Gå til innhold

Gaveideer til jente 5år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tantebarnet fyller 5år. Hun elsker frost men det er så vanvittig dyrt. Jeg er fattig student min vil så gjerne gi tantebarnet noe hun kan bli glad for. Har du noen gode ideer? 

Anonymkode: 14a08...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner sikkert noe på ebay som er billig.

Anonymkode: f9c1b...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så dyrt? Hva er prisnivået ditt? Elsker hun Frost, får hun sikkert mye av det uansett, så kjøp heller noe annet (kommer fra en mor med datter som akkurat fylte fem, og som fikk en overdose Frost-ting). Men du får to Frost t-skjorter på hm får en hundrelapp nå, det er bedre enn sminke og smykker og perler og tiaraer som brekker når man ser på dem....

Såpeboblepistol, tegnesaker. Bøker, utkledningsting, spill, kosedyr? 

Anonymkode: 5dc28...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tantebarne . Hun elsker frost men det er så vanvi, ttig dyrt. Jeg er fattig s sølvl så gjerne gi tantebarnet noe hun kain bli glad for. Har du noen gode ideer? 

Anonymkode: 14a08...2d9