi sånne som deg som glatt overser alt, selv om det er servert på et bord foran øynene dine gjentatte ganger. Så man må lure på hvilke krefter du støtter, eller om du bare en forferdelig naiv.

Her en en omtale av Herndon og hans arbeid, som du så iherdig forsøker å stemple som null verdt.

"Dr. Marvin Herndon has taken a lead position in exposing the highly misguided chemical geoengineering enterprise.  He has put his personal resources and scientific reputation on the line in a way that no one else has.  The good scientist has also taken the extraordinary initiative of stepping into the shoes of a citizen activist.  The following link provides a quite telling video featuring Dr. Marvin Herndon’s personal plea to humanity.  He articulates exactly what is at stake for humankind, and just how consequential chemical geoengineering can be."

Sitatet er hentet herfra:

Were the MDPI Co-Conspirators Coerced or Conned to Remove the Crucial Peer-Reviewed Paper?
Scientific Proof Of Chemical Geoengineering Falsely Discredited By Journal Editor
Scientific Proof Of Chemical Geoengineering Falsely Discredited — CIA PSYOP Action?

http://beforeitsnews.com/alternative/2015/10/scientist-excoriates-journal-for-critical-paper-retraction-likens-their-conspiratorial-plot-to-a-cia-psyop-3234740.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slask,hvis man "vet" at det foregår, så klarer man å sannsynliggjøre det utenfor en hver rimelig tvil. Jeg har bedt deg om å vise meg hva dere bygger disse gale tankene på, men du klarer jo aldri å vise til noe som ikke forutsetter at man aksepterer premisset om at det sprøytes. Det finnes ikke bevis eller indikasjon for noe sånt.

Du fornekter fakta, og lyver. Slutt med det. Påstandene dine blir ikke sanne av at du gjentar dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...