Gå til innhold

Snowboard


Purpur

Anbefalte innlegg

Er det neon av dere som kjører snowboard?

Jeg tenker på å kjøpe meg brett til vinteren, men jeg trenger hjelp til å finne et brett som passer for meg. Jeg er nybegynner og må ha et brett som er enkelt å svinge med men samtidig stabilt. Kommer nok til å holde på i preparerte bakker for det meste. Det er jo så utrolig mye å velge i, hva er egentlig forskjellen på de. Og hvilket merke er best? Har dere noen konkrete merker/modeller å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lureste kan være å gå i en sportsbutikk og spør etter hjelp. de hjalp meg med valg av snowboard, selv om jeg valgte til slutt å kjøpe et lignende privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå på en butikk som selger kvalitetsbrett. du får en kjempegod nybegynnerpakke hos en skikkelig brettforhandler (session, surf sentrum i stavanger) som ikke er kjempedyr, men som faktisk er kvalitet.

de du kjøper av bør ha peiling på hva som er kvalitet og hva som er viktig for en nybegynner, og ikke selge alskens dritt (unnskyld!) som en eller annen som ikke har peil på en vanlig sportsbutikk vil gjøre.

det lønner seg i lengden å kjøpe hos en brettspesialist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kjører snowboard når jeg kan. Få tak i de mellom harde brettene, sånn at du både kan bruke det til hopping, men også triksing. Det har jeg hørt er anbefalt for 'begynnere'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...