AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Hei Så lenge jeg kan huske har jeg slitt med treg mage, og blir alltid litt forstoppet før jeg går på do. Jeg er aldri mer enn én gang i uka og gjør nummer to. Jeg spiser veldig mye, er slank og trener jevnlig. Spiser relativt sunt, med kun høyfiber. Har forsøkt å øke fiberinntaket, linfrø osv, men syntes ikke dette hjelper. Ofte syntes jeg det hjelper når jeg har spist "dritt", da går det fortere, men jeg jobber med sommerkroppen () og prøver å holde meg sunn. Jeg drikker også mer enn nok vann ila dagen. Hva kan det være? Jeg tror kanskje jeg spiser litt lite fett, kan dette spille noen merkbar rolle? Jeg går stort sett bare på do når jeg virkelig er stappfull. Da går jeg fra å ha vært oppblåst/høygravid til flat mage. Føler meg utrolig mye bedre de dagene etter jeg har vært på do, energinivået er mye høyere, jeg er gladere og føler meg friskere. Hjelp? Anonymkode: 4b612...74d
Emalje Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Samma her. For meg går det raskere de gangene jeg spiser nok frukt og grønsaker. Fruktsalat, mye gulrot og brokkoli osv. Eller de dagene jeg spiser store mengder mat, ikke energitett mat. Har du prøvd biola eller activia?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå