Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke dy meg!! Jeg er helt hektet på lukten av neglelakk og neglelakkfjerner. Alt på gass av renseprodukter til huset, hårspray etc! Er det farlig? Er ikke slik at jeg sniffer det opp til hodet, men lukter på det. Flere? 

Anonymkode: f7a93...925

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke dy meg!! Jeg er helt hektet på lukten av neglelakk og neglelakkfjerner. Alt på gass av renseprodukter til huset, hårspray etc! Er det farlig? Er ikke slik at jeg sniffer det opp til hodet, men lukter på det. Flere? 

Er du gravid? Dette er farlig både for barnet og deg

Slutt med denne luktingen/ sniffingen straks

og

Snakk med legen din

Anonymkode: 8dead...4eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fjern disse produktene fra boligen, dersom du ikke greier å holde deg unna!

Anonymkode: 8dead...4eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Tror kanskje jeg ble litt misforstått her. Ja, er gravid. Er en slags craving som har kommet siste ukene, kjennes ut som om jeg vil spise neglelakk! Jeg sniffer det såklart ikke. Regner med dere også forstår forskjellen på å sniffe noe, og å lukte på noe. Er ikke slik at jeg får vondt i hode/hals/øyne. Men det er veldig frustrerende å hele tiden ha lyst på noe som ikke er spiselig og som jeg såklart ikke liker å gå å lukte på! 

Artikkelen fra fhi er heldigvis ikke representativ for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Tell me about it, jeg hadde det samme med klor. Burde reist mer i svømmehallen enn det jeg gjorde under graviditeten :P

Anonymkode: 02825...550

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen, bare at jeg ikke lukta på potensielt farlige ting. "Måtte" på vaskerommet for å lukte på tøymyknern 20-30 ganger om dagen

Anonymkode: 26407...c36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sluttet med dette umiddelbart. Jeg lakker negelene utendørs for å unngå å dra inn lukten. Jeg er sikkert FOR forsiktig, men jeg vil ikke ta noen sjans med baby i magen.

Anonymkode: 30c1b...772

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...