Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg er nylig separert og trenger en god, varm og avslappende ferie. Har noen reisetips/gode opplevelser å dele? Jeg tenker 1-2 uker, å har som sakt tenkt å reise alene:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har vært på reise alene har jeg benyttet anledningen til å besøke museer og historiske steder som de andre i familien ikke er så glade i. 

Jeg har vært i Roma og Peterskirken, fantastisk å kunne gå så sakte og stoppe opp når det passer. 

British museum og Tate modern art gallery. Jeg brukte en dag på hver. 

Men du må jo finne ut hva som gir deg glede. 

Skrevet

Barcelona er flott - der har du litt av alt.

Skrevet
18 minutter siden, stan skrev:

Når jeg har vært på reise alene har jeg benyttet anledningen til å besøke museer og historiske steder som de andre i familien ikke er så glade i. 

Jeg har vært i Roma og Peterskirken, fantastisk å kunne gå så sakte og stoppe opp når det passer. 

British museum og Tate modern art gallery. Jeg brukte en dag på hver. 

Men du må jo finne ut hva som gir deg glede. 

Giftet meg i Italia, så har besøkt Roma flere ganger.. Fantastisk by, men kjenner at det ikke er plassen jeg ønsker å reise tilbake til etter separasjonen. Men det er helt fantastisk der. 

Skrevet
14 minutter siden, Catlin skrev:

Barcelona er flott - der har du litt av alt.

Ja, der var jeg for flere år siden. Nydelig plass jeg gjerne reiser tilbake til. Har du tips? 

AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt hvor eventyrlysten du er. :)

Jeg kan anbefale Island (men der er det ikke så varmt da), Cuba, Miami. 

Om du ønsker noe litt roligere, er det mange herlige øyer omkring i Middelhavet, eller f.eks Kroatia, som i Split og andre kystbyer. 

God tur <3 

Anonymkode: 634e9...2a5

Skrevet
22 timer siden, mrkogs skrev:

Ja, der var jeg for flere år siden. Nydelig plass jeg gjerne reiser tilbake til. Har du tips? 

Nei, ingen tips angående Barcelona. Har venner som har vært der og skryter veldig av byen, men jeg har dessverre ikke vært der selv. Har derimot travet gatelangs alene både i London og Paris - men der er jo ikke varmen du etterlyser. Den siste ferien brukte jeg på å gå i fjellet. Og det skal gjentas i år. Gleder meg masse. Balsam for kropp og sjel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...