Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?  

Anonymkode: d15b4...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høy og høy, jeg hadde iallfall en grei status som leder på en økonomiavdeling, men kronisk sykdom gjorde at jeg måtte tre utav arbeidslivet, og kan trygt si at jeg har ingen status som uføretrygdet nå.

Anonymkode: 7e01f...6e5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor/hvorfor ikke?  

Niks, jeg er blakk, arbeidsledig og har veldig sære interesser. 

Gjest Mythic
Skrevet

Nei, middels vil jeg si. Og det er helt ok :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor/hvorfor ikke?  

Ja.

Fordi jeg har og er aktiv i samfunnsdebatten, og innenfor mitt yrke blir jeg gjenkjent og saker jeg har arbeidet med og meninger jeg har blir hentet frem på konferanser o.l.

Anonymkode: 4b534...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ramla nederst på samfunnets rangstige da jeg som 19 åring ble tildelt en av de jævligste diagnosene som finnes. Fy faen for et fall. Mange år senere krabber jeg meg oppover igjen, men får påminnelser om hvilke konsekvenser det har hatt og fortsatt har for meg nesten hver dag. 

Anonymkode: 02baa...3ee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei og har i grunnen ikke lyst å ha det heller, så er fornøyd med den statusen jeg har nå:)

Anonymkode: 0d540...440

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor/hvorfor ikke?  

Hva med å begynne med å definere hva DU mener med høy sosial status?

Anonymkode: 074b5...6f4

• Liker 3
Skrevet

Ikke foreløpig. Jobber mot det gjennom å få framgang i livet!

• Liker 1
Skrevet

Ingen høy status her nei.  Er innflytter på bygda, og arbeidsledig for øyeblikket.

Da er man ikke verdt en dritt 😊

Gjest Cartman
Skrevet (endret)

5 års høyere utdannelse

Gigantisk studielån

Tjener ca 25000 i måneden etter skatt

Ingen hull i CV-en

Typisk middelklasse

Endret av Cartman
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Er det noe som jeg bryr meg midt en hvis plass om så er det de greierne der :danse:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Vil ikke si jeg har noe høy status med tanke på yrke og slikt, men jeg føler meg veldig godt respektert og at folk ser på meg som en sterk og pålitelig person, pga bakgrunn og div valg. Jeg er helt alminnelig med flere bra egenskaper vil jeg si. ( mange dårlige og, men mange av disse er jeg god til å holde for meg selv)

Skrevet

Nei. Uføretrygdede anses som snyltere og avskum.

• Liker 2
Skrevet

Nei, er så vidt jeg vet hva sosial status er :P 

AnonymBruker
Skrevet

I objektiv målestokk har jeg vel høy sosial status. Når det gjelder utseende, familie, utdannelse, formue, bosted, vennekrets osv.

Det har imidlertid veldig lite å si for hvor lykkelig jeg er. Jeg tror ikke er jeg er mindre lykkelig fordi jeg har tingene man "skal" ha, jeg tror bare at jeg som person er noe melankolsk og nevrotisk. Samt at man selvsagt har mål som er satt utifra ens oppvekst og det skal mer til å oppfylle dem om man er blitt gitt gode kort på hånden. 

Anonymkode: 3b1ff...a76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg at jeg ikke har, og alle rundt meg vet det. Det ser jeg lett på måten de behandler meg på. Har egentlig sagt til meg selv at det er greit. Jeg er som jeg er og jeg gjør mitt beste. Har folk som bryr seg om meg, og som jeg bryr meg om. Men av og til plager det meg. Hvorfor er mine meninger alltid så lite viktig? hvorfor er folk så lite interessert å bli kjent med meg? Hvorfor ignorerer folk meg gang på gang?

Anonymkode: a5a07...ff3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å begynne med å definere hva DU mener med høy sosial status?

Anonymkode: 074b5...6f4

Bedre hvis hver enkelt bare definerer det selv. Er det som er interessant. :) 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Bachelorgrad. , tjener Ca 30000 kr i måned, er kundekonsulent på en forsikringsselskap, som besvarer tlf hele dagen. Ingen leder, har ikke mye ansvar enn å besvare tlf ner

Anonymkode: c754e...fe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...