Gå til innhold

Gaveideer til jente 5år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tantebarnet fyller 5år. Hun elsker frost men det er så vanvittig dyrt. Jeg er fattig student min vil så gjerne gi tantebarnet noe hun kan bli glad for. Har du noen gode ideer? 

Anonymkode: 14a08...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner sikkert noe på ebay som er billig.

Anonymkode: f9c1b...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så dyrt? Hva er prisnivået ditt? Elsker hun Frost, får hun sikkert mye av det uansett, så kjøp heller noe annet (kommer fra en mor med datter som akkurat fylte fem, og som fikk en overdose Frost-ting). Men du får to Frost t-skjorter på hm får en hundrelapp nå, det er bedre enn sminke og smykker og perler og tiaraer som brekker når man ser på dem....

Såpeboblepistol, tegnesaker. Bøker, utkledningsting, spill, kosedyr? 

Anonymkode: 5dc28...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tantebarne . Hun elsker frost men det er så vanvi, ttig dyrt. Jeg er fattig s sølvl så gjerne gi tantebarnet noe hun kain bli glad for. Har du noen gode ideer? 

Anonymkode: 14a08...2d9

Om du vil gi noe i frost, har både nille Og h&m rimelige produktet! :) Ellers blir nok kanskje både barn og foreldre glad om ikke alle gaver er noe med frost? Plutselig er den fasen over, og da kan det være kjekt med noe tidløst. Fem år er jo snart skolebarn, spennende med Slike oppgavebøker man får tak i på bokhandlere/lekebutikker, enkle oppgaver, skriving og regning, klokken osv. En barneklokke kanskje? Finnes fine i rimelige priser. Klær. Tegnesaker, spill, hobbypakker, perler, klistermerker, bøker (finnes mye bra på salg også), hårpynt. Uteleker som kritt, hoppetau, hoppestrikk osv er rimelige og morsomme ting. Finnes så utrolig mye forskjellig til jenter i den alderen! Sikker på at du finner noe fint! :) Ellers er det mange søt barnesmykker i sølv, som koster fra hundrelappen og oppover. Mange jenter er glad i å pynte seg, og et sølvsmykke er et fint minne fra 5årsdagen som varer lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpeboblepistol er veldig populært her iallefall. Ark har 50% på tegnesaker, det er også populært her i huset. Mye frosteffekter på H&M, både klær og accesoarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så mange forslag. Takk :) 

Budsjettet mitt er ca 200kr de andre kjøper til alle barna dvs +to barn og dyre flotte gaver (Så jeg føler meg litt dum når jeg bare kjøper til bursdagsbarnet). De har alle et stort ønske om frost kostymer men alt av Disney er jo utrolig dyrt. Jeg har flere ganger gått langt over budsjettet men da sliter jeg ganske mye resten av måneden. 

 

Jeg tenkte å kanskje fylle en sekk, kurv, veske eller noe med masse småting men vet ikke helt hva. Og når ett smykke koster 50kr blir det jo ikke så mye man kan kjøpte for 200kr. 

Anonymkode: 14a08...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 6 år og hun kan bli like glad for en ting til 50kr som for en ting til 500. Ikke tenk så mye på prisen, det er så mye fint å finne. Extra leker har ofte noen gode tilbud og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppestrikk, hoppetau, kritt til å tegne med ute? Det er både billig og passende nå som det er vår :D

Anonymkode: 76a58...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj så mange forslag. Takk :) 

Budsjettet mitt er ca 200kr de andre kjøper til alle barna dvs +to barn og dyre flotte gaver (Så jeg føler meg litt dum når jeg bare kjøper til bursdagsbarnet). De har alle et stort ønske om frost kostymer men alt av Disney er jo utrolig dyrt. Jeg har flere ganger gått langt over budsjettet men da sliter jeg ganske mye resten av måneden. 

 

Jeg tenkte å kanskje fylle en sekk, kurv, veske eller noe med masse småting men vet ikke helt hva. Og når ett smykke koster 50kr blir det jo ikke så mye man kan kjøpte for 200kr. 

Anonymkode: 14a08...2d9

Alle mine forslag, samt andres forslag her, får du til ditt budsjett, og til og med flere ting på kjøpet for den summen! ;) Du får flere små ting, eller en større. Tipper femåringen blir happy uansett! :)  Gi en kjærlighet på pinne til de andre barna el. om du føler på å komme tomhendt til dem.. Ellers vet vel familien at du er student, og det er nok ikke forventninger fra dem at du også skal stille med gaver til alle barna som kommer! ;) Det du også kan gjøre, er å gi "gavekort" på handletur med tante, der femåringen kan velge ut leker/ting til 200kr. (Trenger ikke å skrive summen på kortet) Dette kan bli en veldig koselig tur for både barnet og tanten!;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Frost "går av moten" før hun har vokst ut av klærne. Jeg kjøpte filmen Ponyo til min kusine da hun fylte 5. De har ofte filmer til 99 el 79 på platekompaniet også kan du kjøpe en fin t-skjorte f.eks. ved siden av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Alle mine forslag, samt andres forslag her, får du til ditt budsjett, og til og med flere ting på kjøpet for den summen! ;) Du får flere små ting, eller en større. Tipper femåringen blir happy uansett! :)  Gi en kjærlighet på pinne til de andre barna el. om du føler på å komme tomhendt til dem.. Ellers vet vel familien at du er student, og det er nok ikke forventninger fra dem at du også skal stille med gaver til alle barna som kommer! ;) Det du også kan gjøre, er å gi "gavekort" på handletur med tante, der femåringen kan velge ut leker/ting til 200kr. (Trenger ikke å skrive summen på kortet) Dette kan bli en veldig koselig tur for både barnet og tanten!;) 

Genialt med handletur med tante! Takk!! 

 

Anonymkode: 14a08...2d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...