AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Dere som kjøper melatonin på nett, hvor er det best å bestille fra? Altså ikke via lege. Anonymkode: f5bc5...847
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Jeg får på resept av legen. Fått god natts søvn, og sover hele natten Gikk på zoplicone i mange år. Sov tungt om morgenen, urolig søvn og følte meg tung og svimmel til langt på dag. Nå er jeg opplagt når jeg våkner Anonymkode: 88861...69f
Whoops Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Bør ikke være så vanskelig å få en resept av legen ettersom det er ufarlig. Ingen avhenginghet eller hangover, men så blir du heller ikke trøtt av det, bare bedre søvn mens du først sover. Selges over disk i mange land.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får på resept av legen. Fått god natts søvn, og sover hele natten Gikk på zoplicone i mange år. Sov tungt om morgenen, urolig søvn og følte meg tung og svimmel til langt på dag. Nå er jeg opplagt når jeg våkner Anonymkode: 88861...69f Får du melatonin eller Circadin? Anonymkode: f5bc5...847
Sugerøret Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Er vel ikke lov å kjøpe på nett,samt du vet ikke hva du faktisk får.Mange nettsider er falske...Du må til lege.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Får du melatonin eller Circadin? Anonymkode: f5bc5...847 Melatonin. Prøvde circadin først. Ble dårlig, hjertebank, høyt blodtrykk, og mistet søvnen helt. Var legen som ba meg prøve Melatonin. Endret min nattesøvn på en natt. Våkner uthvilt.sover godt. Rart folk går rett på insovningstabletter, før de har prøvd. Mener jeg fikk de på registreringsfritak Anonymkode: 88861...69f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå