Gå til innhold

Initiativløs

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor jeg er slik. Jeg er et tilsynelatende oppegående menneske. Jeg er riktignok et ''Ja''-menneske. Jeg studerer, jobber, trener, lager mat, er sosial, går tur. 

I disse dager har jeg hjemmeeksamen parallelt med studiene som pågår. Jeg har innleveringsfrist på fredag og har ikke begynt. Har ikke ork til det. Og ikke kan jeg utsette den heller, dersom jeg vil gå videre med kullet mitt. Jeg tenker bare at jeg setter meg ned i morgen eller torsdag og skriver. At jeg sikkert har mer motivasjon da, i og med at tiden er knapp. Jeg var ikke slik før. Før skrev jeg gjennom mange dager og brukte siste par døgnene til å lese gjennom, rette. 

Regninger. Jeg orker ikke åpne dem engang. De har forfallsdato. Jeg orker ikke å se. Jeg vet ikke engang hvorfor. 

Handling. Jeg orker ikke å handle ting jeg trenger. Dersom jeg mangler én eneste ingrediens, så lar jeg være og lager noe annet i stedet. 

Bruker dagene på å gå tur, sitte ved vannet og tenke tomt. Vet plutselig ikke hva som foregår....

Anonymkode: af13c...a2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo opplagt hva som foregår

Anonymkode: c3a7e...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...