AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Noen som har et bra All inclusive hotell å anbefale? Gjerne voksenhotell, god mat er viktig, det må ligge på stranda, gjerne gå avstand til by/tettsted.... Helst Spania eller hellas, men egentlig hvor som helst som har varmt badevann! trenger et par uker total avkobling, meg og mannen i vår egen boble, ingenting er så avslappende som all inclusive, dette er KUN for å slappe av, tar en opplevelsestur hver vinter :-) Anonymkode: 97460...61f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Ingen? evt andre anbefalinger til avslappende ferie? Anonymkode: 97460...61f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Om det bare er for å slappe av som du sier, så ser jeg ikke noe vits i å dra til Hellas eller Spania og betale store summer når det er mye dyrere enn feks å reise til Tyrkia, selv gjorde jeg det for et par uker siden. Det er billig å reise dit nå, og så lenge dere velger 4+ stjerners hotell så får dere helt sikkert et flott opphold. Været der er også ganske stabilt nå, på rundt 25-30 grader. Bare pass på at om dere velge Alanya, ikke ta et hotell midt i sentrum da sesongen starter nå og det kan være litt bråk fra barer, anbefaler Mahmutlar eller Oba feks som er litt roligere Vi hadde en veldig avslappende og deilig ferie! Anonymkode: 64410...607
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Er det trygt å reise til Tyrkia? Anonymkode: d359e...bba 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Jeg har bare prøvd all inclusive en gang, og noe mindre avslappende enn det har jeg virkelig ikke opplevd Hele dagen går man etter klokka, for å huske frokost, lunsj og middag. Så nei, jeg har ingen anbefalinger, annet enn å droppe all inclusive. Anonymkode: b5679...d52
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Er også litt skeptisk til Tyrkia nå, leste feks denne idag: http://www.tv2.no/a/8262773/ men ja, vet at vi får bedre hoteller til samme pris der.... må betale 20K per person i Spania for samme standard som man får i Tyrkia for 12K. Tar ikke noe lavere enn 4*, vil ha god mat! Vurderer cruise også... Anonymkode: 97460...61f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 Jeg kom som sagt hjem fra Tyrkia for noen uker siden, og vi merket ikke noe uro der nede og vi var ofte i sentrum av Alanya også. Har også ei venninne som bor der nede med barn som ikke har merket noe ennå Men terrorfaren er jo såklart litt større der nå, men det kan jo skje hvor som helst! I fjor sommer så kom jo norske aviser ut og advarte nordmenn mot å dra til Tyrkia og at terrorfaren var stor, da merket vi heller ingenting. Anonymkode: 64410...607
mm456 Skrevet 27. april 2016 #8 Skrevet 27. april 2016 Anbefaler Sunprime Numa Beach, generelt sett Sunprime hoteller Fantastisk atmosfære og 16/18-årsgrense ❤️
*Emma* Skrevet 29. april 2016 #9 Skrevet 29. april 2016 Har aldri hatt All Inclusive før, men skal en uke med mannen på ferie i november/desember. Vi har booket Ocean Beach Club på Gran Canaria. Det er ikke ett av de hotellene hvor det ikke er barn, men ser utrolig fint ut. Det ble totalrennovert og nyoppusset i desember 2015 og alt er nytt og fresht. Måltidene er litt annerledes enn de typiske buffethotellene. Middagene for eksempel har tapasbuffet for forrett. Hovedrett velger du fra en ala carte meny også er det dessertbuffet etterpå. Har sett mange som har lagt ut bilder derfra på Instagram for eksempel og alle skryter av hotellet, rommene og maten. Det ligger på ett lite sted hvor det knapt er noe annet enn strand og det hotellet - men det skal visst være ca 10min m taxi til Puerto Rico hvor det er liv om man ønsker det Ving: OBC Gran Canaria
Zhakira Skrevet 30. april 2016 #10 Skrevet 30. april 2016 Mine topp 3 erfaringer: Rhodos - Alila Exclusive Resort & Spa Mitsis hotel Tyrkia - Fame Residence Kemer Kos - Sensimar Oceanis beach og spa Ikke ta all incl på et 3 stjerners hotell, sååå mye dårligere kvalitet enn 4 stjerners hotell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå