Gå til innhold

All inclusive - Kreta: Hotellanbefaling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi planlegger å reise til Kreta i sommer, men vet ikke helt hva vi burde velge. Vi har aldri valgt all inclusive tidligere, men nå som vi reiser med en 7-åring frister det veldig å ha alt tilrettelagt på hotellet.

Har tidligere bodd på Akti Chara i Platanes (litt øst for Rethymnon). Det var et helt ok hotell, men jeg likte ikke området (Rethymnon by derimot var flott) og hotellet tilbyr ikke noen måltider.

Har sett en del på disse:

Santa Marina Beach og Ilianthos Village i Agia Marina

Porto Platanias Beach & Spa, Porto Platanias Village og Geraniotis Beach i Platanias

Kiani Beach Resort og Kalives Beach i Kalives

Panorama i Kato Stalos

Eliros Mare og Hydramis Palace i Georgiopolis

Er det noen som har erfaringer fra disse hotellene?

Anonymkode: 70899...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninnen min elsker Kreta og skrøt veldig at dette hotellet http://www.ving.no/hellas/makrigialos/ocean-beach-club Her kan man kjøpe all inclusive som tillegg.

Men hun sa bussturen var pyton. Ellers har jeg noen på jobb som drar fast på Avra Imperial på Kreta hvert år, de stortrives. 

Ikke de hotellene du spurte om da, men tok sjansen på å svare for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tips! :) Ser at man bare kan ha utreise fra Oslo eller Bergen for å bo på det hotellet du linker til. Bor i Nord-Norge, så det er et mye mer begrenset utvalg av hoteller å velge blant, ikke bare reisemål. Jeg skjønner det med reisemål, men hvorfor det skal være et begrenset utvalg hoteller å velge blant skjønner jeg ikke. Skal sjekke ut Avra Imperial :)

Anonymkode: 70899...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kato Stalos er litt "øde" i forhold til at det ikke er så mange steder å gå hvis man vil se litt på livet osv, det er liksom bare hoteller og restauranter på hver side av en ganske trafikkert vei. 

Har hørt mye bra om Porto Platanias-hotellene, men har ingen erfaring selv. Men det ligger jo i utkanten av Platanias, på nedsiden av vegen så man slipper å krysse den for stranda. Platanias er det største tettstedet på vestsiden av Chania, er litt mer å se hvis man skal ut å rusle litt, ellers er det vel en minigolf ikke så langt fra Porto Platanias mener jeg å huske. 

Hva med Stellina-anlegget i Agia Apostolii, der kan du kjøpe all inclusive dag for dag på stedet, mener å huske det ikke kostet noe mer enn å bestille gjennom reiseselskapet, men da unngår man jo å måtte betale de dagene man ikke bruker det.. Man blir litt lei maten til tider, men med en 7-åring er det ikke langt å reise til Chania noen kvelder :-) jeg har aldri bodd på all inclusive hvor jeg ikke har blitt lei :-p

Anonymkode: f9525...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porto platanias hotellene er bra, men ikke bra all inclusive syns jeg. Men hotellene ligger veldig fint til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...