AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hei. Var tidligere innlagt på sykehus, har vært der ett par ganger siste par årene, men det jeg lurer på er : i det siste er det stadig flere og flere av sykepleierene som kjenner meg igjen fra tidligere, noe jeg finner om jeg skal si det, veldig ubehagelig. Regner med at de ikke husker alle som er der , og det er jo trossalt snakk om noen tusen, så hvorfor meg? Skal også sies at alle gangene har de også funnet noe. Kan det være at de ikke tror på meg? Anonymkode: ca49d...4f2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei. Var tidligere innlagt på sykehus, har vært der ett par ganger siste par årene, men det jeg lurer på er : i det siste er det stadig flere og flere av sykepleierene som kjenner meg igjen fra tidligere, noe jeg finner om jeg skal si det, veldig ubehagelig. Regner med at de ikke husker alle som er der , og det er jo trossalt snakk om noen tusen, så hvorfor meg? Skal også sies at alle gangene har de også funnet noe. Kan det være at de ikke tror på meg? Anonymkode: ca49d...4f2 Hva har de funnet? Hva er det de evt ikke tror deg angående? Anonymkode: 4b2b9...b27
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Noen er veldig gode på ansikter og har du hatt en spesiell personlighet også er sjansen stor for å bli husket. Har selv blitt husket etter bare én innleggelse som var over noen uker, kom tilbake et år senere og to av de ansatte husket meg godt Anonymkode: df39c...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Var tidligere innlagt på sykehus, har vært der ett par ganger siste par årene, men det jeg lurer på er : i det siste er det stadig flere og flere av sykepleierene som kjenner meg igjen fra tidligere, noe jeg finner om jeg skal si det, veldig ubehagelig. Regner med at de ikke husker alle som er der , og det er jo trossalt snakk om noen tusen, så hvorfor meg? Skal også sies at alle gangene har de også funnet noe. Kan det være at de ikke tror på meg? Anonymkode: ca49d...4f2 Skal vi kunne svare nærmere på dette må vi nesten få snakke med de sykepleierne som kjenner deg igjen. Hvorfor spurte du dem ikke selv da du var der? Neste gang spør du bare for bauset, å kjnner vi hverandre? Der er og møter med oppsummering av nye pasienter ved vaktbytte, dette i tillegg til god hukommelse eller en pasient med spesiell problemstilling gjørmdet ofte lett å huske igjen gamle "gjengangere". Keg er god på tall og fødselsdatoer..... og husker lett igjen pasienter på den måten. Anonymkode: bff00...13d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Jeg er sykepleier og noen pasienter setter seg fast i hodet mitt. Det behøver ikke å være noe spesiell diagnose eller utseende, men noen "treffer" meg bedre enn andre. Du behøver ikke være redd for at det er noe negativt, for det behøver det virkelig ikke å være. Anonymkode: 487de...398
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå