AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Noen ganger, om kvelden, når jeg har lagt meg og slukket lyset og har igjen øynene, så plutselig så kommer et slags lydløst smell (ja, det høres rart ut) og som et slags stekt hvitt lys. Det skjer veldig raskt, og jeg vet ikke om jeg bare innbiller meg det, eller om det er noe som skjer inni hodet eller noe. Men lurte på om noen kanskje har opplevd det selv, og vet hvorfor det skjer? Anonymkode: 62be9...fce
Gjest supernova_87 Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Ja, det høres rart ut, men jeg er redd jeg skjønner hva du mener. For meg oppleves det ikke alltid som et smell, eller la meg heller si glimt. Men det er mer vedvarende. Om natten når jeg skal sove så opplever jeg det som så voldsomt lyst bak øyelokkene, jeg kan blinke litt og det er fremdeles så lyst. Av og til må jeg se litt ut i mørket, før det blir mørkt bak øyelokkene også. Andre ganger funker det å se et annet sted (bak øyelokkene). Aner ikke hvorfor det skjer, eller hva det er!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Ja, det høres rart ut, men jeg er redd jeg skjønner hva du mener. For meg oppleves det ikke alltid som et smell, eller la meg heller si glimt. Men det er mer vedvarende. Om natten når jeg skal sove så opplever jeg det som så voldsomt lyst bak øyelokkene, jeg kan blinke litt og det er fremdeles så lyst. Av og til må jeg se litt ut i mørket, før det blir mørkt bak øyelokkene også. Andre ganger funker det å se et annet sted (bak øyelokkene). Aner ikke hvorfor det skjer, eller hva det er! Med meg vedvarer det ikke i det hele tatt. Det forsvinner like fort som det kommer, også er det helt mørkt igjen. Merker nesten ikke at det skjer. Anonymkode: 62be9...fce
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger, om kvelden, når jeg har lagt meg og slukket lyset og har igjen øynene, så plutselig så kommer et slags lydløst smell (ja, det høres rart ut) og som et slags stekt hvitt lys. Det skjer veldig raskt, og jeg vet ikke om jeg bare innbiller meg det, eller om det er noe som skjer inni hodet eller noe. Men lurte på om noen kanskje har opplevd det selv, og vet hvorfor det skjer? Anonymkode: 62be9...fce Du kan ha aura som ved migrene uten å få hodepine/migrenehodepine etterpå. Kan dette være forklaringen? Neste gang du opplever dette, bør du prøve å sette deg til å lese. Dersom bokstavene danser for ynene dine og dette lyset gjentar seg er det sannsynlig at du har migrene med aura men uten hodepine. Snakk med legen din. Anonymkode: e6109...ffa
Gjest supernova_87 Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med meg vedvarer det ikke i det hele tatt. Det forsvinner like fort som det kommer, også er det helt mørkt igjen. Merker nesten ikke at det skjer. Anonymkode: 62be9...fce Å. Jeg kjenner ei som sa at hun opplevde slike hvite lysglimt, hun sa det var Jesus som snakket til henne. Så hvis du trakter i de områdene så kan du jo velge å tro det.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ha aura som ved migrene uten å få hodepine/migrenehodepine etterpå. Kan dette være forklaringen? Neste gang du opplever dette, bør du prøve å sette deg til å lese. Dersom bokstavene danser for ynene dine og dette lyset gjentar seg er det sannsynlig at du har migrene med aura men uten hodepine. Snakk med legen din. Anonymkode: e6109...ffa Hmm, kan kanskje prøve det, men det skjer sånn rett før jeg sovner, så er ikke sikkert jeg "klarer" å lese, eller husker på det. 4 minutter siden, Rainstorm skrev: Å. Jeg kjenner ei som sa at hun opplevde slike hvite lysglimt, hun sa det var Jesus som snakket til henne. Så hvis du trakter i de områdene så kan du jo velge å tro det. hehe, tror nok ikke det, du Anonymkode: 62be9...fce
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Jepp har det samme selv, samme har venninnene mine (og ikke noe galt med oss. Jeg er hypokonder og har ofc sjekket dette ) Er samme greine som når du gnir hardt på øynene og man ser noe som minner om galaksen etc (+ du har vært i lys hele dagen og legger deg i et mørk rom med lukkede øyne) For meg er det liksom som et plötslig hvitt glimt fra bak øyelukkene som bare varer et knapt sekund. Så åpner jeg øynene og tenker jaja der var det, også skjer det kanskje en gang til også sovner jeg. (jeg ble kun bevisst på dette etter noen venner snakket om det, så tror dette er vanlig å ikke legge merke til) Anonymkode: 82537...c7c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Men ja som noen skrev over, kan hende dette faktisk er migrene elns, så kanskje lurt å sjekke det med legen din for å forsikre seg om at ingenting er galt Anonymkode: 82537...c7c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 2 timer siden, Rainstorm skrev: Å. Jeg kjenner ei som sa at hun opplevde slike hvite lysglimt, hun sa det var Jesus som snakket til henne. Så hvis du trakter i de områdene så kan du jo velge å tro det. Jeg tror det har noe med astral verden å portal /connection /hei til universet og Jesus jeg også. Metafysikk heter det Anonymkode: c95a5...493
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 Før jeg sovnet i går så jeg en lampe med sterkt lys. Kjente det fysisk. Hadde hatt migrene hele dagen aner ikke hva det var... men det var så forstyrrende at jeg slet med å sove. Tenkte på romvesner etc. Anonymkode: 6a6b4...b2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå