Gå til innhold

De la seg med flyktninger og fikk hetta.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg jobbet i flyktningerhjelpen og fant ut at flere norske kamerater har hatt sex med flyktninger. Ja, de som nettopp har kommet til Norge. 
Aldern er bare et tall, og kjærligheten kan aldri måles i numre, men flere av disse fikk helt skrekken. Flere av dem skjønte ikke at de hadde lagt an på flyktninger for på asylmottakene lærer de jo veldig fort norsk så flere trodde de var etnisk norske. De kunne jo til og med julekveldsvisen og flere kjente norske rim så de "måtte jo være etnisk norske". 

Nå skal disse libaneserene/syrerne integreres i det norske samfunn og jeg syntes det er hyggelig, og kan ikke fatte at flere av mine norske kamerater ble så sure fordi de har hatt sex med disse. Er det virkelig krise? 

Anonymkode: 17846...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg jobbet med å selge juletrær, og fant ut at flere finske kamerater har hatt seg med naboer. Ja, de som bor i nærheten.

Avstand er bare et tall, og kjærligheten kan aldri måles i runer, men flere av disse er maks uflaks. Flere av dem skjønte ikke at de hadde bodd i nabolaget for i nabolaget snakker folk så fort at folk tror de er andre folk. De kan jo til og med pynte juletrer og gange med tolv.

Nå skal det bli slutt på nabosamfunn og jeg synes at det er trivelig, og kan ikke skjønne at mine finske kollegaer ble så furtne fordi de hadde hatt. Er det virkelig blåbær?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...ser de ikke forskjell på norske og flyktninger? Trenger vel ikke være Einstein for å skjønne det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sweety pie skrev:

Eh...ser de ikke forskjell på norske og flyktninger? Trenger vel ikke være Einstein for å skjønne det?

Tydeligvis ikke - de sa jo alt dette i ettertid da, da det kom frem at flere av dem var libanesere og syrere. 

Anonymkode: 17846...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at disse kompisene ikke hørte at de snakket gebrokken norsk. For det er ikke sannsynlig i det hele tatt at disse flyktningene har blitt så forbanna god i norsk etter kort tid i Norge. Uavhengig av om de kan julekveldsvisa eller ikke. Skjønner ikke helt hva du ville få frem med innlegget ditt?

Anonymkode: 7392d...52a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at disse kompisene ikke hørte at de snakket gebrokken norsk. For det er ikke sannsynlig i det hele tatt at disse flyktningene har blitt så forbanna god i norsk etter kort tid i Norge. Uavhengig av om de kan julekveldsvisa eller ikke. Skjønner ikke helt hva du ville få frem med innlegget ditt?

Anonymkode: 7392d...52a

Flere av dem snakker plettfritt norsk. Jeg spør: hva er det som katastofe eller en krise med det siden det var det for dem?

Anonymkode: 17846...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere av dem snakker plettfritt norsk. Jeg spør: hva er det som katastofe eller en krise med det siden det var det for dem?

Anonymkode: 17846...246

Ikke om de nettopp har kommet til Norge. 

Du får spørre kompisene dine om det, litt teit å spørre andre om hvorfor kompisene dine mener dette er en katastrofe. 

Anonymkode: 7392d...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom åtte av ti flyktninger er unge menn og de fleste kvinnene er konservative muslimer som skal passe på familiens ære syntes jeg det egentlig er ganske godt gjort av kammeratene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulsjoner, avsporinger og svar til dette.

Edit: slått sammen tråd som ble dobbeltpostet.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.4.2016 at 13.03, auto skrev:

Ettersom åtte av ti flyktninger er unge menn og de fleste kvinnene er konservative muslimer som skal passe på familiens ære syntes jeg det egentlig er ganske godt gjort av kammeratene dine.

Mulig, men det er sant. :) De er bekjente da... så ja, det er det som har skjedd. De har ikke skjønt at noen av dem bare har bodd her i f.eks 1 år og kun har midlertidig oppholdtillatelse. 

Anonymkode: ea417...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...