Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd å gå på carazette å blø en del, så stopper det helt opp? Jeg begynte å ha mye blødninger på mitt 3 brett, og det fortsatte på mitt 4 og 5. Men nå plutselig stoppet alle blødningene, er dette normalt elle kan det være tegn på graviditet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt cerazette i mange år nå og har opplevd at syklusen blir litt rar noen ganger. Kan gå uten blødninger i 2 -3 måneder, for så å få ganske kraftige blødninger når det først kommer. Ble anbefalt en tilsvarende pille på apoeket (husker ikke navnet), som visstnok skulle gjøre samme nytten, men da blødde jeg omtrent ihjel i nesten fire uker i strekk. Har aldri blitt gravid på cerazette, så tror ikke det er noe tegn på det, men om du lurer er det jo like greit å ta en test.

Anonymkode: eb008...c6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at man kan få litt ustabil syklus på Cerazette, og har erfart det selv. Noen ganger går det lang tid mellom mensen. Andre ganger har jeg småblødninger en hel periode. Jeg vet ikke med sikkerhet om det skyldes pillen, men jeg tror det. De siste månedene har jeg fått mensen til samme tid, så nå etter 2 år ser det ut som det har stabilisert seg. Gikk på Loette i mange år tidligere. Der var det helt stabilt hele tiden. Visste nøyaktig når jeg skulle ha mensen hver måned

Anonymkode: 416ef...732

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...