Gå til innhold

Har du prompet under samleie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå snakker jeg ikke om fittefis men en ordentlig illeluktende promp. 

Jeg prompet under i ons. Heldigvis mens jeg tok henne i doggystyle. Så tror ikke hun merket lukten?

Anonymkode: d36cf...6b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada. Heldigvis var jeg på topp, så lukten dalte ikke ned til han. Og jeg skyldte på fittefis ;) 

Anonymkode: 14be6...e77

AnonymBruker
Skrevet

Ja har glippet noen lydløse dufer ut av meg et par ganger. Forhåpentligvis luktfrie også. 

Anonymkode: 5c3d7...457

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en skikkelig het dusj med verdens vakreste ONS, han var så sinnsykt fit og kjekk. I dusjen løfter an meg opp og inntil veggen, mens han griper meg etter rumpeballene. Vel, det grepet "skilte" rumpeballene mine, og ut kom en illeluktende dog lydløs fis. Inni en trang dusj. Jeg latet som ingenting, men hvis han ikke luktet den så vet ikke jeg...

Anonymkode: 781e9...b23

AnonymBruker
Skrevet

Sex er mye lyd, lukt og søl. Akkurat sånn det skal være. 

Anonymkode: 23471...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært en illeluktende tror jeg, har kjent noen ganger at det har lukta men han har aldri lagt merke til det. :P Var en gang jeg påpekte det etter sexen men da lata han som han ikke visste om det.... Det skjedde i doggy, så klart hørte han det og lukta det også. :fnise: Jeg er kvinne sånn forresten. :P 

Skjer noen ganger dessverre når jeg kommer veldig hardt, at jeg slipper en samtidig som jeg kommer men i 99,9% av tilfellene lukter det ikke og om jeg ikke har barbert meg så kommer det ikke lyd heller. :) 

Anonymkode: 79b58...1f8

Skrevet

Mange ganger. Ikke noe rart med det når magen blir så skviset, og er på heisatur. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ja, slapp en liten promp en gang akkurat i det jeg kom :P Heldigvis ingen lukt og vi har jo bare ledd av det.

Anonymkode: a1087...2e9

AnonymBruker
Skrevet

Hehe.. fantastisk spørsmål :)

Jeg slapp en mens jeg knullet min samboer. Prøvde å holde igjen, men men... Hun merket ingenting. 

Anonymkode: 181a5...355

Skrevet

Etter litt mye bruk av analdouche så prompet jeg brunt vann når typen tok ut pikken av rumpa mi:ph34r: 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er mye lyd, lukt og søl. Akkurat sånn det skal være. 

Anonymkode: 23471...9c4

Greit at sex kan være litt grisete altså, men det betyr sørenmeg ikke at det er sexy med tarmgass under akten!

AnonymBruker
Skrevet

det har jeg heldigvis aldri gjort. 

Anonymkode: 68077...0df

Skrevet
4 timer siden, frk91 skrev:

Etter litt mye bruk av analdouche så prompet jeg brunt vann når typen tok ut pikken av rumpa mi:ph34r: 

Ops.. :fart2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...