Gå til innhold

Å gi han rom, space, aliens... whatever

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på noen dater med en fyr jeg kjenner fra før av. Vi har snakket nonstop på tekstmeldinger og snapchat i fire-fem uker. Det dabbet litt av fra hans side for to uker siden, og den siste uken har det vært lite kontakt. Men han inviterte meg på date og forklarte at han hadde mye å gjøre for tiden og ikke hadde så mye tid til meg resten av uken. Vi var sammen hele dagen, og han viste interesse og oppsøkte kroppskontakt.

De siste to dagene har jeg ikke hørt noe fra han. Ingenting. Jeg vet at han ikke har vært så opptatt etter hva han har lagt ut på snapstory.

Jeg har holdt meg unna, men hvor lang tid skal jeg la det gå før jeg trekker meg vekk eller sender han melding?

Anonymkode: c16cd...a8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dritt. Gi det noen dager til og send en supersøt melding. Bare så han kan få litt dårlig samvittighet for å ha ghosta deg. 

Anonymkode: c7999...7b5

AnonymBruker
Skrevet

Aliens???

Anonymkode: e661e...ef9

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som nyforelskelsen/betattheten har lagt seg og at du ikke er like spennende lenger 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han alltid ta initiativ til kontakt? 

Anonymkode: 09352...259

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor tar du ikke kontakt selv? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dritt. Gi det noen dager til og send en supersøt melding. Bare så han kan få litt dårlig samvittighet for å ha ghosta deg. 

Ja, kanskje det. Og hvis han ignorerer da, så veit jeg jo hvor vi står..

2 minutter siden, Belbus skrev:

Høres ut som nyforelskelsen/betattheten har lagt seg og at du ikke er like spennende lenger 

Hm.. Det er kjipt, men det stemmer vel.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han alltid ta initiativ til kontakt? 

Anonymkode: 09352...259

Han har ikke gjort det. Jeg tok initiativ til den siste daten.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det. Og hvis han ignorerer da, så veit jeg jo hvor vi står..

Hm.. Det er kjipt, men det stemmer vel.

Han har ikke gjort det. Jeg tok initiativ til den siste daten.

Kjipt når sånt skjer, men dette er gjerne gutter som kun vil ha litt bekreftelse så kanskje greit at det ikke skjedde noe mer :)

AnonymBruker
Skrevet

Virker som han holder deg på gress og ser seg etter noe bedre. Hadde ikke brukt mer energi på han og funnet meg en annen.

Anonymkode: a30c4...e74

Skrevet

To dager er jo ingenting! To uker kan du begynne å bekymre deg. Ikke overanalyser aktivitet på snap osv. Han har bedt deg ut og sier han liker deg, er med deg hele dagen og forteller deg at han er litt opptatt for tiden, da forholder du deg til det for alle har et liv utenom dating som de ikke alltid kan sette på pause,  og ikke lag historier og konklusjoner ut fra usikkerheten din. Dette går nok helt bra :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mhæ snapchatscoren han som pleier å stå ganske stille har gått opp med 50 poeng den siste timen :P 

mulig jeg overanalyserer, men her har det nok kommet ei ny inn i bildet.

-ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send aliens etter han!

Anonymkode: fccca...bfe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"oppsøkte kroppskontakt" som i sexet dere? :fnise: dummeste man gjør i datestadiet om man ikke er superheftig i senga... Dropper duden / dudetten daten etter dette er det bare å luske videre på nye jaktmarker.. 

Anonymkode: c2797...979

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"oppsøkte kroppskontakt" som i sexet dere? :fnise: dummeste man gjør i datestadiet om man ikke er superheftig i senga... Dropper duden / dudetten daten etter dette er det bare å luske videre på nye jaktmarker.. 

Anonymkode: c2797...979

Nei, ingen sexing. Oppsøkte kroppskontakt som i at han holdt meg på låret når vi kjørte bil, han ville gjerne stå inntil meg når vi sto i kø, satt helt inntil når vi drakk kaffe i parken. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send aliens etter han!

Anonymkode: fccca...bfe

Må nok det, hadde håper jeg ikke trengte å ta det såå langt 😏😂

• Liker 1
Skrevet

Han dumper deg med å trekke seg unna. Ikke kast bort mer tid på han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhæ snapchatscoren han som pleier å stå ganske stille har gått opp med 50 poeng den siste timen :P 

mulig jeg overanalyserer, men her har det nok kommet ei ny inn i bildet.

-ts

Definitvt full fokus på det nye objektet sitt i sin iver på jakt ja :P

Kjipt. Men du kan med god samvittighet gi han et snev av dårlig samvittighet om noen dager. Si du håper han har det bra og at du gleder deg til å se han igjen eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definitvt full fokus på det nye objektet sitt i sin iver på jakt ja :P

Kjipt. Men du kan med god samvittighet gi han et snev av dårlig samvittighet om noen dager. Si du håper han har det bra og at du gleder deg til å se han igjen eller noe sånt.

Ja :P og det stopper ikke, scoren går opp hele tiden så jeg får bare nexte han :P

13 minutter siden, Tekopper skrev:

Han dumper deg med å trekke seg unna. Ikke kast bort mer tid på han.

Enig, bra låt

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det dere sier, jenter...Score på Tinder? Dette var nytt for meg. Trenger informasjon, skjønner jeg. 

Anonymkode: 45801...15d

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det dere sier, jenter...Score på Tinder? Dette var nytt for meg. Trenger informasjon, skjønner jeg. 

Ikke på Tinder, men Snap. Her går det fort i svingene! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...