Gå til innhold

Forsvinner mensen med litt vin ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal treffe en jeg dater, inviterte meg over og spurte om jeg ville overnatte. 

Jeg har mensen. Forsvinner det etter noen glass vin ?

Anonymkode: 0f223...2fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 65ad9...052

• Liker 5
Skrevet

Nei...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså hvor dumme skal disse trolletrådene være egentlig? Er det virkelig noen på denne planeten som får noe utav å sitte og lage sånne tråder??

Anonymkode: 58ae9...877

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men du blir fortere beruset.

Anonymkode: 4ca59...185

• Liker 1
Skrevet

Dog kan du, ved stor opphisselse, blø mindre for en kort periode. Basert på egne erfaringer.

Uansett, hvem faen bryr seg om litt blod?

Skrevet

Æsj, kan du ikke bare ta et glass vin, og vente med resten til du er mensfri? Det er bare helt grøss altså. Ungdommen nåtildags...!

Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Dog kan du, ved stor opphisselse, blø mindre for en kort periode. Basert på egne erfaringer.

Uansett, hvem faen bryr seg om litt blod?

Blir det ikke et voldsomt å søl å tørke opp etterpå da?

Skrevet (endret)

Etter de altfor mange glassene med vin jeg drakk i går, kan jeg med sikkerhet si at det absolutt ikke stemmer :laugh: 

Endret av Fireball
  • Liker 4
Skrevet

Hvis gutten får nok vin så forsvinner mensen til jenta ja, hvis det var det du mente.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Blodet blir noe tynnere ved alkohol inntak ihvertfall. Har merket det godt når jeg har mensen å vært på fest.

Anonymkode: eedaf...520

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, NydeligMann skrev:

Hvis gutten får nok vin så forsvinner mensen til jenta ja, hvis det var det du mente.

:fnise:

Anonymkode: f4443...81e

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, NydeligMann skrev:

Beste svaret!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man gjentar drikkingen flere helger på rad, kan den forsvinne i 9 mnd ++

Anonymkode: f2e65...864

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, applestories skrev:

Blir det ikke et voldsomt å søl å tørke opp etterpå da?

Nei. Jeg lar aldri mensen stoppe meg (det er som regel jenta som er minst komfortabel der), og det er overraskende sjeldent særlig søl å tørke opp.

Blør hun som faen er det bare å legge en håndduk under, og når man er ferdig er det bare å vaske seg i vasken eller ta en kjapp dusj.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

Nei. Jeg lar aldri mensen stoppe meg (det er som regel jenta som er minst komfortabel der), og det er overraskende sjeldent særlig søl å tørke opp.

Blør hun som faen er det bare å legge en håndduk under, og når man er ferdig er det bare å vaske seg i vasken eller ta en kjapp dusj.

Pleier å være ømt/ubehagelig for mange damer

Anonymkode: eb731...7b8

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier å være ømt/ubehagelig for mange damer

Anonymkode: eb731...7b8

Det er nok mer "æsj"-aspektet som ville stoppet meg, merker ikke mindre lysten den tiden i måneden - heller det motsatte. (de gangene det ikke føles som noen har slått knute på alt mellom knærne og brystene, vel å merke)

Skrevet

Tja, på en måte. Den forsvinner selvsagt ikke fysisk, men psykisk kan den lett glemmes om du drikker en del vin. Men for guds skyld husk å ta ut tampongen før han staker noe annet oppi deg. Er en del som har gått på en smell der, meg selv inkludert. Trodde jeg skulle omkomme når eg oppdaget at jeg hadde en tampong langt oppi vaginaen 2 dager etterpå. Be careful.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...