Gå til innhold

Nettside med advarsel om personer *redd*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette kan du anmelde til politiet og, du trenger ingen legeattest for å bevise at du er sykdomsfri. Om du har en sykdom eller ikke er irrelevant i en slik anmeldelse. Det er hva denne mannen truer med som er saken.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du heter vel ikke Therese og kommer fra Akershus?

Anonymkode: 06853...933

AnonymBruker
Skrevet

Javel, og hvordan kan han bevise at det ikke var motsatt, at han smittet deg. Ikke bekymre deg over det han sier, men gjør han alvor av truslene så anmeld han. Uansett, det der derfor man alltid skal bruke kondom når man ikke vet for sikkert om motparten har en sykdom, så han har uansett like mye skyld i dette selv. Og det kan du si til han!

Anonymkode: 4aa4b...767

AnonymBruker
Skrevet
Den 26.4.2016 at 21.21, peppermyntete skrev:

Du går selvfølgelig til politiet med en gang! Regner med du har disse truslene på melding på mobilen din?

Ja, jeg har alt.

Anonymkode: 93b40...a83

Skrevet (endret)
Den 26.4.2016 at 21.30, Coolaid skrev:

Du kan anmelde ham for at han truer deg eller om han legger bildet ut. Ta vare på chattelogger, mail osv om du kan.

Hvilke type bilde er det han har av deg? Bare et "vanlig" bilde eller et som viser nakenhet/setter deg i en vanskelig situasjon? Og hvor har han fått tak i bilde av deg. Dersom han ikke har tatt det selv er du eier og han har ikke rettigheter til å bruke det.

Du kan uansett snakke med noen hos politiet for å forhøre deg litt. Kanskje de til og med tar en prat med ham og oppfordrer han til å ikke gjøre noe ut av det.

Hvem som smittet hvem er egentlig likegyldig, saken her er at du blir truet og det er ubehagelig. 

Endret av frøkna
AnonymBruker
Skrevet
Den 26.4.2016 at 21.30, Coolaid skrev:

Du kan anmelde ham for at han truer deg eller om han legger bildet ut. Ta vare på chattelogger, mail osv om du kan.

Hvilke type bilde er det han har av deg? Bare et "vanlig" bilde eller et som viser nakenhet/setter deg i en vanskelig situasjon? Og hvor har han fått tak i bilde av deg. Dersom han ikke har tatt det selv er du eier og han har ikke rettigheter til å bruke det.

Du kan uansett snakke med noen hos politiet for å forhøre deg litt. Kanskje de til og med tar en prat med ham og oppfordrer han til å ikke gjøre noe ut av det.

Hvem som smittet hvem er egentlig likegyldig, saken her er at du blir truet og det er ubehagelig. 

Nei, han har ingen bilder av meg så vidt jeg vet. Om han har det har han tatt de mens jeg sov, eller hentet de fra facebook etc

Anonymkode: 93b40...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...