AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Hei! Vet at dere ikke kan sette noen diagnose og slikt, men bare lurer på om noen har opplevd noe lignende og eventuelt har tips? Det hele startet forrige uke, da jeg våknet midt på natten med kraftige magesmerter. Trodde først jeg skulle få mensen, så løp på do. Var ikke mensen, men fikk diare. Smertene var så kraftige at jeg trodde jeg skulle spy og svime av. Gikk seg til etter do- runden og jeg la meg til å sove igjen. Utover dagen gikk det litt bedre, men fortsatt litt øm. Så spiste jeg middag, og ble rennende på do med samme smertene etterpå. Ble sendt på legevakta, der de trodde det var gallestein og sendte meg hjem. Blodprøver og urinprøve var fin. Utover uken var jeg fortsatt øm, hadde litt smerter i magen. Ble verre om jeg spiste. Så gikk det litt over i helgen, men i går etter jeg spiste middag kom akkurat de samme smertene tilbake! Ble nok en runde på legevakten, men de visste lite denne gangen også, kunne kanskje være en infeksjon eller noe. Har ikke feber, ikke kastet opp og heller ikke noe blod. Nå idag ligger smertene øverst i magen, og blir verre når jeg går eller sitter. Eneste som hjelper er å ligge... Slik har det også vært tidligere i uken, men ikke like kraftig som nå. Har ikke hatt diare i dag. (Er forresten ikke gravid, har blitt testet begge gangene på sykehuset.) Noen som har noen tips for å lindre smerten? Eller har dere opplevd noe lignende? Er liiivredd for at det skal være noe alvorlig! Anonymkode: 709fc...aaf
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Kanskje få sjekket for blindtarmbetennelse... Anonymkode: 35d0b...913
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Har det slik selv. Har gått nå i 2 uker, med alt fra syktvonde smerter, ligger i fisterstilling og gråter og klarer ikke røre meg, til "bare" irritasjon og "romsteringer" i magen.. kan ikke gå langt fra do, får kjennes ut som luft, men det er det ikke. våkner på natten av jeg trodde jeg hadde luft, noe det ikke var, så da er det full fart på. har også hatt episoder hvor det kjennes ut som jeg holder på å gjør i buksa, så kommer meg på do, men får så sykelige smerter at jeg ikke klarer og bruke magen til og få til noe, nettopp fordi det er så utrolig smertefult. jeg aner heller ikke hva det er. men værst er det når smertene kommer over meg, og jeg ikke klarer ligge, stå eller gå. alt er bare vondt, og jeg gråter meg gjennom det. Nå er det noen dager siden dette. nå er det mer mensensmerter hele tiden. Noe det viser seg og ikke være.. for her har det vært oppkast ( men det var nok pga av at smerten ble så stor)! for det var en gang og da var også smerten på topp! Anonymkode: f19d6...a02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå