AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Jeg er syk 1-2 ganger i mnd, jeg har vært imellom 4 forkjølelser, 1 influensa og omgangssyke siden julen 2015 er det normalt og være så mye syk, er det noen andre som også har det sånn eller noen som har tips ? Jeg spiser variert kosthold og er i aktivitet hver dag, jobber i BHG men har ikke vært så mye syk før og har jobbet en stund i BHG nå så synes det er rart jeg plutselig skal være rammet av så mye sykdom. Har også Ei jentunge i BHG men hun er nesten aldri syk. Har også god hygiene. Er immunforsvaret mitt svekket ? Er det noe mer alvorlig bak det? Anonymkode: 5f5d3...a49
drue Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Du kan ikke spørre oss "Er det noe mer alvorlig bak?" eller om immunforsvaret ditt er svekket. Det er det ingen her som har grunnlag for å svare på, du må ta deg en tur til legen om du er bekymret. Hvor ofte folk blir syke er nok i tillegg veldig individuelt. Jeg kjenner flere som er forkjølet ofte, mens jeg er forkjølet kanskje en gang i året.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Ts her. Jeg har aldri slitet med så mye sykdom før, skal til legen senere idag. Anonymkode: 5f5d3...a49
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Hvorfor i all verden spurte du her da, når vi a) uansett ikke kan svare og b) du skulle til legen like etterpå Anonymkode: 4105a...4ce
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Tar du på deg selv mye i ansiktet? Kanskje litt ekstra når du er stresset? Dersom man tar seg mye i ansiktet kan bakterier lettere komme til og slå rot. Stress kan redusere immunforsvar litt. Anonymkode: 2a950...24d
SnappleIsland Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Jeg begynte å jobbe på en skole i oktober før jul og har til nå hatt influensa 4 ganger og er konstant tett i bihulene og halsen føles som sandpapir i skrivende stund. Drøvelen ser alltid ut som gelè...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå