AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Hei! Jeg har ekstremt hovene ben og føtter nå - er i uke 38. De ser ut som tømmerstokker og er bare fæle. Det går fint så lenge jeg er gravid, men begynner å bli redd for at de nødvendigvis går tilbake til seg selv etter fødsel.. Noen med erfaring? Går de tilbake av seg selv? Etter hvor lang tid osv? Tusen takk :-) Anonymkode: 163ce...d77
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Mine gikkbtilbake. Moren min gikk opp nedyen 2 skostørrelser og gikk aldri tilbake. Så jeg ser for meg at det varierer. Anonymkode: ad8a0...d81
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 En ting ingen advarte meg mot etter første fødsel var at de første dagene hovnet hele kroppen min opp. Jeg trodde det ikke kunne bli verre enn så hoven og full av vann jeg var rett før fødselen, men gudbedre i barselstiden - jeg hadde ikke ankler! Alt gikk i et. Det var facinerende og tungt. Men det gikk nå gradvis over i løpet av noen dager. Slet ikke med mye vann i kroppen etter det som jeg kan huske, men jeg gikk opp en skostørrelse på permanent basis. Anonymkode: e7bfa...758
Hennipcp Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Jeg hadde lite hevelser og vann i kroppen ila svangerskapet, men som hun over her skriver: etter fødsel var det helt sinnssykt! Dette ble dog helt som før da det hadde gått ca en uke ☺ 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 7 timer siden, Hennipcp skrev: Jeg hadde lite hevelser og vann i kroppen ila svangerskapet, men som hun over her skriver: etter fødsel var det helt sinnssykt! Dette ble dog helt som før da det hadde gått ca en uke ☺ Samme her. Lite i svangerskapet, men fryktelig hoven dagene etter fødsel. Hovnet i ansiktet og beina spesielt. Anonymkode: a20af...2fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå