Gå til innhold

Jenters syn på penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Har du hatt sex med folk på den størrelsen da? 

Og omkretsen på penisen min er 15 cm, målte isted. Lite?

Anonymkode: aebf9...f88

15cm omkrets er ikke dårlig, gjenomsnitt er på 11.6 cm

 

Anonymkode: 0d66a...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

15cm omkrets er ikke dårlig, gjenomsnitt er på 11.6 cm

 

Anonymkode: 0d66a...533

Penisatlas Norge oppgir et norsk snitt på lengde 14,8cm og omkrets 13,4. Du refererer til et verdenssnitt som ikke beskriver den norske penis. Den norske penis er i snitt ikke særlig lang,  men innehar en bra omkrets sett opp mot internasjonale mål. Med denne virkeligheten skjønner en at de norske kvinner foretrekker en tjukkere penis - de har jo et utvalg som stort sett består av peniser typ kort kraft plugg. Vanedyr rett og slett.

Anonymkode: b9e55...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg lite om peniser. Så lenge den virker som den skal er jeg fornøyd.

Anonymkode: 60b38...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Ja. Hadde ikke ledd, sjekker alltid slikt før jeg havner i seng med noen. 
2) Både tykkelse og lengde er veldig viktig.
3) Helt likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Damer vil kun ha stor penis, er du liten er du taper, er du stor kan du vise selvtillit :( hater det

Anonymkode: 0a21a...3e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer vil kun ha stor penis, er du liten er du taper, er du stor kan du vise selvtillit :( hater det

Anonymkode: 0a21a...3e4

Det beste man kan gjøre er å leve i sølibat, akseptere det. 

Anonymkode: 59cdc...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man er kanskje ikke best i senga, man man er ikke taper om man har liten penis, man er taper om man selv gjør seg til en taper. 

Det var ikke noe vits å dra opp denne tråden fra 2016 når det allerede er 10 andre penistråder på de første sidene i seksualitetsforumet. 

Anonymkode: 37928...314

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det beste man kan gjøre er å leve i sølibat, akseptere det. 

Anonymkode: 59cdc...2be

Det har jeg akseptert for lenge siden. Jeg har levd i sølibat i 14 år nå. (Nei, jeg spøker ikke)

Anonymkode: 81e1f...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg akseptert for lenge siden. Jeg har levd i sølibat i 14 år nå. (Nei, jeg spøker ikke)

Anonymkode: 81e1f...06f

Det er kjipt, men livet går videre. Du er ikke alene. 

Anonymkode: 59cdc...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjipt, men livet går videre. Du er ikke alene. 

Anonymkode: 59cdc...2be

Jo, det er det som er hele poenget med sølibat. Kjipt? Nja, nå har jeg mer eller mindre mistet all lyst på sex. Det er bare slit. Ja, livet går videre. Hvorfor skulle det ikke det? 

Anonymkode: 81e1f...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Høres ut som den vil få jobben gjort. Jeg har aldri ledd av en penis for å latterliggjøre utseende eller størrelse og kan ikke se for meg at jeg blir å gjøre det heller. Men jeg har ledd av noen som lager "kunst" av penisbilder hvor penisene blir tegnet med ansikt og personlighet.

2. Jeg syns tykkelse er viktigere enn lengde.

3. Jeg foretrekker at penis har forhud.

Anonymkode: 7e442...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg akseptert for lenge siden. Jeg har levd i sølibat i 14 år nå. (Nei, jeg spøker ikke)

Anonymkode: 81e1f...06f

Nekter å tro at verden er sånn jeg, eller, jeg vet at den ikke er det.

Da jeg var ung var jeg dødsforelska i en som viste seg å være veldig liten, kunne ikke brydd meg mindre. Jeg var jo like forelska jeg. Ettersom tida gikk fant vi på mye rart for å variere sexlivet, og det så jeg ingen ting negativt i. Dessuten eide han den lille penisen, det virket over hodet ikke som han hadde problemer med den saken i det hele tatt. Det var selvfølgelig andre ting som var viktigere for han og han var en herlig fyr.

Nå har jeg en ung sønn som har datet siden før tenårene og er proppfull av selvtillit med jentene. Hvis det skulle vise seg at han er under gjennomsnittet utstyrt, og det kan jo godt hende, forestiller jeg meg at han kommer til å være den samme likevel. For sånt må man bare ta for det det er. Vi kvinner er ikke så enkle at vi er opptatt av den greia deres til det punktet at vi ikke gidder å ha noe med dere å gjøre!

Det er selvfølgelig en klisje, men ikke desto mindre sant: De mannfolka som ikke greier å dra damer feiler ikke på grunn av størrelsen på tissen sin, de gjør det fordi de ikke liker seg selv og mangler selvtillit.  

Anonymkode: a7195...116

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å tro at verden er sånn jeg, eller, jeg vet at den ikke er det.

Da jeg var ung var jeg dødsforelska i en som viste seg å være veldig liten, kunne ikke brydd meg mindre. Jeg var jo like forelska jeg. Ettersom tida gikk fant vi på mye rart for å variere sexlivet, og det så jeg ingen ting negativt i. Dessuten eide han den lille penisen, det virket over hodet ikke som han hadde problemer med den saken i det hele tatt. Det var selvfølgelig andre ting som var viktigere for han og han var en herlig fyr.

Nå har jeg en ung sønn som har datet siden før tenårene og er proppfull av selvtillit med jentene. Hvis det skulle vise seg at han er under gjennomsnittet utstyrt, og det kan jo godt hende, forestiller jeg meg at han kommer til å være den samme likevel. For sånt må man bare ta for det det er. Vi kvinner er ikke så enkle at vi er opptatt av den greia deres til det punktet at vi ikke gidder å ha noe med dere å gjøre!

Det er selvfølgelig en klisje, men ikke desto mindre sant: De mannfolka som ikke greier å dra damer feiler ikke på grunn av størrelsen på tissen sin, de gjør det fordi de ikke liker seg selv og mangler selvtillit.  

Anonymkode: a7195...116

Selvtillit har jeg, som i at jeg vet at jeg er både unik og har mye å bringe inn i et forhold. Men å bli såret ønsker jeg ikke. Det har jeg blitt før. 

Anonymkode: 81e1f...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt skuffet jeg nå, for overskriften er Hva er jenters syn på penis? Jeg hadde tenkt å skrive at mitt syn på penis er at det er en fantastisk ting, helt genialt utformet for å skape nytelse hos kvinnen. Den er  dessuten varm, deilig, eggende og sexy! Jeg rett og slett digger at peniser finnes!

Men så var det bare ENDA en tråd med spørsmål om en slik eller slik størrelse er bra nok. :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Trolltunge skrev:

Ble litt skuffet jeg nå, for overskriften er Hva er jenters syn på penis? Jeg hadde tenkt å skrive at mitt syn på penis er at det er en fantastisk ting, helt genialt utformet for å skape nytelse hos kvinnen. Den er  dessuten varm, deilig, eggende og sexy! Jeg rett og slett digger at peniser finnes!

Men så var det bare ENDA en tråd med spørsmål om en slik eller slik størrelse er bra nok. :glare:

Du digger at store peniser finnes tenker jeg vi sier lol

Anonymkode: 59cdc...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du digger at store peniser finnes tenker jeg vi sier lol

Anonymkode: 59cdc...2be

Det gikk noen år fra jeg oppdaget at jeg digget peniser til jeg oppdaget at de også kom i spesielle størrelser. Så uten å oppdage det ville jeg plutselig gå fra å digge dem til å hate dem mener du?

(Retorisk spørsmål, og du trenger ikke å svare. Jeg ser faktisk helst at du ikke svarer, for jeg er over og ut her. Vil ikke bidra mer til at slike tråder holdes i live. Det finnes noen hundre av dem allerede.) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Trolltunge skrev:

Det gikk noen år fra jeg oppdaget at jeg digget peniser til jeg oppdaget at de også kom i spesielle størrelser. Så uten å oppdage det ville jeg plutselig gå fra å digge dem til å hate dem mener du?

(Retorisk spørsmål, og du trenger ikke å svare. Jeg ser faktisk helst at du ikke svarer, for jeg er over og ut her. Vil ikke bidra mer til at slike tråder holdes i live. Det finnes noen hundre av dem allerede.) 

Svarer lell, så får jeg siste ordet. :) 

Du beviste veldig lite med det retoriske spørsmålet ditt. lol Du digger store peniser, get over it

Anonymkode: 59cdc...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Det styggeste er buried penis, æsj. Lengde er viktigere enn bredde

Anonymkode: c2482...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det styggeste er buried penis, æsj. Lengde er viktigere enn bredde

Anonymkode: c2482...68f

Buried? 

Anonymkode: f5e52...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...