Gå til innhold

Du som er 10-15 kilo overvektig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker du at andre mennesker sender deg blikk fordi du er litt kraftig? Eller er det helst "ordentlig store" mennesker som opplever dette?

Anonymkode: d1eb7...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker det ikke så mye egentlig. Merket det mer når jeg veide 40 kilo for mye for å si det sånn

Hender at jeg merker det om sommeren når jeg ligger på stranden og valkene mine syns, men tenker at det ikke er mitt problem om andre vemmes over mitt fett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merker det ikke. Heller mangelen på "fine" blikk :P

Anonymkode: b862a...43d

Skrevet (endret)

Ja, iallfall på treningssenter i blant. Det er litt leit, fordi jeg har ikke så sykt lyst å trene når folk ser på meg som om jeg er et sirkusdyr bare fordi jeg ikke har en BMI på 18. :P

Har BMI på 27.3, så det egentlig ikke så mye overvekt det er snakk om heller, men ca 10-13 kg. Går i det minste riktig vei da. :)

Kan nevne at disse blikkene kommer hovedsakelig fra jenter.

Endret av Kraula
la til en liten sak
Skrevet

Aldri opplevd blikk noensinne som bare bittelitt overvektig, verken på gaten, ute på byn, på trening eller andre steder. Som svært overvektig, derimot ...

AnonymBruker
Skrevet

10-15 kg overvekt er ikke så mye. Jeg får ingen rare blikk. Da jeg var 30 kg overvekt var det nok noen. Ser ganske normal ut nå om jeg bare husker å kle meg riktig og holde inne magen. Str M/L/40.

Er vel mer det at jeg ikke får noen blikk.

Anonymkode: ea18d...fab

Skrevet

Jeg reflekterer ærlig talt ikke over hvorfor folk kaster blikk mot meg. Ikke vet jeg hva folk tenker heller - for alt jeg vet kan de tenke at jakka var fin, at de planlegger middagen, eller at de syns jeg er for feit. Kunne ikke ha brydd meg mindre.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Petra75 skrev:

Jeg reflekterer ærlig talt ikke over hvorfor folk kaster blikk mot meg. Ikke vet jeg hva folk tenker heller - for alt jeg vet kan de tenke at jakka var fin, at de planlegger middagen, eller at de syns jeg er for feit. Kunne ikke ha brydd meg mindre.

Jeg liker deg!!

Skrevet
5 minutter siden, Knaggrekke skrev:

Jeg liker deg!!

Takk! Og i like måte  ;)

Men det er jo sant? Jeg kan ofte ta meg selv i å se spekulativt på folk på t-banen, mens jeg egentlig tenker på noe helt annet - som for eksempel middagsplanene. Regner med at det gjelder flere enn meg. Hvis jeg skulle ha gått rundt og trodd at alle som ser på meg tenker negativt om meg, hadde livet blitt slitsomt.

Skrevet

Nå er vel jeg 10 kg overvektig, men bruker mest str. M. Og føler aldri at noen ser på meg, fordi jeg veier noen få kilo for mye. Ikke får jeg med meg at folk ser på meg heller, med mindre de virkelig stirrer.

Skrevet
6 minutter siden, Petra75 skrev:

Takk! Og i like måte  ;)

Men det er jo sant? Jeg kan ofte ta meg selv i å se spekulativt på folk på t-banen, mens jeg egentlig tenker på noe helt annet - som for eksempel middagsplanene. Regner med at det gjelder flere enn meg. Hvis jeg skulle ha gått rundt og trodd at alle som ser på meg tenker negativt om meg, hadde livet blitt slitsomt.

Hihi, jeg vet - og jeg er helt enig! Folk kan tenke hva som helst - ja, til og med noe positiv! Eller bare stirre tanketomt foran seg. Folk er ikke like opptatt av meg som jeg er;) og frankly: who cares? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stort sett usynlig for kvinner. Menn tror jeg ser på meg fordi jeg er søt og blid. Hva de tenker om vekta mi har aldri streifet meg. 

Anonymkode: c96d0...681

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier 10 kg mer enn jeg burde, men får aldri stygge blikk :) Fikk ikke stygge blikk da jeg veide 30 kg mer heller. Kan godt være jeg fikk det, men jeg enser ikke sånne ting. Ikke bryr det meg heller, hvorfor skal jeg bry meg om hva alle andre gjør og ser?

Anonymkode: fff22...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...