Gå til innhold

Kraftig hodepine!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk plutselig forferdelig vondt i hodet. Skikkelig sånn skjærende smerte på en måte. Lys forverrer det, så jeg måtte ta på meg solbrillene mine. Hjelper ikke så særlig da akkuratt... Svir også litt på øynene, og det gjør vondt å bevege på de :(( Hva kan dette være? Tips til hva som kan hjelpe?

Anonymkode: 4488c...694

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok bare vanlig hodepine, kan være migrene anfall. Drikk masse vann, ta paracett, legg deg i et kjølig rom med alle lysene av og prøv å få litt søvn :)

Anonymkode: bf2a1...891

AnonymBruker
Skrevet

Ofte kan søvn hjelpe.

Anonymkode: 4b626...b87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er nok bare vanlig hodepine, kan være migrene anfall. Drikk masse vann, ta paracett, legg deg i et kjølig rom med alle lysene av og prøv å få litt søvn :)

Anonymkode: bf2a1...891

Takk for gode råd! Men akkuratt det med å legge meg ned å sove i et mørkt rom har jeg ikke anledning til akkuratt nå.. Har en del skolearbeid som må gjøres til i morgen :/

Anonymkode: 4488c...694

Skrevet

Skolearbeid kan du nok dessverre bare glemme. Er det migrene blir du mest sannsynligvis å bli utrolig trøtt og gåen når hodepinen gir seg. Å fokusere øynene gjør vondt værre for meg, skjerm spesielt.

• 1 måned senere...
Skrevet
Den April 25, 2016 at 1.27, AnonymBruker skrev:

Hei! du gir lite informasjon i forhold til å finne ut hva det er. Det kan være så utrolig mange faktorer som spiller inn. Du snakker om lysømfintlighet, og dette er jo noe som ofte gjelder folk med migrene. Selvsagt alt for tidlig å si at det er migrene, men du burde finne ut av det fortest mulig. Det er nemlig slik at en del av de som har migrene er enklere å behandle når migrenen er i en begynnerfase. Du kan lese mer om migrene her: www.bli-kvitt-migrenen.no/migrene-guiden

For å prøve å finne ut mer detaljer om hva slags hodepine du har kan du fylle ut dette skjemaet digitalt: www.bli-kvitt-migrenen.no/skjema-til-spørsmålsbesvarelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...