Gå til innhold

Livet mitt!


*Alexandra*

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på hva som kommer til å skje fremover i livert mitt, og tenkte det kunne være godt på ha et sted å "skrive av seg" ting! :wink:

Jeg er usikker på om jeg fortsatt har de riktige følelsene for kjæresten min gjennom 5 år, og har det fryktelig vanskelig nå! :-( Føler at vi har sklidd fra hverandre, og rett og slett har blitt en vane for hverandre....

Vet ikke om vi fortsatt har noen fremtid sammen, eller om vi bør gå hvert til vårt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betty, Aniola-Fisken og Arkana :vinke:

Så koselig med hilsener i dagboken min allerede! :)

Håper ikke det bare skal bli depressivt og negativt her inne da, selv om jeg føler meg litt trist og lei for tiden, og det er det som har fått meg til å starte denne dagboken! :wink:

Men, det blir jo gjerne sånn at når jeg nå har havnet i denne situasjonen, at jeg er usikker på fremtiden til meg og kjæresten, så er det faktisk det som opptar tankene mine nesten hele tiden! :o :roll: Sover dårlig, og er generelt sliten...

Vi har vel forsåvidt snakket om at alt ikke er som det skal imellom oss, han merker jo det på meg, men kanskje ikke at alt er så "galt" som jeg føler det er......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit.

Godt å se andre nybegynnere som våger seg på dagbok også. Og jeg tror det kan være sunt å "skrive av seg" ting her inne hvor ingen kjenner deg - men kjenner deg likevel, hvis du skjønner hva jeg mener. Godt å være litt anonym, men likevel kunne få innspill fra andre mennesker som ser situasjonen litt fra utsiden.

Lykke til med dagbokvirksomheten :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen Cata, koselig, og særlig nå som jeg er så ny! :wink:

Merker at min kjære og jeg sliter litt med kommunikasjonen nå... han lurer på hva som egentlig er galt, eller hvor galt det er, og jeg sier liksom ingenting, for jeg er så usikker......! :roll: Hjeeep, hva gjør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, denne situasjonen blir bare mer og mer uutholdelig! :roll: Jeg får ikke sove om nettene, har ingen matlyst, bare tenker og tenker.... I helgen MÅ vi ta en seriøs prat tror jeg, så får vi se hva som kommer ut av den.....!!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. :trøste:

Håper det ordner seg,og at du får sove i natt.

:klem: fra Lykke

Takk for gode ord Lykke! :klem: Jeg klarte ikke mer nå, og sendte han en mail med hvordan jeg føler det (vi bor ikke sammen)....!!! Vi treffes i morgen, og kommer til å være sammen hele helgen, og jeg ba om at vi skulle snakke om alt sammen da! :cry: :-? :-? Hjeeelp! Katta er ute av sekken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått? :)

Vi skal ta en pause en liten stund fremover! Jeg har det helt for jæ.... nå!!!!!!!!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

:klem:

Uff, stakkars deg! Vet akkurat hvordan det føles..bortsett at vi ikke har pause da. Helt enig at det hjelper å sette ord på ting, litt hver dag så ser man kanskje ett mønster.

Masse hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Uff, stakkars deg! Vet akkurat hvordan det føles..bortsett at vi ikke har pause da. Helt enig at det hjelper å sette ord på ting, litt hver dag så ser man kanskje ett mønster.

Masse hilsen

Takk for koselig hilsen Undomiel! Håper du finner ut av ting du også! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: uff.. :klem:

Vet akkurat hvordan det er.

Send en pm om du vil snakke :)

Koselig at du kom innom igjen...! :wink: Regner med ay du kanskje har vært i en lignende situasjon på grunn av det du sier??! Setter pris på tilbudet om å sende pm, kan godt være jeg gjør det.....

Jeg har ikke skrevet noe her de siste dagene. Pausen har nå vart siden helgen, og det er jo ikke lenge, jeg vet det... Men jeg har det ikke spesielt godt, og jeg er faktisk litt bekymret for kjæresten min! :-? Han tok dette fryktelig tungt........!!!

Har lurt litt på å sende han en mail eller sms bare for å si at jeg tenker på han, og håper det går greit med han, men det gjør kanskje vondt verre, siden det er jeg som har bedt om pause, og sagt at vi ikke skal ha noen kontakt...???!!! :-( Jeg vet ikke! Syns bare det er så grusomt at han har det så vondt på grunn av meg, for det vet jeg at han har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...