Gjest Bamse20 Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hei jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle lagre tråden... Jeg er en gutt på 24 år som har tourettes.. Mye av de siste 6 årene så har jeg vært veldig plaget med hoste tics.. Jeg hoster konstant, små harker å "Kremter". Dette er utroligt slitsom å utrolig vanskelig å kontrollere.. Jeg har klart det før å få tics til å "overføre" til noe annet som f.eks rykninger eller ord.. Men så langt har jeg ikke klart det med disse.. Det er flere ganger at jeg føler at jeg skal kaste opp fordi at jeg har så sinnsykt med tics.. Hva kan jeg gjøre? dette ødelegger værdagen min. Mvh, gutt 24!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Er du i kontakt med noen som har dette som spesialistfelt? Jeg vet at i enkelte land har de forsøkt DBS (deep brain stimulation) med god effekt, men jeg vet ikke om det gjøres her. Du kan kanskje høre med en spesialist. Anonymkode: 230f4...056
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 8 timer siden, Bamse20 skrev: Hei jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle lagre tråden... Jeg er en gutt på 24 år som har tourettes.. Mye av de siste 6 årene så har jeg vært veldig plaget med hoste tics.. Jeg hoster konstant, små harker å "Kremter". Dette er utroligt slitsom å utrolig vanskelig å kontrollere.. Jeg har klart det før å få tics til å "overføre" til noe annet som f.eks rykninger eller ord.. Men så langt har jeg ikke klart det med disse.. Det er flere ganger at jeg føler at jeg skal kaste opp fordi at jeg har så sinnsykt med tics.. Hva kan jeg gjøre? dette ødelegger værdagen min. Mvh, gutt 24! Har dessverre ingen råd,men jeg føler virkelig med deg. Er en jente på 32 som selv sliter med tourettes og vet virkelig hvor jævelig det. Det kan virkelig ikke forstå,men mindre man sliter med det selv. Anonymkode: 56a82...f78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå