Gjest FruPotter Skrevet 23. april 2016 #1 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Husker ikke om jeg allerede har dagbok her, så jeg lager nå en ny i så fall. Det er virkelig på tide å komme litt i form igjen nå - altså, jeg blir sliten av å gå over veien til naboene og det sier litt... Jeg er fornøyd med kroppen min. Er glad i "fyldige" lår og rumpe og jeg elsker å fremheve formene. Men magen kjennes litt ut som en deig, og jeg vet at magefett ikke er så bra for helsa + at jeg helst vil kunne gå over veien uten å bli helt utslitt. Fra og med i dag skal jeg skjerpe meg. I dag skal jeg gå en tur rundt vannet. Skal ta et par bilder så jeg kan oppdatere her. Tenker at det kanskje hjelper å ha en liten dagbok å dokumentere framgangen i. Skal nå ta på meg treningstøyet, sette musikk i ørene og ta meg en gåtur. Jeg klarer ikke jogge, så det må vente en god stund tenker jeg. Høyde: 165 cm Vekt: 58 kilo Mål for den neste måneden: - Gå tur minst 3 ganger i uka. - Ta 100 knebøy to ganger i uka. Vil jo beholde rumpa, heheh... - Spise mer regelmessig og variert. Spiser alt for sjeldent og for mye sukker... Ønsk meg lykke til! Endret 23. april 2016 av FruPotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 23. april 2016 #2 Del Skrevet 23. april 2016 Ble en 30 minutters gå/småjoggetur. Koselig, og veldig deilig med frisk luft! Og så er det jo fint å se mer av området jeg bor i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå