AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #21 Skrevet 24. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke på Tinder, men Snap. Her går det fort i svingene! Anonymkode: 45801...15d Ja, holder du inne på brukeren du har sendt til, får du opp poengene, eller antall snapper man har sendt. Anonymkode: c16cd...a8a 1
Inwe Skrevet 25. april 2016 #22 Skrevet 25. april 2016 Så poeng på snap betyr at han har gått videre? Tror du ikke du avfeier litt for fort her? Jeg kan fort gå opp 100 poeng en dag uten å ha sendt en eneste til daten, samme med han (ikke det at jeg vet hvem han sender til, litt likegyldig egentlig). Han er også veldig dårlig på initiativ, men sier det ikke har noe med meg å gjøre. Vanligvis får jeg 1-2 snaps uten tekst daglig, evt en nattasnap. Jeg tar initiativ til de fleste dater. Allikevel var jeg hos han i natt, mye kroppskontakt, både mens vi hadde sex (selvsagt) og hele tiden ellers. Vi møtes også veldig sjelden, til tross for at jeg vil møtes hele tiden. Velger å gi han space da vi begge jobber turnus + at han har mye venner og fritidsaktiviter som tar mye tid.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #23 Skrevet 25. april 2016 Møtte på han på vei fra jobb i dag, sammen med noen felles venner. Han sa bare hei, og gikk videre 😳 jeg småsnakka litt med noen av de andre i farta, men han bare strena rett forbi..... Anonymkode: c16cd...a8a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #24 Skrevet 25. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Møtte på han på vei fra jobb i dag, sammen med noen felles venner. Han sa bare hei, og gikk videre 😳 jeg småsnakka litt med noen av de andre i farta, men han bare strena rett forbi..... Anonymkode: c16cd...a8a For en balleløs vott!! Vær glad du er kvitt han. Han her er bare feig og ute etter bekreftelse. Anonymkode: c7999...7b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå