AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Har begynt å se etter bryllupsreise, men jo mer jeg kikker jo mer forvirret og usikker blir jeg!! *Vi ønsker å reise i september, så det bør være et sted med 25+ og sol i denne perioden *Vi har vært på Maldivene så vi ønsker å prøve et annet sted denne gangen. *Lengden på flyreise spiller ingen rolle, vi tenker å være borte 10-14 dager. *Ønsker et paradis, hvite strender og klart hav. *Lite kriminalitet, ser endel av øyene i Karibien har problemer med mye kriminalitet... *Lite slanger, edderkopper og andre ekle kryp... Så langt har vi tenkt på Mauritsius, Fiji, Secychellene, Bora Bora og Hawaii. Men vet lite om disse stedene, noen som har noe å anbefale? Anonymkode: 18067...40e
skruf Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Vi var 15 dager på Seychellene, så jeg kan på det varmeste anbefale det Vi valgte å være ene uken på La Digue og den andre på Praslin. Elsket begge plassene, men særlig La Diuge vant hjertet mitt. Øya er lita og så og si bilfri. Vi leide sykler og syklet rundt øya med snorkel, dykkemaske og badeklær i sykkelkurven. Helt fantastiske strender, og var lett å finne en helt øde strand. Alternativt kan kanskje være Mombasa i Kenya? Vi var der for ikke lenge siden, kombinerte sol/bad med safari. Mombasa har fantastiske strender. Dog, det er kriminalitet der, men vi følte oss trygge pga høy sikkerhet. F.eks så hadde hotellet egne drosjer så hvis vi skulle noen plass så hadde vi drosjen hele tiden. Drosjesjåføren ventet i bilen mens vi f.eks var inne på kjøpesenter. Safari var utrolig bra! Vi hadde egen jeep med egen sjåfør hele safarituren. Overnattet både i lounger og i telt.
Gjest 1anonym2 Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 (endret) Hos oss er to uker på maldivene eneste alternativet Men har hørt mye bra om Fillipinene! Endret 25. april 2016 av 1anonym2
caroprins Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Da vil jeg anbefale Aruba. Du kan fly direkte fra Amsterdam eller så kan du fly til Fort Lauderdale og videre derfra. Aruba er det stedet jeg ønsker meg tilbake til hele tiden. Her finner du krystallklart vann, fantastiske strender, det er nesten ikke noen kriminalitet og man kan bevege seg trygt rundt , ta taxi, lokalbuss uten problemer. Alle snakker engelsk. Folk er vennlige . Maten er deilig og supermarkedene har alt og mere til. Dette er det eneste stedet jeg har vært I verden der du helt trygt drikker vannet rett fra springen bortsett fra Norge da. Og vannet er veldig godt. hovedstaden heter Oranjestad og husene her er fargerike og flotte. Det er mange mote butikker her og mange koselige restauranter. Vil anbefale et hotel langs Palm Beach. Det er ca 10 minutters busstur inn til Oranjestad derfra men også langs Palm Beach er det mange restauranter og butikker og slikt som man kan gå på. og en morgentur I vannkanten langs stranden er absolutt å anbefale. Blir man tørst så tar man en stopp på en av de mange små strand barene og koser seg der men noe å drikke mens man skuer ut over det turkise havet . har ikke sett et eneste ekkelt kryp der men det finnes en flott sommerfugl park som er verdt et besøk. Det du vil se er Iguana da de er fredet og vandrer fritt rundt. De er ikke farlige og vil ikke gjøre deg noe. Temperaturen ligger på rundt 33 grader og da det blåser en svalende bris nokså jevnt så blir det ikke kokende hett men mer behagelig. Aruba ligger utenfor orkanbelte noe som betyr at de ikke er rammet av orkaner slik som mange andre steder I Karibien. Vil anbefale at du Googler litt på Aruba. Nå kommer jeg med mye reklame for Aruba her men det mitt absolutte favorittsted å feriere på og jeg har vært i 29 land.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Her var det mange deilige forslag til brudeparet. Føler meg flau over valget som min kjære å jeg hadde som bryllupsreise Anonymkode: a41b9...96a
FruGlad Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det mange deilige forslag til brudeparet. Føler meg flau over valget som min kjære å jeg hadde som bryllupsreise Anonymkode: a41b9...96a Alle har da ulike ønsker for bryllupsreise Min kjære og jeg gifter oss i 2018 og jeg har et sterkt ønske om å reise til Venezia Jeg sikker på at dere hadde en fantastisk reise uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå