Gå til innhold

Unge jenter eldre menn.


Troy

Anbefalte innlegg

Den 5/3/2016 at 1.50, Troy skrev:

Noe du kunne tenke deg å oppleve mer av?  ;-)

 

Du er rapportert gamle  skinn  ! Motbydelige hallusinasjoner du kommer ned +at dine patetiske forsøk på kontakt her er I strid med reglene KG

Anonymkode: 255ef...43a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 3. mai 2016 at 20.06, AnonymBruker skrev:

Hvordan møttes dere? Viisste du at han er gift før dere begynte?

Anonymkode: 09c5e...08c

Vi har felles bekjente og havner som regel på fest sammen. Ja visst det hele tiden(..) Han ble forelsket i meg, tok over to år før jeg gjorde noe med han. 

Anonymkode: 86624...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den ‎25‎.‎04‎.‎2016 at 13.29, Troy skrev:

Mange jenter er tiltrukket av eldre menn.

Hva er det som ligger bak?

Er selv en kar som har opplevet det noe ganger, men har vel aldri pratet med jentene om dette.

Jeg skal ikke utelukke at det finnes så store aldersforskjeller innen kjærlighetsforhold, men det er ofte omtalt som platoniske. Altså, det er ikke rent ofte du hører om en 20-åring som forelsker seg i en 60-åring, da er det gjerne av økonomiske grunner (eksempelvis "Gold diggers" og "Sugar daddies"). Når du er 20, vil du ha interesser som gjerne er stikk motsatt av den eldre halvdel, og andre preferanser hos menn. At en kvinne på 20, og en mann på 60, får forholdet til å vare stort lenge er nok ikke så sannsynlig. Når det er sagt, er det fullt mulig å bli tiltrukket av en mann som er 40 år eldre, jeg kjenner til og med noen i et slikt forhold. Men dette er mellom en 35- og en 75-åring o de slo opp etter en kort tid. Slike forhold kan tyde på et problematisk forhold til far og manglende farsfigur, og ønske om en forsørger (særlig hos den yngre part). Det kan også være et håp om affeksjon, og ønske om modenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kunne jeg gjerne tenkt meg å innlede et forhold til en eldre mann, men i når jeg sier "en eldre mann" mener jeg noen i 30-årene (jeg er selv 22). Dette skyldes vel flere ting, slik som at jeg gjerne vil ha noen med seksuell erfaring som jeg kan lære noe av og som kan tilfredsstille meg. Jeg vil ha noen som er moden, og det ville vært en stor turn on om han samtidig var dominerende. 

Jeg tror derimot ikke at det er veldig mange jenter på min alder som tenker det samme, det er i hvert fall ikke alle. Jeg kjenner mange som syns det er ekkelt med mer enn 3 års aldersforskjell for eksempel, eller som helst vil ha noen som er et par år eldre enn seg. Slike ekstreme aldersforskjeller TS spurte om er nok ikke vanlig i det hele tatt, og det ville i hvert fall for meg vært fullstending uaktuelt. Det lengste jeg kan strekke meg er ca 20 år eldre, men da må det være Leonardo DiCaprio eller Alexander Skarsgård, og det kommer nok desverre ikke til å skje 🙊

Anonymkode: 40cf5...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.4.2016 at 13.46, AnonymBruker skrev:

Du skriver at det er mange. Det kan det umulig være.

Anonymkode: fe2ba...363

Det er vel et definisjonspørsmål.  Hvis det er et tall på 1000 stk i hele verden er det jo mange jenter, men samtidig et solid mindretall av alle unge jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt motsatt, jeg da, har alltdi hatt yngre menn. Første gang var jeg 16 og han 14, og siden det har mannen alltid vært 2 år yngre eller mer. 

Nå er jeg 42 er singel igjen etter mange års ekteskap (med en yngre mann), og har datet flere. Prøvde å date en som var 6 år eldre, men det er ALTFOR gammelt for meg (i sinn, ikke kroppslig). Da hjelper det ikke at sexen var god. Har forøvrig alltid hatt bra sex, så det skyldes nok ikke alltid motparten...?
 

Godt vi er forskjellige og har ulike preferanser ;-)

Anonymkode: 4d01e...a3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, mann_86 skrev:

Det er vel et definisjonspørsmål.  Hvis det er et tall på 1000 stk i hele verden er det jo mange jenter, men samtidig et solid mindretall av alle unge jenter.

Med andre ord...ikke mange.

Nå er det vel neppe tvil om hva ts egentlig er ute etter med denne tråden, da.

Anonymkode: fe2ba...363

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om 18-åringer som har sex med eller ønsker å ha sex med 58-åringer, de finns nok bare i din fantasi. Jeg kjenner noen få tilfeller av damer i tredveårene som er i forhold med femti-sekstiåringer, og der er det noe farskomplekser hos de to jeg vet om (mistet faren sin tidlig). Da jeg "hadde sex med en eldre mann" da jeg var nitten, var det med en 35 åring, og han var en kjekkas og en kjendis.

Anonymkode: a4c75...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord...ikke mange.

Nå er det vel neppe tvil om hva ts egentlig er ute etter med denne tråden, da.

Anonymkode: fe2ba...363

Som jeg sa; et definisjonsspørsmål. Man kan si at det er mange hvis det er 1000 stk, selv om det er et mindretall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 år og mine sexpartnere siste 2 årene har kun vært jenter i tidlig tyveårene.
hvorfor? jeg vet ærlig ikke, er bare blitt slik.
jo eldre jeg er blitt jo yngre er jentene blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...