Gå til innhold

Canon EOS650D

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått tilbud om å kjøpe et nærmest ubrukt kamera av dette slaget til en veldig billig penge. Jeg har ingen erfaring med speilreflekskameraer fra før av, men har lyst på ett som tar veldig gode bilder. Noen her som har erfaring med dette kameraet? Jeg vet det ikke er en ny modell, så hadde vært fint med noen tips. Har ikke mangemange tusen å legge i et helt nytt kamera nå, og hvis det er helt ok hadde det vært topp. I tillegg lurer jeg på hvor lenge et slikt kamera "lever"? Som sagt er det omtrent ikke brukt, kanskje et par ganger.

Anonymkode: 47883...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et billig kamera, det er helt OK. 

Det er optikken du bør bruke penger på uansett. 

Hvis jeg skulle kjøpt et nytt kamera hadde jeg kjøpt Sony A7 mk ii (har Canon 5d mk iii nå).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt mitt speilrefleks veldig lenge. Første fikk jeg i 2008, kjøpte nytt da jeg klarte å miste det i bakken i 2014ish. Kjøpte nytt to måneder etterpå da jeg fikk en sykt god deal, og solgte det andre jeg nettopp hadde kjøpt for mer enn hva jeg kjøpte det for.

Har kun hatt Canon. Er dritfornøyd. Om jeg skulle hatt et nytt i dag ville jeg forsåvidt heller kjøpt 700/750D, men om du får det billig..

Anonymkode: b9387...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye skulle han ha for kameraet? Det er ofte tilbud på speilreflekskameraer til et par tusenlapper. Ikke proffkameraer, men om de er god nok for deg, er det surt å kjøpe et brukt kamera hvor selgeren sier at 5000,- er et røverkjøp. Til 1000,- hadde jeg nok takket ja. Hvilket objektiv følger med?

Anonymkode: cb2de...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...