Gå til innhold

Melatonin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som kjøper melatonin på nett, hvor er det best å bestille fra? Altså ikke via lege.

Anonymkode: f5bc5...847

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går det an? 

Anonymkode: 2e378...10a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får på resept av legen. Fått god natts søvn, og sover hele natten

Gikk på zoplicone i mange år. Sov tungt om morgenen, urolig søvn og følte meg tung og svimmel til langt på dag. Nå er jeg opplagt når jeg våkner

Anonymkode: 88861...69f

Skrevet

Bør ikke være så vanskelig å få en resept av legen ettersom det er ufarlig. Ingen avhenginghet eller hangover, men så blir du heller ikke trøtt av det, bare bedre søvn mens du først sover. Selges over disk i mange land.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får på resept av legen. Fått god natts søvn, og sover hele natten

Gikk på zoplicone i mange år. Sov tungt om morgenen, urolig søvn og følte meg tung og svimmel til langt på dag. Nå er jeg opplagt når jeg våkner

Får du melatonin eller Circadin?

Skrevet

Er vel ikke lov å kjøpe på nett,samt du vet ikke hva du faktisk får.Mange nettsider er falske...Du må til lege.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du melatonin eller Circadin?

Melatonin. Prøvde circadin først. Ble dårlig, hjertebank, høyt blodtrykk, og mistet søvnen helt. Var legen som ba meg prøve Melatonin.  Endret min nattesøvn på en natt. Våkner uthvilt.sover godt. Rart folk går rett på insovningstabletter, før de har prøvd. Mener jeg fikk de på registreringsfritak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...